Eminemin uus levy!?!

Slim

Tietääkö kukaan että ilmestyykö se jo ens kuussa? En oo ainakaan kuullu et millon se ois tulossa.

13

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ShiBBy

      Mulla on Bulgariasta tuotu Eminemin uus levy, tosin se on kyllä piraatti.. Suomessa en tiiä millon ilmestyy, mut varmaan lähiaikoina. Levy on kyllä vähän synkempää Eminemiä, ei kauheesti iskeny. Mut hyvä levy se silti on, totta kai jos se on Eminem ;)

      • Ken Kaniff

        hei voiksä kertoa niiden kappaleiden nimet?


      • ShiBBy
        Ken Kaniff kirjoitti:

        hei voiksä kertoa niiden kappaleiden nimet?

        Ainaki nää sillä levyllä on:

        1. Hellbound
        2. Nuttin To Do- Bad meet Evil
        3. She`s The One
        4. Threesixfive
        5. Scary Movies- Bad meets Evil
        6. Rush Ya Clique
        7. Hustlers And Hardcore
        8. Rock City
        9. Macosa (joku ihme Demo-versio-sähläys :D)
        10. Nuttin` To Do
        11. Scary Movies (instrumental)
        12. ?
        13. ?
        14. ?
        15. ?

        Noita parii viimestä mä en tiiä, mut jotenki tonne päin ne biisien nimet on x) Musta noista paras on ehottamasti Rock City, siinä on hyvä biitti ja ihan kiva kertsi. Se voi kyl olla vähän erilainen se aito versio, näistä piraateista kun ei aina ihan tiiä.. Mut kuunneltavan arvonen levy se silti on!


      • Ken Kaniff
        ShiBBy kirjoitti:

        Ainaki nää sillä levyllä on:

        1. Hellbound
        2. Nuttin To Do- Bad meet Evil
        3. She`s The One
        4. Threesixfive
        5. Scary Movies- Bad meets Evil
        6. Rush Ya Clique
        7. Hustlers And Hardcore
        8. Rock City
        9. Macosa (joku ihme Demo-versio-sähläys :D)
        10. Nuttin` To Do
        11. Scary Movies (instrumental)
        12. ?
        13. ?
        14. ?
        15. ?

        Noita parii viimestä mä en tiiä, mut jotenki tonne päin ne biisien nimet on x) Musta noista paras on ehottamasti Rock City, siinä on hyvä biitti ja ihan kiva kertsi. Se voi kyl olla vähän erilainen se aito versio, näistä piraateista kun ei aina ihan tiiä.. Mut kuunneltavan arvonen levy se silti on!

        kiitti hei näitä on kiva kuunella sit ku mä saan ne..KIITTI..313!


    • eazy-killa

      toi o pakko saada........ ja sit tietenki eminemin vanhin levy infinite en tiiä mitää paikkaa mis infinite levy myytäis
      ent te

      • Ken Kaniff

        tilaa netistä jossain amazon.com.sielt löytyy varmaan


      • Young Buck
        Ken Kaniff kirjoitti:

        tilaa netistä jossain amazon.com.sielt löytyy varmaan

        moi oon kans eminemin suuri FANI ja sitä Infinite ei saa enää ainakaan Suomest=( semmost oon lukenu tai muist maist. TOIVON ET UUS LEVY TULEE KOHT =)


    • minä

      siis eminemilt uus cd!!?? Mikä sen cd:n nimi on??

      • ShiBBy

        Se on siis levyn nimi.. :) Fakta homma.


      • ShiBBy

        Joo.. No sitä mä vähän kuuntelinki, et ei ne kappaleet kyl kuulosta mitenkään kauheen hiotuilta. Mut onpahan sellanenki levy olemassa :D

        Eli jäädään odottelemaan siis uuden levyn ilmestymistä. *nouh*


    • jee!

      Mä luin jostain et sill ilmestyis uus albumi ens vuonna tai jotain....

      • nachi

        Uusi levy ilmestyy 16.11


      • Slim
        nachi kirjoitti:

        Uusi levy ilmestyy 16.11

        Onks toi varma tieto? (16.11.) Sais tulla kyllä aiemminkin. Se on varmaan sitten hyvä levy kun on saanu sitä oottaakin. Odotan mielenkiinnolla sen ilmestymistä :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe