siis niin... olemme seurustelleet vuoden päivät, asumme yhdessä olemme jutelleen naimisiinmenosta ja yhteisen lapsen hankkimisessa... saamisessa.
no kuinka ollakkaan sain yhtenä päivänä viestin... miehesi pettää sinua työkaverinsa kanssa... kysyin mieheltäni asiaa jolloin vastaus oli että... onpa kumma kun mun vanhat hairahdukset niin kiinnostaa muita ihmisiä... sitten selvisi että ei se ollutkaan niin vanha juttu vaan ennen joulua joskus alkanut( en tiedä koska) ja nähnyt naikkosen viimeeksi noin 4 viikkoa sitten????
juupajuu
minä kilahdin, huusin kun raivohullu apina löinkin kerran selkään....
siinähän se sitten selvisi syy miksi minun seura sängyssä ei kelvannut, korkeintaan 2 kertaa kuukaudessa.
siis tämä tunne.... on niin sairaan tuskanen niin en tiedä mitä vielä. mutta sattuu ihan hirveesti...
naikkonen kertoi minulle (tekstiviestillä... ei uskaltanut vastata puhelimeen kun olin haukkunut huo... ja kerroin löytäväni hänet) että ei kuulemma tiennyt minusta ollenkaan.... ja kuulemma avomieheni oli sanonut että meillä oli on/off suhde ja ei mitään pysyvää.... nice....sanoi että valehtelen... Minä??? Valehtelija??? You gotta be kidding me....
eli mieheni on 3 kuukauden ehkä ylikin PANNUT toista naikkosta.... mieheni mukaan tämä tapahtui satunnaisesti aina ulkosalla... hahahaa... minun autossa ovat harrastaneet seksiä....autossa jossa olen lapsia kuljetellut kouluun ja harrastuksiin.
tämä sattuu niin hirveesti ja se mitä yritä kertoa ei kertakaikkiaan tuu esille... kaikki on niin sekavaa jopa tämä mitä kirjoitan... hyppii asiasta kolmanteen...
mieheni sanoi että ei tiennyt miksi teki sen hän myös sanoi että rakasti ja rakastaa minua... mutta kuinka voi tehdä noin toiselle jota väittää rakastavansa???? eli voiko olla näin? missä välissä hän on ehtinyt... sillooin kun on sanonut odottavansa kaveria ja ei vastannut minulle puhelimeen? mikä nyt on aivan normaalia... hänellä ei ikinä ole äänet päällä kun on kotona....
olenko oikeesti näin tyhmä???
päässäni pyörii miljoona kysymystä jotka tarvitsevat miljoona vastausta joita en kuitenkaan koskaan saa.
saisipa tästä jotenkin kaunista, mutta miten? kun koko juttu on aivan läpimätä...
tapahtuneesta on pian viikko mutta se tuntuu etttä kaikki olisi tapahtunut eilen.
ei kykene ymmärtämään, mutta sen kerron ja tiedän että tahto satuttaa sitä toista naista on suuri....
kyllä hän tiesi mutta ei välittänyt....
että tämä on vaikeaa.. minua hävettää ja oksettaa itkettää ja raivostuttaa...
varmaan kaikki muut tiesi tästä ja naureskeli selkäni takana.
Hän sanoi että halusi kertoa minulle mutta ei pystynyt... kykeni kuitenkin panemaan toisen kanssa... ja niin kauan... olisi ollut edes 1-2 kertaa tai useamman kanssa mutta yhden kanssa ja niin kauan....
olen myös yrittänyt kääntää tämän minulle voitoksi... hän nukkui joka yö minun vierelläni, Me kävimme hänen vanhempiensa luona, hän antoi MINULLE sormuksen... mutta jumalauta hän myös satutti MINUA
Taas yksi monista... : (
12
272
Vastaukset
- minni-ks
Ei kukaan ole selkäsi takana naureskellut. Sinä olet toiminut oikein, hän väärin. Älä nyt usko enää mitään, mitä se mies sanoo, kuten että olisi halunnut kertoa sinulle. Ei, vaan olisi halunnut jatkaa samaan malliin vaikka maailman tappiin.
Päästä lähellesi nyt vain ihmisiä, joihin luotat. Älä käy läpi asiaa hänen kanssaan, vaikka kuinka haluaisit saada selvyyden siihen, tähän ja tuohon yksityiskohtaan. Selvittely vaan imartelee pettäjää, ikään kuin olisi oikeasti tärkeää, missä liero uittaa lerssiään. Ei ole, se ei ole tärkeää.
Se on tärkeää, että sinä jatkat vain luottoihmisten kanssa ja avulla tästä eteenpäin. Myöhemmin sitten näet kaiken selvästi, et nyt.- been there
Kyllä monikin on voinut nauraa sinun tyhmälle sinisilmäisyydellesi. Eiköhän tuo ole jo selvä tapaus. Mies haluaa pitää kaksi naista. Sinä päätät suostutko toiseksi naiseksi miehen elämässä? Tervetuloa todellisuuteen.
- Marja-Liisa P
been there kirjoitti:
Kyllä monikin on voinut nauraa sinun tyhmälle sinisilmäisyydellesi. Eiköhän tuo ole jo selvä tapaus. Mies haluaa pitää kaksi naista. Sinä päätät suostutko toiseksi naiseksi miehen elämässä? Tervetuloa todellisuuteen.
Jos joku on niin tyhmä, että naureskelee toisen pettämiselle, niin sellaisista ihmisistä ei ole mitään väliä.
- Osanottoni Sinulle,
sallyneiti. Vajaa vuosi on itselläni takana samasta syystä, eikä ole vielä ohi. Sitä toista naista ei kannata syyttää, pettämisen alkusyy on siinä vieressäsi. Yritä saada miehesi keskustelemaan asia läpi, vaikka seurakunnan ilmaisen terapiapalvelun avulla. Hän on Sinulle velkaa selvityksen, katumisen ja anteeksipyynnön, jos aiotte vielä jatkaa yhdessä. Jos sellaista ei tapahdu, suhteenne on ohi ja Sinun on parasta jättää pettäjä. Pettäjät eivät yleensä tajua, millaisen helvetin he ovat päästäneet irti. Heidän on pakko nöyrtyä inhottaviltakin tuntuviin seuraamuksiin, jotta näkevät itsensä peilistä oikeassa valossa.
- lifemocker
kyllä sen pitäisi olla ohi jo nyt, sillä tuon läpi sormien katsominen on vain signaali toiselle, että "voit vapaasti käyttäytyä minua kohtaan ihan miten haluat ilman seuraamuksia"
- älä luota
Nuo "Osanottoni Sinulle" nimimerkin neuvot: selvitykset, katumiset, anteeksipyynnöt ovat täysin merkityksetöntä sanahelinää. Tottakai jokainen kiinnijäänyt esittää katuvaa, harmittelee koko sivusuhdettaan, kiroaa toisen naisen, pyytelee anteeksi, vakuuttaa rakastavansa. Noita sanoja ei kannata uskoa vaan tekoja. Rakastava ihminen ei olisi toiminut siten kuin petturi on toiminut. Hän sanoo nyt mitä haluat kuulla, mutta käytös on jo osoittanut piittaamattomuuden sinun tunteistasi. Vaikka hän kuinka esittäisi muuttuneensa ja suostuisi terapiaankin, salasuhde yleensä jatkuu. Osoitat anteeksiannollasi että ylitsesi saa kävellä ja hyväksyt sen, annat myös mahdollisuuden pettää sinua uudestaan.
- lifemocker
sen siitä kuule saa kun tehdään sokeana noita ratkaisuja - muutetaan yhteen jne KUN EI EDES VIELÄ TUNNETA TOISTA
järkeäänkin olisi syytä aina käyttää eikä juosta päättömästi tuulen mukana - sallyneiti
en ossaa katsoa tätä kokonaisuutena.... vaan pala palalta... petti 3 kk... minun autossani...jne. minuun oikeesti sattuu ja en saa sitä loppumaan millään. mietin että samat kädet jotka ovat minua hyväilleet on myös ollut toisen vartalolla, suu ja katseet. sanat... onko hän sanonut naiselle samoja asioita???
tämä on itsensä kiduttamista tiedän sen mutta luulen että muuten minulla ei ole voimia jatkaa eteenpäin. haluaisin niin tietää kaikki ehkä sen takia että saisin silloin rauhan taikka en...
en oikeesti usko että sillä olisi mitään merkitystä onko tehnyt yhteisiä suunnitelmia vai ei... itsehän lähdin leikkiin mukaan, en vaan uskonut että se menisi näin....kuinka tästä oikeesti selviää täysjärkisenä??? muuta ei oikeen tuu mietittyä, mistä minä saan ne oikeat vastaukset???
sinulle joka kirjoitit etten ole tyhmä...KIITOS, mutta en tunne olevani kovin viisas tällä hetkellä... haluaisin kyllä, en ole puhunut kenenkään kanssa tästä... sillä minua hävettää, niin lujaa,se että minua on pystytty huijaamaan näinkin rajusti...tiedän että monet naiset ovat samassa tilanteessa kun minä mutta kuitenkin tämä on MINUN PETTYMYS ja MINUN SYDÄN....
hajanaista on vissiin mun kirjotukset mutta niin on ajatuksetkin...- äåoiuyuyt
Niin... Vaikka mies mitä sinulle selittäisi, niin eipä ole tasan varmasti sille toiselle naiselle sanonut, että tämä on vain hetken hairahdus ja pelkkää panemista ja että kotona on nainen, jota hän oikeasti rakastaa.
Et sinä tyhmä ole, vaan kriisissä ja paniikissa. Mietit, mikä on totta ja mikä on harhaa - ja kun ei ole saatavilla selviä vastauksia, yrität saada niitä raapittua kokoon. Se on selvää, että mies yrittää selittää sinulle asioita niin kuin ajattelee sinun haluavan kuulla ne - ei välttämättä siis kovinkaan totuuden mukaisesti.
On ymmärrettävää, että miehen petoskumppani herättää sinussa vihantunteita, mutta... Asia on suurella todennäköisyydellä niin, että mies on vähätellyt hänelle teidän suhteenne laatua juurikin niin kuin nainen sinulle sanoi. Eipä se toinen nainenkaan loppujen lopuksi mikään yliluonnollinen otus ole, vaan aivan tavallinen nainen, joka uskoo - kuten sinäkin - että toisen sanaan voi luottaa.
- sattuu yhä
itsellä myös noin vuosi takana tätä soppaa... ei ole tyhmää luottaa ja rakastaa, tyhmää on pettää se luottamus ja rakkaus.
tuosta selän takana nauramisesta, meillä asian paljastuttua tajusin kuinka minulle jopa oli naurettu ihan päin naamaa, ihan suoraan oli asiasta vittuiltukkin (minä en vain sitä tajunnut), mutta se naureskelu ja vittuilu kertoo vain rumaa kieltä niistä naureskelijoista, he ovat niitä joilla ei ole elämässä kaikki kohdillaan. millainen ihminen nauttii siitä että jotakuta toista satutetaan, väitän että sellainen jolla on omat asiat päin p:tä.
nämä minulle naureskelevat olivat kaikki vieraissa kulkevia miehiä, ja heidän vaimojaan jotka kohtelivat minua suorastaan ylimielisesti (ehkä siksi, että sisällään tietävät, ettei se oma mies ollut viaton niillä reissuilla, vihataan sitten minua joka muistuttaa mitä reissuilla oikeasti tapahtui).
voimia sinulle, tuska minkä petetyksi joutuminen aiheuttaa, on jotain niin suurta ettei sille löydy riittävän kuvaavia sanoja. (katsastappa suhdesoppa sivut, löytyy paljon asiaa) - selviät kyllä
Kyllä se sattuu vielä aika pitkään.
Olen itse sitä mieltä, että suhteen ei tarvitse kaatua pettämiseen, mutta kun teillä on takana vain vuosi seurustelua, niin en tiedä.... Alkuvuodet kun yleensä kuluvat siinä rakkauden huumassa eikä muita tule sillä tavoin katseltua. Varsinkaan noin pitkän sivusuhteen muodossa.
Älä mieti missä ja millä tavoin. Mieti, mitä tämä kaikki kertoo miehestä, hänen kyvystään ja halustaan sitoutua sinuun (ja lapsiisi? ymmärsinkö oikein tuon lapsien kuskaamisen kouluun ja harrastuksiin).
Syy pettämiseen on aina pettäjässä, ei sinussa. Jos parisuhteessanne on ongelmia, silloin molemmat ovat siitä vastuussa, mutta isotkaan ongelmat parisuhteessa eivät anna oikeutta ja syyttä pettää. Jos ongelmia ei kestä, niin sitten erotaan, kuten suurin osa ihmisistä tekee. Vaikka tällä palstalla saa sen vaikutelman, että kaikki pettävät ja pettäminen on jotenkin normaalia, niin se ei ole. Kahdeksan miestä kymmenestä EI petä. Koskaan. Ja sama suhdeluku naisilla (tästä on niin monta tutkimusta, että en viitsi sen enempää perustella).
Sinun on nyt kuitenkin keskityttävä selviämään päivästä toiseen ensi alkuun. Älä ala setvimään asioita tai tekemään päätöksiä ennen kuin pystyt katsomaan tilannetta niin, että voi ottaa yhden askeleen siitä sivuun ja näet paremmin kokonaisuuden.
Pettäessä et nimittäin menetä vain toista ihmistä ja luottamusta vaan myös omat haavesi, toiveesi ja unelmasi yhteisestä tulevaisuudesta. Ne on hyvä erottaa siitä pettäjästä. Olla varma, että päätöksesi pohjautuu vain siihen, millainen pettäjä on, eikä siihen, millaisia toiveita ja haaveita sinulla on ollut. Haaveet ovat vain haaveita ja korvattavissa uusilla. Ihmiset ovat sitten jo toinen juttu.
jos sinulla on lapsia, niin pysähdy nyt tunnekuohuissasi miettimään myös sitä, miten mahdollisesti kokevat sinun tunnesekasotkusi. Mitä sanot heille, miten selität tilanteen.
Ja ulkopuolisesta keskusteluavusta on aina apua. Kunhan varmistat, että et ala purkaa sydäntäsi sellaiselle, joka ei osaa kuunnellaa vaan latoo omia mielipiteitä ja käsityksiään pöytään faktoina. Ammattilainen on varmemmin turvallinen vaihtoehto omien ajatusten selvittelyssä.
Ja vaikka nyt ei siltä tunnu, niin kaikesta selviää, jos vain uskaltaa kohdata omat pahimmat pelkonsa.
Voimia!- sallyneiti
Kiitos.
en ole hyvä puhumaan joten kirjoitan mielummin, se on totta että pitäisi jutella tai ainakin vaihtaa ajatuksia sellaisen henkilön kanssa joka ei ole puolueellinen ja ei tosiaankaan latele omia mielipiteitä ajatuksiini. ottaisitko yhteyttä sähköpostin kautta josko auttaisit minua selventämään ajatuksiani, yksin en siihen pysty, myönnän sen heti. [email protected]
odottelen postia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827