Mies aloitti vilkuilla muita suhteen hyvin varhaisessa vaiheessa. Olimme aviopari. Totta kai minuun sattui, mutta lakaisin aina ikävät asia maton alle. Koska arki oli hyvää ja elämä rahallisesti turvallista, vapaata aikaa sopivasti, harrastuksia. Seksiä oli ja hyviä hetkiä. Yksi isompi kriisi oli ja siitä selvittiin. Tosin jälkeen päin tajusin että mies ei muuttunut, minä muutuin. Elämäni alkoi luisumaan alamäkeen, vaikka silloin en sitä tajunnut. Käytin kaikki mahdollisuuteni juomiseen ja baareissa notkumiseen. Kyllä rikoin muutaman avioliiton siinä samassa, ilman huonoa omaa tuntoa. Etsin jotain, vaikka vakuuttelin olevani oman elämäni johtaja. Pikku hiljaa aloin miettiä, että hitto en halua elää tällaista elämää ja 50v huomata olevani katkera ihminen. Päätös avioerosta oli vankka ja horjumaton. Mieshän jatkoi koko ajan omia suhdekuvioitaan.
Olen miettinyt paljon mikä meni vikaan? Oma lapsellisuus, itsekkyys???? Olin kuitenkin hyvä vaimo ja äiti, pidin itsestäni huolta, en valittanut tai vaatinut liikoja. Seksiä normaalisti tarjolla.
Luulen, että pettäminen on tapa paeta omaa pahaa oloa, mutta loppuksi se ei enää tyydytä, se vain syö ihmistä.
Olen todella kiitollinen tästä elämänkoulusta, avioliitto meni, sitä toki joskus suren miksi niin kävi? Miksi ei pystyttty enempään ja parempaan, miksi mikään ei riitt'änyt?
Ex:n kanssa ollaan hyvissä väleissä, ihme kyllä.
Uusi perhe ja uusi mies, uudet ongelmat, mutta pettäminen ei ratkaise mitään ongelmaa, se vaan pahentaa. Olen pahoillani omasta itsekkyydestä, olen rikkonut ihmissuhteita. Kannan siitä syyllisyyttä aina.
Petturikin voi parantua, mutta uskon että jossain mielen sopukoissa elää aina se petturi, pettäminen on syvällä persoonassa kuten alkoholi tai huumeet, niitä käyttävälle. Eli ei pidä antaa pirulle pikkusormea, eikä ruokkia sitä himoa mitä on joskus kokenut vaan pysytellä visusti poissa kiusauksista.
olenko outo
näin mulla
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713