Superdryn huijaussivusto

Heikki Espoosta

Hei,

älkää asioiko alla olevassa osoitteessa:

http://www.superdryukoutlets.co.uk/

Tilasin sieltä reilu kuukausi sitten vaatteita, ja nyt tullissa odottaa minua jokin mysteeripaketti Shanghaista, jonka sisältö ei vastaa edes tilausta. En oikein usko että olisi sattumaan, varsinkin kun Visaani veloitti Shanghai Motel Chain jne. näistä "Superdryn" tuotteista. Olin yhteydessä www.superdry.com osoitteen asiakaspalveluun, ja kertoivat että heidän kaikki tilauksensa lähetetään Briteistä. Ja että tämä outlet-osoite on feikki.

Eivät ole myöskään vastanneet viesteihini, joita olen 4 lähettänyt.

17

9187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helphelp123

      Menin itse myös tähän halpaan... Minkä kautta pystyit asioimaan heidän kanssa?

    • sawostatullaan
      • Epävarmatilaaja

        Joo. Olen tässä nyt pari viikkoa miettinyt asiaa ja kerännyt pari kaveriakin tilaamaan samaan tilaukseen (sivulla lukee että 212 euro tilaus ilmainen toimitus) ja juuri näiden "huono suomi" tekstien takia epäilykseni heräsi. Lukiessani toimitusehtoja ja niitä muita palstoja sieltä alhaalta huomasin että nekin olivat todella huonoa Suomea eipä niistä meinannut saada edes selvää. Huh onneksi päädyin tänne tarkoitus oli muuten eilen laittaa tilaus mutta empä taidakkaan laittaa. En uskalla ottaa riskiä. Kiitos vastauksesta kysymykseen. Savosta tulen minäkin.


    • minä1234567890

      Minä juuri tilasin sivustolta ja vasta luin näitä kokemuksia. Ihmettelin kun tilitä veloitettu summa ei vastaa tilauksen summaa vaan on isompi... saas nähdä miten meidän käy.
      Millä tavalla teillä ei ole vastannut tilausta? Joko olet saanut palautettua?

    • silakka112

      Oliko teillä veloitettu heti kortilta? Näin tyhmänä istekin jälkeenpäin luin näitä juttuja ja tarkistin sivun. Suljin kortin heti. Toivottavasti ei mene rahaa turhaan.

    • minä1234567890

      Tänään tuli muutama vaate. Jotain kiinan feikkipaskaa. Aivan kamalaa laatua.
      Pankki ei suostunut peruuttaa katevarausta kun tilaus oli juuri tehty. Kuulemma korvauksia voi yrittää hakea mutta en usko että korvaavat mitään :(

      • Rampe1234

        Sama homma. Nyt näyttää olevan myös huijaus sivusto Superdrysuomi.fi


      • Ale92385u23509834u5
        Rampe1234 kirjoitti:

        Sama homma. Nyt näyttää olevan myös huijaus sivusto Superdrysuomi.fi

        joo se on itellänikin ei vastaa mitä piti ja rahaa meni enempi


    • Huijauksenuhri

      Hei,

      Täällä kans yksi huijatuksi tullut. Minulle saapui paketti, jossa oli aivan eri tuote kuin olin tilannut. Palautusohjeita ei ollut. Toinen paketti saapui eilen, mutta postista sitä hakiessa kieltäydyin vastaanottamasta sen ja paketti lähti takaisin. Jos olisin ottanut paketin vastaan, olisin joutunut maksamaan palautuskulut.. näin ainakin postin työntekijän mukaan. Korttireklamaatio on vireillä, kortti kuolletettu. Miten muilla, saitteko palautettua tavarat, entä suostuiko pankki palauttamaan rahat?

    • skeidaa

      Hei!
      Sama juttu täällä! Kun tilaus lähti ihmettelin, kun hinta pomppasi melkein kaksinkertaiseksi. Tänään tuli tilaus ,joka oli aivan eri tavaraa, kuin piti.

    • nimimerkki123
    • Yksi_huijatuista

      Itse tilasin tuolta superdryoutletista myös, sain vaatteet noin viikossa, mutta ne olivat täysin erit kuin tilaamani, lisäksi visalta veloitettiin 30 euroa enemmän, mitä piti.
      Vaatteet jotka sain olivat ensimmäistä kertaa ompelukonetta käyttäneen tasoa, niistä roikkui lankoja. Itse paketin sisällä ei ollut mitään palautuksesta, kuten ei sivullakaan. Jälkeenpäin katsoin sivua enkä kyllä sieltä löytänyt yhteystietojakaan.
      Aidolla superdryn sivulla näkyy ainakin tietokoneella vihreällä osoitteen alkuosa niinkuin useammalla virallisella sivulla.
      Superdryoutlet-huijaussivulla ei tätä ollut.
      Älkää jääkö tähän huijaukseen.

    • HuijatuksiTulleet
      • Anonyymi

        Hyvin näyttää toimivan huijaussivustojen oisto, nyt on vuosi 2021 toukokuu ja www.superdry.fi näyttää olevan edelleen toiminnassa.


    • Harmittaa

      Älkää tilatko mitään osoitteesta http://www.superdrysuomi.fi/ . Tyttärelle tilattu takki oli ihan eri kamaa kuin piti, mitään järkevää palautusosoitetta ei ollut paitsi Kiinaan eikä sähköposteihin vastata.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe