Minulla on ollut vaikeuksia löytää yhtään minulle sopivaa suomalaista poikaystävää. En oiken osaa enää lähestyä heitä, koska aijemmat suhteeni ovat loppuneet huonosti ja en oiken enää tunne vetoa suomalaisiin poikiin/miehiin. Joten aloin etsiä poikaystävää ulkomailta enimmäkseen aasiasta, koska he viehättävät minue eniten.
Nyt olen deittaillut yhtä japanilaista miestä ainakin pari kuukautta ja hän tulee Suomeen tapaamaan minua. Teenkö oiken ?
Onko outoa ?
13
180
Vastaukset
- sandokudoku
vaikee sanoo teetkö oikein.Eikös Aasian suunnalla olevat miehet omaavat pienet kikkelit?
- yx joka
sanoisin jopa että teet oikeen jos vain se tuntuu sinusta oikealta..
ei kannate epäillä itseään .. tekee jos tuntuu oikealta - lifemocker
öööö miten tuosta parisuhteen saa, kumpi muuttaa ja kumman maahan asumaan?
Olet deittaillut pari kuukautta ja nyt hän tulee tapaamaan sinua?
Tietääkö hän, että olette jo deittailleet pari kuukautta vai olisikohan kyse kuitenkin vain kirjeenvaihdosta/chattailusta, so far?- dokidokigirl
Ensinnäkin koolla ei ole väliä :DD
Olemme jutelleet tästä paljon hänen kanssaan ja hän on sanonut, että on tosissaan kanssani ja haluaa tavata ja tutustua minuun paremmin ihan livenä. Olemme myös puhuneet yhteen muutosta, mutta se on ehkä vielä liian aikaista puhua siitä.
Hän haluaa nähdä minut Skypestä aina kun aikaa vaan on, koska hänen työnsä vie paljon aikaa. Hän lentää paljon maasta toiseen, koska hänen työnsä vaati sitä. Kuitenkin hän nousee aikaisin ja valvoo pitkään vuokseni ja kerran hän soitti minulle yhtäkkiä ja sanoi: "baby I miss you so much I think I can't live without you. Olin niin onnellinen :DD
Ja kyllä, hän tulee tapaamaan minua noin kahden viikon kuluttua, joten tarvitsen myös vinkkejä miten minun pitäisi käyttäytä ? :)Sinun pitää käyttäytyä ihan kuten normaalisti käyttäydyt, koska jos jotain välillenne kehittyy niin näytteleminen ja teeskenteleminen on ihan turhaa, se todellisuus kun paljastuu kuitenkin joskus.
Skype on kertonut paljon enemmän kuin pelkkä tekstichattailu mutta muista että vasta tapaaminen osoittaa onko välillänne jotain. Onhan hänellä aikomus majoittua hotellissa eikä sinun luonasi?- dokidokigirll
simasuuneiti kirjoitti:
Sinun pitää käyttäytyä ihan kuten normaalisti käyttäydyt, koska jos jotain välillenne kehittyy niin näytteleminen ja teeskenteleminen on ihan turhaa, se todellisuus kun paljastuu kuitenkin joskus.
Skype on kertonut paljon enemmän kuin pelkkä tekstichattailu mutta muista että vasta tapaaminen osoittaa onko välillänne jotain. Onhan hänellä aikomus majoittua hotellissa eikä sinun luonasi?Niimpä niin olet oikeassa (:
Kyllä, hän menee hotelliin, koska en itse edes asu Helsingissä.
Toivon todella, että kaikki menee hyvin enkä hermoile kamalasti :D Olen kuitenkin sen verran ujo ihminen. . mutta onneksi hän tietää sen jo valmiiksi. Kiitos todella paljon kommentistasi.
- Daaaaaniel
siis myönnät et sillä on pieni muna.eli olet jo antanut pesää?
- dokidokigirl
sanoinpahan vaan, että koolla ei ole väliä 8DD en tiedä mistä tuon kommenttisi kyhäilit
- 6r7kl
"Teenkö oikein" :D
Ei kukaan aikuinen ihminen tuollaisia kysele.
Myös tuo "en tunne vetoa suomalaisiin..." on toinen hassu provolause.
Muistahan jonne juoda kohtuudella niitä energy drinksejäsi. - on utopiaa
Ei siis mitään järkeä, tälläisissa kaukojutuissa, mutta ainahan voi haaveilla,
sillä jos et huoli suomimiestä, niin siitä sitten sopankeittoon. En vaan ymmärä
miten ulkolaisten kanssa voi onnistua sen paremmin, varsinkin jostain
aasian suunnalta olevan kanssa.
Paperillallahan kaikki on helppoa, mutta ei se arki mene, niinkuin elokuvissa. Minä en henkilökohtaisesti tuhlaisi aikaani moiseen hakuammuntaan.
Teeppä kuitenkin itse ratkaisusi, sillä tämähän on mun mielipiteeni vain.- dokidokigirl
mm kiitos mielipiteestäsi ! :) Tiedän ettei tämä ole kuin elokuvissa, mutta luulen että elämäni voisi olla jännittävämpää hänen kanssaan. Se jää nähtäväksi !
- dokidokigirll
HA HA nohh onko pakko kommentoida jos kysymys on mielestäsi niin huono ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298