Tsaude..Nuha On Kova Ja Ostin Menthol Lotus Nessu Nenäliinoja Tuoksuu Hyvälle Tämän Viikonlopun Parantelen Itseäni Lämmintä Mehua Myös Juon,Olisin Niin Mielelläni Tullut Tänään Hulluporo Koskikeskus Näyttämään Rokkareille,Että Olen Parkettien Partaveitsi Ja Kuningas..No Bilettäkää Vaan Ihan Suurella Tunteella Ja Fiiliksellä..Moicca..T.Marko
Nyt Pahoitan Monen Mielen Kävin Forssa Tuli Flunssa
Mr.Twist.Rockabilly1
1
129
Vastaukset
- Mr kebab
Mites hillomunkit, monta menee viikossa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774562Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112633- 1771769
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721279- 761262
- 35996