Superdryn huijaussivusto

Heikki Espoosta

Hei,

älkää asioiko alla olevassa osoitteessa:

http://www.superdryukoutlets.co.uk/

Tilasin sieltä reilu kuukausi sitten vaatteita, ja nyt tullissa odottaa minua jokin mysteeripaketti Shanghaista, jonka sisältö ei vastaa edes tilausta. En oikein usko että olisi sattumaan, varsinkin kun Visaani veloitti Shanghai Motel Chain jne. näistä "Superdryn" tuotteista. Olin yhteydessä www.superdry.com osoitteen asiakaspalveluun, ja kertoivat että heidän kaikki tilauksensa lähetetään Briteistä. Ja että tämä outlet-osoite on feikki.

Eivät ole myöskään vastanneet viesteihini, joita olen 4 lähettänyt.

17

10045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helphelp123

Menin itse myös tähän halpaan... Minkä kautta pystyit asioimaan heidän kanssa?

• sawostatullaan
      • Epävarmatilaaja

Joo. Olen tässä nyt pari viikkoa miettinyt asiaa ja kerännyt pari kaveriakin tilaamaan samaan tilaukseen (sivulla lukee että 212 euro tilaus ilmainen toimitus) ja juuri näiden "huono suomi" tekstien takia epäilykseni heräsi. Lukiessani toimitusehtoja ja niitä muita palstoja sieltä alhaalta huomasin että nekin olivat todella huonoa Suomea eipä niistä meinannut saada edes selvää. Huh onneksi päädyin tänne tarkoitus oli muuten eilen laittaa tilaus mutta empä taidakkaan laittaa. En uskalla ottaa riskiä. Kiitos vastauksesta kysymykseen. Savosta tulen minäkin.

• minä1234567890

Minä juuri tilasin sivustolta ja vasta luin näitä kokemuksia. Ihmettelin kun tilitä veloitettu summa ei vastaa tilauksen summaa vaan on isompi... saas nähdä miten meidän käy.
      Millä tavalla teillä ei ole vastannut tilausta? Joko olet saanut palautettua?

• silakka112

Oliko teillä veloitettu heti kortilta? Näin tyhmänä istekin jälkeenpäin luin näitä juttuja ja tarkistin sivun. Suljin kortin heti. Toivottavasti ei mene rahaa turhaan.

• minä1234567890

Tänään tuli muutama vaate. Jotain kiinan feikkipaskaa. Aivan kamalaa laatua.
      Pankki ei suostunut peruuttaa katevarausta kun tilaus oli juuri tehty. Kuulemma korvauksia voi yrittää hakea mutta en usko että korvaavat mitään :(

• Rampe1234

Sama homma. Nyt näyttää olevan myös huijaus sivusto Superdrysuomi.fi

• Ale92385u23509834u5
        Rampe1234 kirjoitti:

Sama homma. Nyt näyttää olevan myös huijaus sivusto Superdrysuomi.fi

joo se on itellänikin ei vastaa mitä piti ja rahaa meni enempi

• Huijauksenuhri

Hei,

Täällä kans yksi huijatuksi tullut. Minulle saapui paketti, jossa oli aivan eri tuote kuin olin tilannut. Palautusohjeita ei ollut. Toinen paketti saapui eilen, mutta postista sitä hakiessa kieltäydyin vastaanottamasta sen ja paketti lähti takaisin. Jos olisin ottanut paketin vastaan, olisin joutunut maksamaan palautuskulut.. näin ainakin postin työntekijän mukaan. Korttireklamaatio on vireillä, kortti kuolletettu. Miten muilla, saitteko palautettua tavarat, entä suostuiko pankki palauttamaan rahat?

• skeidaa

Hei!
      Sama juttu täällä! Kun tilaus lähti ihmettelin, kun hinta pomppasi melkein kaksinkertaiseksi. Tänään tuli tilaus ,joka oli aivan eri tavaraa, kuin piti.

• nimimerkki123
    • Yksi_huijatuista

Itse tilasin tuolta superdryoutletista myös, sain vaatteet noin viikossa, mutta ne olivat täysin erit kuin tilaamani, lisäksi visalta veloitettiin 30 euroa enemmän, mitä piti.
      Vaatteet jotka sain olivat ensimmäistä kertaa ompelukonetta käyttäneen tasoa, niistä roikkui lankoja. Itse paketin sisällä ei ollut mitään palautuksesta, kuten ei sivullakaan. Jälkeenpäin katsoin sivua enkä kyllä sieltä löytänyt yhteystietojakaan.
      Aidolla superdryn sivulla näkyy ainakin tietokoneella vihreällä osoitteen alkuosa niinkuin useammalla virallisella sivulla.
      Superdryoutlet-huijaussivulla ei tätä ollut.
      Älkää jääkö tähän huijaukseen.

• HuijatuksiTulleet
      • Anonyymi

Hyvin näyttää toimivan huijaussivustojen oisto, nyt on vuosi 2021 toukokuu ja www.superdry.fi näyttää olevan edelleen toiminnassa.

• Harmittaa

Älkää tilatko mitään osoitteesta http://www.superdrysuomi.fi/ . Tyttärelle tilattu takki oli ihan eri kamaa kuin piti, mitään järkevää palautusosoitetta ei ollut paitsi Kiinaan eikä sähköposteihin vastata.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe