Ostin Finnhits 30 suosikkia/valssin huumaa 1 -DVD-levyn. Samalla ostin saman sarjan toisen DVD:n (tangon huumaa1).
Tangolevy pelaa hienosti, mutta valssit tökkivät vähän väliä. Soitin on VocoPro DVX-880Pro.
Onko tökkiminen kovin yleistä ja mistä se johtuu.
Levyssäkö vika
3
196
Vastaukset
- labrador2
Nyt selvisi, että VocoPro DVX-880Pro on ongelmien aiheuttaja. Minulla on nyt useampia levyjä, jotka soivat kaikilla muilla soittimilla moitteetta, paitsi Vocolla.
Onko tuo Voco todellakin noin huono? Jos olisin tiennyt, en olisi ostanut.
Onkohan tämä niin harvinainen soitin, kun kukaan ei ota kantaa???- hyppyhassu
Mulla oli MadBoy Boomer, ja moni dvd pätki ja hyppi yli, olen saanut takuuseen uuden laitteen, mutta sama vika, eli jos levyssä on pienikin naarmu, niin heti hyppii.
- Maritza551
Minulla on MadBoy,, sellainen isompi malli, toiminut aivan moitteettomasti vuosia.
Sitten on langattomat mikit ostettu. Molemmat on helppokäyttöisiä,,ja laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716