Moi..ILVES 4-2 LUKKO Jihuu IPA Nauttii Nyt Voittojen Tiellä..Nukun Aina Välillä Erittäin Hyvin Niin Joku Valvoo Yötä Päivää Ja Toistaa Mr.Twist Viestit..Mike Ness LP.Under The Influences Ja CD Chating At Solitare..Juuh Todella Maittavaa Rock,N,Rollia Soittaa Mike Ness Bändi,Mike Miellyttävä Laulu Ääni Mies Kokonaan Tatuoitu Super Suosikki Markolle Tausta Bändi Maailman Valio Luokkaa..Saa Minun Sävel Korvat Hyvälle Tuulelle Kun Kuuntelen MIKE NESS Levyjä Soi Aika Tiuhaan Tahtiin Minun Steroissa..HYVÄÄ YÖTÄ..MÄNTYPARISÄNKYNI ESITTI KUTSUN,ELI NYT UNTEN MAILLE..T.Marko
Mike Ness Joku Hölmö Toistaa Mr.Twist Viestit,En Vihaa Frs Hml
Mr.Twist.Rockabilly1
1
121
Vastaukset
- liisa-maria2
Kiinnostaa tavattomasti, kerro lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285