Lähestymisistä kysymys naisille

jepjep

Lähestyykö teitä naisia noin ylipäätään kuinka paljon miehet, esimerkiksi jossain pubeissa tai kahviloissa? Onko heitä häiriöksi asti ja haluatte olla vaan omissa oloissanne? Vai toivoisitteko enemmän lähestymisiä miehiltä? Kun jostain syystä oletan aina että naisia nyt lähestyy miehet jatkuvalla syötöllä muutenkin, joten enpä viitsi enää häiriköidä omilla yrityksilläni teitä. Ja harvoin naiset yksinkään missään ovat, joten vielä hankalampi on mennä kahta tai usempaa naista jututtamaan, siinähän vasta häiriöksi jo tosissani olisin. Mutta olisitteko te otettuja vai ottaisiko päähän jos joku päivä tulisin niitä näitä juttelemaan siellä kahvilassa tai pubissa, ja ehkä jopa selvinpäinkin? Itse olen urheilua harrastava, pukeutumiseen ja hygieniaansa huomiota kiinnittävä normaali 30v mies, joten ulkonäöllisesti minun ei pitäisi pelästyttää sinua karkuun.

68

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

mä voin vastata naisten puolesta: kyllä miehet lähestyvät ja kyllä ovat häiriöksi ja kyllä haluaavat yleensä olla omassa rauhassaan

"Kun jostain syystä oletan aina että naisia nyt lähestyy miehet jatkuvalla syötöllä muutenkin, joten enpä viitsi enää häiriköidä omilla yrityksilläni teitä."

hyvä lähtökohta. kyllä sitä pitää muutenkin tulla juttuun kun ketään mennä iskemällä iskemään!!

• iokkjjk

Tuo on paskapuhetta. Useamman kerran tuntemani naiset ovat ihmetelleet mikseivät miehet tule juttelemaan, paitsi räkäkännissä. Eikä kyseessä ole todellakaan olleet mitkään rumilukset tai läskit.
        Joskus olemme huviksemme tehneet ikäänkuin testejä, missä olemme ottaneet aikaa kauanko nainen saa olla yksin ja täytyy sanoa että kyllä siinä aikaa menee.

• 34646466

Olen 35-vuotias mies ja ikäni käynyt vaikka missä baareissa.

Säälittäviä yksittäistapauskia olen nänyt, jotka sitten lähestyy häiriöksi asia naisia joita tämän lähestyjän ulkonäkötasolla ja ÄO:lla ei voi saada. Ja nämä läestyy kaikkia mahdollisia naisia koko baarissa koko illan aikana ja kaikki naiset sitten väittää olevansa varattuja ja sitten tämä lähestyjä tarjoilee naisille juomia ja naiset menee hämilleen ja vetää juomat naamariin ja sanoaa kauniisti "kiitos mutta ei kiitos"

• nainen kertoofdvf

Voin vastata kauniina naisena, että vaikka olen käynyt paljon ravintoloissa ja yrittänyt vilkuilla miehiäystävällisesti hymyillen, niin eivät vaan lähesty. Ehkä joku tulee juttelemaan kerran kaksi vuodessa. Joskus olen kuullut kommenttia, että eivät muka uskalla tulla juttelemaan, kun luulevat, että "sinä nyt saisit kenet tahansa miehen täällä", tai että "tuon näköisestä olettaa automaattisesti, että sen täytyy olla varattu".

Eli luulo ei ole tiedon väärti - miehet todellakaan eivät lähesty naisia, ja varsinkaan niitä kauniita (mutta kiltin ja kunnollisen näköisiä) naisia lähes ollenkaan. Ehkä jotain todella huorahtavia, mutta ei siis sen näköisiä nättejä tyttöjä, jotka näyttävät tyttöystävä- ja seurustelumateriaalilta.

• lifemocker

mikäs sinua estää menemästä juttelemaan miehille? tarinasta päätellen et näytä olevan yhtään miehiä parempi (tai ainakaan mainitse tästä)?

• Huora olet ?

Ja kuinkas monelle sinä huora olet sitä tautista huoranvittuasi jakanut ?

• turhavalittaa nainen

• kauniimpi osapuoli

Kyllä suomalaiset miehet tyytyy vilkuilemaan mutta suutaan eivät uskalla avata! En epäile etteikö naiset kiinnostaisi miehiä mutta ne vaan nyt on sellaisia vässyköitä.En tiedä miksi..

• lifemocker

ovatko naisetkin vässyköitä kun eivät lähesty miehiä?

• ujo n
        lifemocker kirjoitti:

ovatko naisetkin vässyköitä kun eivät lähesty miehiä?

Kun naiset opetetaan odottamaan miehen aloitetta (ehkäpä) Miehet,OLKAA miehiä ja tehkää aloite(jos kiinnostaa) Typerää vilkuilla koko ilta ja tulla kännissä kopeloimaan ja sönkata että koko illan oon katellu sua...

• lifemocker
        ujo n kirjoitti:

Kun naiset opetetaan odottamaan miehen aloitetta (ehkäpä) Miehet,OLKAA miehiä ja tehkää aloite(jos kiinnostaa) Typerää vilkuilla koko ilta ja tulla kännissä kopeloimaan ja sönkata että koko illan oon katellu sua...

Naiset OLKAA Naisia ja tehkää aloite(jos kiinnostaa) Typerää vilkuilla koko ilta ja tulla kännissä kopeloimaan ja sönkata että koko illan oon katellu sua...

• mokkerille
        lifemocker kirjoitti:

Naiset OLKAA Naisia ja tehkää aloite(jos kiinnostaa) Typerää vilkuilla koko ilta ja tulla kännissä kopeloimaan ja sönkata että koko illan oon katellu sua...

Koen useimmiten -lähes aina- myötähäpeää juttujasi lukiessani.

• lifemocker
        mokkerille kirjoitti:

Koen useimmiten -lähes aina- myötähäpeää juttujasi lukiessani.

hajoa siihen :)

• mokkerille
        lifemocker kirjoitti:

hajoa siihen :)

Sulla on kyllä joku eriskummallinen suodatin :D Kuka tahansa muu ottaisi palautteet rakentavasti, mutta sinä et..
        Olen joskus sulta jonkun ihan hyvänkin kommentin lukenut, joten tiedän sun siihen kykenevän.
        Tuollainen juupas-eipäs tyhjän vänkääminen on ainoastaan hyödytöntä, ja melko lapsellistakin.

• lifemocker
        mokkerille kirjoitti:

Sulla on kyllä joku eriskummallinen suodatin :D Kuka tahansa muu ottaisi palautteet rakentavasti, mutta sinä et..
        Olen joskus sulta jonkun ihan hyvänkin kommentin lukenut, joten tiedän sun siihen kykenevän.
        Tuollainen juupas-eipäs tyhjän vänkääminen on ainoastaan hyödytöntä, ja melko lapsellistakin.

seison mielipiteitteni takana. jos joku ei pidä mun mielipiteistä niin se on tämän ihmisen henkilökohtainen ongelma. ei minun.

• Rider man
        lifemocker kirjoitti:

Ei kuulu naisille.Mammanpojat odottaa että joku tulee ja vie.

• ihan ok
        lifemocker kirjoitti:

seison mielipiteitteni takana. jos joku ei pidä mun mielipiteistä niin se on tämän ihmisen henkilökohtainen ongelma. ei minun.

Jos ovat perusteltuja ja rakentavia mielipiteitä.
        Eipäs/juupas väittelyn tarkoitus on vain provosoida?
        Hyötyä siitä ei juurikaan ole, ymmärrät varmaan sen itsekin.

• lifemocker
        ihan ok kirjoitti:

Jos ovat perusteltuja ja rakentavia mielipiteitä.
        Eipäs/juupas väittelyn tarkoitus on vain provosoida?
        Hyötyä siitä ei juurikaan ole, ymmärrät varmaan sen itsekin.

siitä voi jokainen ajatella aina omalle kohdalleen, että hoitaako asiansa sillä parhaalla mahdollisella tavalla kun kuulee vähän toisenlaisiakin lähestymistapoja ;)

• kahviseurax
        lifemocker kirjoitti:

siitä voi jokainen ajatella aina omalle kohdalleen, että hoitaako asiansa sillä parhaalla mahdollisella tavalla kun kuulee vähän toisenlaisiakin lähestymistapoja ;)

Toisenlainen lähestymistapa: Heittää pienen lumipallon ihailunsa kohteelle ja menee pyytämään anteeksi(ei päähän tms) ja haluaa tarjota kahvit siitä edestä.

• Aloitteellinen mies
        ujo n kirjoitti:

Olen tehnyt naisille aloitteita mutta heitä ei kiinnosta.

• 19+7

Ei lähesty juuri koskaan, mä meen ite juttelemaan miehelle (baarissa tai klubilla) jos on vähän silmäpeliä ollut ja tilanne vaikuttaa sellaiselta että sopii yrittää aloittaa juttelua. Ilman pientä flirttiä tai selvää vihreää valoa en tohdi lähteä ketään lähestymään.

Käyn usein istuskelemassa kahviloissa ja pubeissa itsekseni, lueskelen tai puuhaan jotain koneella. Tällöin ei ole kukaan koskaan tullut juttelemaan, en kyllä itsekään "kehtaa" päiväsaikaan ketään kiinnostavan oloista jututtaa. Vaikka olisikin jotain vilkuilua ja hymyilyä ilmassa.
      Baarissa iltaisin se lähestyminen on helpompaa, kun se on jotenkin sosiaalisesti suotavampaa. Päivisin sen harkitseminenkin on vähän awkward... Kaikkihan sen nyt tietää, mutta kukaan ei taida tarkalleen ymmärtää miksi :D

Vähemmän mua lähestytään baareissa, kuin itse lähestyn. Syytä en tiedä, olen hoikka, nätti, hymyilen ja juttelen paljon ja olen muutenkin ulkona liikenteessä hyvällä fiiliksellä. Mielestäni olisin aika helposti lähestyttävä, mutta joku on vissiin sit pahasti vialla kun ei miehet halua tulla jututtamaan. Ehkä en sitten ole tarpeeksi näyttävän näköinen jotta kukaan viitsisi, en osaa oikein itse arvioida.
      Toki ne kaikista kännisimmät tulee öisin silmät ristissä jotain sokeltamaan, mutta ne nyt kiertääkin kaikki baarin mimmit läpi jos joltain irtoaisi... Moisia yrityksiä ei oikein viitsi laskea kunnon lähestymiseksi. Humalaiset lääppimiset ja lässytykset ottaa kyllä kieltämättä vähän päähän, itse kun en varsinaisesti KÄNNÄÄ niin kovin humalaisen miehen "iskuyritykset" ei oikein imartele...

Olisin ihan otettu jos mua lähestyttäisiin aktiivisemmin, erityisesti jos joku "uskaltaisi" uhmata yleistä käsitystä ja tulisi vaikka siellä kahvilassa höpöttelemään. Uusiin ihmisiin on mukava tutustua!

• .....

Olen järkevä alkoholisti mies ja melko rauhallinen sekä helposti lähestyttävä , mutta kun ei niin ei.

• Dino Rex

Kysypä vaikka kymmeneltä random-sinkkukaveriltasi, että kuinka montaa naista he ovat lähestyneet viimeisen kolmen kuukauden aikana ja kysy vielä että montako kertaa tämä on tapahtunut päiväsaikaan. Etköhän siitä saa osviittaa että kuinka naiset joutuvat muka koko ajan miesten häiritsemäksi. Päiväsaikaan Suomessa keskivertonaista iskee tuskin ketkään muut kuin pultsarit, onneaan koittavat papat ja mielenvikaiset.

• Ällistynyt

Tuossapa se teidän virhe juuri onkin. "Päiväsaikaan Suomessa keskivertonaista iskee tuskin ketkään muut kuin pultsarit, onneaan koittavat papat ja mielenvikaiset. "

Miksi pitäisi iskeä, kun voi normaalisti jutella vaikka iltapäivälehden lööpistä tai puutarhanoidosta tai kahvilaaduista. Tuo ajattelutapa, että iskenpä nyt tuon naisen tuosta ja menen sen kanssa naimisiin tai ainakin sekstaan, on _pikkusen ylilyönti_. Ilmankos tulee törkyisiä ja kummallisia juttuja päästettyä suusta ja naisella on kiire pois.

• Mielisairas pultsari

Yrittänyttä ei laiteta luuseri!

• 2. mielisairas
        Mielisairas pultsari kirjoitti:

Yrittänyttä ei laiteta luuseri!

Aina kannattaa yrittää.

• armidanlöysäreikä
        Ällistynyt kirjoitti:

Tuossapa se teidän virhe juuri onkin. "Päiväsaikaan Suomessa keskivertonaista iskee tuskin ketkään muut kuin pultsarit, onneaan koittavat papat ja mielenvikaiset. "

Miksi pitäisi iskeä, kun voi normaalisti jutella vaikka iltapäivälehden lööpistä tai puutarhanoidosta tai kahvilaaduista. Tuo ajattelutapa, että iskenpä nyt tuon naisen tuosta ja menen sen kanssa naimisiin tai ainakin sekstaan, on _pikkusen ylilyönti_. Ilmankos tulee törkyisiä ja kummallisia juttuja päästettyä suusta ja naisella on kiire pois.

Normaali juttelu on hyvä tapa tilanteeseen liittyen kuten http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html tulee esille.

• aloitteet56

aloitteen tekeminen on kummankin sukupuolen vastuulla: sekä miehen että naisen :) näin tää homma vaan on. Ihmisiähän tässä vaan ollaan, tietääkseni...

• m28__

Nimimerkki 19 7 kirjotitti "..ne nyt kiertääkin kaikki baarin mimmit läpi jos joltain irtoaisi... "

Ei ole helppoa olla mies. Kun lähestyy naisia baarissa ihan sosiaalisessa mielessä, ajatuksena löytää hauskaa seuraa ja myöskin mimmi, joka innostuu seurastani, leimaan toiminnallani itseni epätoivoiseksi pelaajaksi "joka pokaa kaikkia". Itse tosin olen yleensä selvin päin.

Jos lähestyn 10 naista, niin tähän mennessä kokemuksen mukaan keskimäärin 1-2 heistä on lämmennyt, muut ovat kyllästyneet/vaihtaneet seuraa tai harvat ääritapaukset antaneet suorilta jääkylmät pakit "lähe nyt meneen siitä". Ei sillä, en minä itseeni näistä ota, peliähän se vain on :)

Jos lähestyn vain yhtä tai kahta kiinnostavaa tyttöä illan aikana, eikö seuran löytämisen todennäköisyys pienene aika radikaalisti? :) Tavoitteena ei kuitenkaan ole löytää sitä jolta varmasti lohkeaa - haluan tutustua naisiin ihmisinä, yhdenillan jutut ei ole mua varten vaikka seksi muuten onkin hieno asia.

• ^n27

No sinä vähän pätkit tuota lausetta mitä lainasit, se taisi mennä näin:

"Toki ne kaikista kännisimmät tulee öisin silmät ristissä jotain sokeltamaan, mutta ne nyt kiertääkin kaikki baarin mimmit läpi jos joltain irtoaisi"

Pointtina varmaan oli se humalatila, ainakin omalla kohdalla ei kiinnosta tippaakaan kännissä örveltävät pokailijat. Asialliset lähestymiset on asia ihan erikseen, ihan sama vaikka olisi muitakin illan mittaan katsellut ja jututtanutkin, sehän nyt kuuluu asiaan jos haluaa ihmisiin tutustua. On sääli ettei ihmiset pahemmin lähesty kiinnostavia tyyppejä ilman sitä alkoholin aiheuttamaa kokovartalopuudutusta...

Peukut sulle, m28, kunpa useammat naiset ja miehet lähestyis toisiaan aidosti tutustuminen eikä vaan se pelkkä yhen illan seksi mielessä!

• Alkoholisti lähestyj
        ^n27 kirjoitti:

No sinä vähän pätkit tuota lausetta mitä lainasit, se taisi mennä näin:

"Toki ne kaikista kännisimmät tulee öisin silmät ristissä jotain sokeltamaan, mutta ne nyt kiertääkin kaikki baarin mimmit läpi jos joltain irtoaisi"

Pointtina varmaan oli se humalatila, ainakin omalla kohdalla ei kiinnosta tippaakaan kännissä örveltävät pokailijat. Asialliset lähestymiset on asia ihan erikseen, ihan sama vaikka olisi muitakin illan mittaan katsellut ja jututtanutkin, sehän nyt kuuluu asiaan jos haluaa ihmisiin tutustua. On sääli ettei ihmiset pahemmin lähesty kiinnostavia tyyppejä ilman sitä alkoholin aiheuttamaa kokovartalopuudutusta...

Peukut sulle, m28, kunpa useammat naiset ja miehet lähestyis toisiaan aidosti tutustuminen eikä vaan se pelkkä yhen illan seksi mielessä!

Taas meitä syrjitään

• naisen kokemuksia

Baareissa lähestymiset ovat olleet ihan tervetulleita ja mukavia miehiä olen tavannut.

Kahviloissa, kadulla yms. olisivat ihan iloinen yllätys, mutta ei silloin kun mies on kännissä ja vähintään 10 vuotta minua vanhempi. Muunlaisilta miehiltä ei tule lähestymisyrityksiä keskellä kirkasta päivää.

• Syytön.

Anteeksi mutta lähestyn vain 20 vuotta nuorempia.

• Shark Mac

No siis naiset laskevat miesten lähestymisiksi ja iskuyrityksiksi vain ne, jotka tulevat VIEHÄTTÄVILTÄ miehiltä.

Muut ovat ärsyttäviä, tunkeilevia hyypiöitä. Kun siis nainen sanoo "ei miehet lähesty" niin se tarkoittaa vain että harvemmin kukaan oikeasti komea mies lähestyy.

Kun asioita vähän kaivelee ja tutustuu naisten kanssa, niin tulee hyvin pian selväksi, että naiselle on täysin normaali olotila se, että jos menee johonkin vain istuskelemaan ja on laittautunut, niin miehet tosiaan tulevat tarjoamaan itseään. Toki tökerösti mutta kuitenkin.

• naisen kokemuksia

Ei kai se nyt kenellekään tule uutisena, että naisille on aina tarjolla seuraa. Mutta ei vääränlaisten miesten "itsensä tarjoaminen" mitään merkitse.

• Daygamer_

Eräs ilta olin vähän "laittautunut" baarireissua varten ja kas kummaa loppuillasta itseäni ainakin kaksi kertaa isompi henkilö kaatui ihan "vahingossa" syliini... Huomio olen siis mies ja kyseinen henkilö oli nainen -.-", naisetkin osaavat olla hyvin tökeröitä! Olen huomannut, että naiset, jotka lähestyvät minua ovat yleensä "vain" tavallisen näköisiä ja nämä paremman näköiset naiset jäävät vain vilkuilemaan toisaalle. Sama pätee tanssilattialla, kaikenmaailman sotanorsut ja vastaavat tulevat hinkuttamaan itseänsä kylkeäni vasten, vaikka olisin aivan muuten vaan tanssimassa yksin. Ns. paremman näköiset naiset eivät kestä siis pakkeja vai mistä tässä on oikeen kyse :D? Ja vinkkinä miehille, jotka eivät pidä pakeista "No pain, no game" -mitään ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, ennemminkin pitää vaan ottaa opikseen uusista kokemuksista! Ja muistakaa, kuten muutamat naiset tässä mainitsivatkin, miehet eivät yleensä lähesty heitä. Jos siis saat pakit se johtuu naisen naiviudesta tai vastaavasta luonteenpiirteestä, joten vika ei ole sinussa vaan naisessa!

• naisen kokemuksia

"Jos siis saat pakit se johtuu naisen naiviudesta tai vastaavasta luonteenpiirteestä, joten vika ei ole sinussa vaan naisessa! "

Mitä tämä oikein tarkoittaa? Ainut keino millä nainen voi osoittaa kypsyytensä on hyväksyä kaikki lähestymisyritykset, muuten on naiivi?

• Carlos Carvamaha

Miksi vian pitäisi yleensäkään olla jommassakummassa? Ei vain natsannut persoonat tai ulkonäöt sillä kertaa, se siitä.

• Daygamer

Tuolla ajatuksella tarkoitan, että miesten pitäisi ajatella näin, eikä etsiä syytä aina itsestään. Myönnän, että tuo naiivi esimerkki oli ehkä hitusen hatara.. Korvataan tämä esimerkki tämmöisellä: nainen on saattanut vasta erota pitkästä parisuhteesta eikä siedä miehiä sillä hetkellä ollenkaan --> tämän takia mies sai pakit.

Lähtökohtaisesti jos mies on "viehättävä" ja saa pakit niin syy on naisessa eikä suinkaan miehessä. Ja vaikka mies ei olisikaan niin puoleensa vetävä ulkonäöllä, pukeutumisella tms. ja pakeilla saattaisi olla jotain yhteyttä kyseisiin piirteisiin, niin tässäkin tapauksessa miehet syyttäkää naisia pakeista älkääkä vaan syyttäkö itseänne!

Ajattelu, että et olisi muka riittävä jollekkin naiselle; heikentää itsetuntoasi ja luottamustasi. Naiset arvostavat nimenomaan näitä kahta luonteenpiirrettä todella paljon eli tehkää miehet itsellenne palvelus ja syyttäkää naisia!

• heahhaheahhehahah

Näillä palstoille ei kyllä tarvitse erikseen kehottaa miehiä syyttämään naisia kaikista ko. miesten elämien ongelmista ;D

• Pleieri blogi fani

Ihan täyttä skeidaa... Suurin osa naisista on kaikille miehille "Ei" kategoriassa.. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin mitä sitten? Riittävän moni on.. Ja kunhan lähestyy tarpeeksi monia naisia löytää "Kyllä" kategorian naisia.. Ja hieman nihkeitä "Ehkä" naisia, jotka voi pätevällä käyttäytymisellä käännyttää "Kyllä kategorian" naisiksi.

Ei siinä pidä mitään syyllisiä etsiä.. Mies tekee aloitteen ja katsoo tuleeko vihreää valoa vai ei.. Jos ei tule niin tilanteesta poistutaan ja jatketaan mitä oltiinkin tekemässä.

Jos mies on hyvännäköinen, lihaksikas, pitkä, tyylikäs.. jne. jne. mitä pleieri.blogspot.com osoitteessa käydään läpi.. Niin mies PARANTAA TODENNNÄKÖISYYKSIÄ "Kyllä" vastaukseen.. Ei siinä mitään kannata syyttää! Samoin kuin miehille.. Osat naiset on "Kyllä" osat "Ei" ja osat ovat siinä rajamailla "Ehkä" kaikki pystyvät tämän ymmärtämään.. EI kukaan mies saa ikinä kaikkia haluamiansa naisia.. Eikä myös kukaan nainen kaikkia haluamiaan miehiä.

Hyvät ujostelevat vellihousu miehet.. Tehkää niitä aloituksia!! Huomaatteko, että naiset kokevat sen loukkauksena kun he antavat selkeitä signaaleja etkä lähesty heitä (hymy, pitkä katsekontakti, sinun lähelle tuleminen)

Älä ole typerä ujo vellihousu ja jätä tilaisuuksia käyttämättä!

Lue http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html ja tiedät miten helposti saat naisen iskettyä päivisin normaaleissa tilanteissa.. Ei manipulointia tai tyhmiä tarinoita.. Lopettakaa nössöily ja valittaminen, ettei naiset lähesty jne. tai aloittako keskusteluja umpihumalassa..

Myös miehen pitää ymmärtää se, että jos on itse ruma, tyylitajuton ja vanha niin on turha yrittää kaikkein parhaimman näköisiä.. Saat omantasoisesi naisen et parempaa.

• Pleieri blogin fani

Ihan täyttä skeidaa... Suurin osa naisista on kaikille miehille "Ei" kategoriassa.. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin mitä sitten? Riittävän moni on.. Ja kunhan lähestyy tarpeeksi monia naisia löytää "Kyllä" kategorian naisia.. Ja hieman nihkeitä "Ehkä" naisia, jotka voi pätevällä käyttäytymisellä käännyttää "Kyllä kategorian" naisiksi.

Ei siinä pidä mitään syyllisiä etsiä.. Mies tekee aloitteen ja katsoo tuleeko vihreää valoa vai ei.. Jos ei tule niin tilanteesta poistutaan ja jatketaan mitä oltiinkin tekemässä.

Jos mies on hyvännäköinen, lihaksikas, pitkä, tyylikäs.. jne. jne. mitä pleieri.blogspot.com osoitteessa käydään läpi.. Niin mies PARANTAA TODENNNÄKÖISYYKSIÄ "Kyllä" vastaukseen.. Ei siinä mitään kannata syyttää! Samoin kuin miehille.. Osat naiset on "Kyllä" osat "Ei" ja osat ovat siinä rajamailla "Ehkä" kaikki pystyvät tämän ymmärtämään.. EI kukaan mies saa ikinä kaikkia haluamiansa naisia.. Eikä myös kukaan nainen kaikkia haluamiaan miehiä.

Hyvät ujostelevat vellihousu miehet.. Tehkää niitä aloituksia!! Huomaatteko, että naiset kokevat sen loukkauksena kun he antavat selkeitä signaaleja etkä lähesty heitä (hymy, pitkä katsekontakti, sinun lähelle tuleminen)

Älä ole typerä ujo vellihousu ja jätä tilaisuuksia käyttämättä!

Lue http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html ja tiedät miten helposti saat naisen iskettyä päivisin normaaleissa tilanteissa.. Ei manipulointia tai tyhmiä tarinoita.. Lopettakaa nössöily ja valittaminen, ettei naiset lähesty jne. tai aloittako keskusteluja umpihumalassa..

Myös miehen pitää ymmärtää se, että jos on itse ruma, tyylitajuton ja vanha niin on turha yrittää kaikkein parhaimman näköisiä.. Saat omantasoisesi naisen et parempaa

• Ällistynyt

Eivät yleensä lähesty selvinpäin, mikä on sääli. Olen aina tykännyt jutella ihmisten kanssa niitä näitä, ei sitä pakko ole juttua väkisin jatkaa eikä tuppautua, jos molemmin puolin ei huvita.

Kyllä jotain pientä kivaa/ yleistä voi aina sanoa! Ei siis ulkoäöstä eikä iskumielessä, vaan ihan niin kuin ihmisten kanssa nyt jutellaan.

Tällai mä oman mieheni tapasin :)

Se mitä on liikaa, on känniörveltäjien tunku länkyttämään väkisin.

• AinaVääräNainen

No, eipä kukaan ole lähestynyt yhtään missään. Ei selvinpäin, ei räkäkännissä. Ei yhtään missään. Olen nainen, joita kukaan mies ei ole tullut lähestymään, mitään "jatkuvia syöttöjä" ei siis ole lainkaan. Mitään syöttöjä ei. Olisin TODELLA otettu, jos joku omanikäinen (19v. olen) tai vanhempi tulisi juttelemaan, ja haluaisi tutustua. Saattaisin hämmentyä paljonkin, koska todellakaan kukaan mies ei tule minulle juttelemaan.

Oletan, että kukaan ei tule juttelemaan mulle, koska en edusta sitä klassista naiskauneutta. On minussakin jotain kaunista, vaikka olenkin hiomaton.

• AinaVääräNainen

Ja jos joku mies sanoo, että puhuisin siitä kuinka itseäni kiinnostavat miehet eivät lähesty, niin asia ei ole näin. Kukaan, ei epäkiinnostava eikä kiinnostava tule juttelee.

Olisin todella otettu. Kenties en vain ole vielä tavannut näitä, jotka minusta kiinnostuisi? En ole kyyninen, tai suhtaudu rakkauteen vihamielisesti. Toivoa on, että joku mies kiinnostuu minusta, tällaisesta rennosta taiteilijasta ;)

• Kiinnostunut m34

Saisko sulta vitunreikää ?

• 30veeNainen

Mä olisin otettu ja tulisin hyvälle tuulelle.

• Kiinnostunut m34

• Pua_skene

Mulla on itellä käsitys, että naisia ei lähestytä muuta kuin baarissa ja netissä, eli jos on pokkaa lähestyä kahviloissa sun muualla, saa miehet paljon helpommin huomiota. Eli kantsii vaan lähestyy niin paljon, että saa tapahtumia, sitten kun on lähestynyt tarpeeksi montaa, niin ei enää oo niin väkinäistä ja alkoholia ei kantsi liikaa juoda, yleensä player-matskuissa kehotetaan välttämään. Playereistä on väärä kuva mediassa, kun on keskitytty vaan siihen pokauskulttuuriin, siihen kuuluu vaikkapa itsensä kehittämistä, oikeanlaista pukeutumista, sekä kaikkia asioita jotka parantaa omaa itsetuntoaan. Itse en ole kaikkea siitä omaksunut, naisetkin tulee iskemään, niitä on laidasta laitaan ihan hyvännäköisiä osa, sitten myös vanhempia naisia, sekä miehet kanssa tulee kehumaan vessassa kuinka komee olen, mutta se ei tunnu taas kauheen kivalta välttämättä. Itsekin pitäs laskee tasokattoo ketä menee iskemään, kun yleensä etsin sellaista naista, joka on paremman näköinen ja parempivartaloinen kuin kukaan koko baarissa, jos ei löydy sitä, niin ei oikein jaksa kiinnostaa noin yleensä. Mutta niille jotka ei oo yhtä kranttuja, tässä on kattavat ohjeet naisten iskemiseen, nää on saatu yhden nyt jo lopetetun player-yhteisön materiaalilinkeista: http://www.fastseduction.com/

• glglglgl

Olikohan tuolla muuten jotain "Best of" -kokoelmaa? En pikaisella katsomisella löytänyt tuosta.

• Pua_skene

Siellä on ainakin playerguide, joka on tosin kohtuullisen pitkä, mutta jaettu eri neuvoihin, siinä on getting started osio, jolla pääset alkuun, tärkein asia on oikeestaan sisäpeli ja kolmen sekunnin sääntö. Sisäpeli on sitä, että et ole epävarma ja arvostat itseäsi, mutta tärkeämpi eli kolmen sekunnin sääntö on sitä, että lähestyt naista kolmen sekunnin kuluessa kun näet hänet, sanot vaikka vaan hei ja aloitat keskustelun. Kantsii kyllä lukee se playerguide läpi, niin sitten kun sen oot sisäistänyt, oot jo aika pitkällä.

• Pua_skene

Löytyy myös kirjoja aiheesta, Helsingissä on kirjastoissa muutama kappale Neil Straussin pelimiestä, alkuperäiseltä nimeltään The game, jossa kerrotaan termistöä ja joitain iskuvinkkejä, sitten on samalta kirjoittajalta stylelife challenge, jossa kerrotaan miten kolkyt päivässä tuut pelaajaksi, ehkä kantsii kattoo löytyiskö sitä myös kirjastosta, jos ei halua ostaa.

• Silppari

Omasta mielestä PUA touhut on aika monimutkasia ja hankalia. Mitä mieltä Pua_skene on suomalaisesta Pleieri blogista? Siellä yksinkertaiset neuvot miten lähestyä naisia baarissa ja päivisin ilmaseksi. Tämän lisäksi asenteesta ja tyylistä juttua.

• Pua_skene

No mä luin yhden pleieri blogista sen yhden jutun, en tiedä onko se kokonaisuudessa siinä, mutta aika perussettiä, mä oon ite aloittanut nää touhut tosissani vasta viime vuoden lopulla, eli en oo mikään paras asiantuntija, vaikka aina on vientiä vaikkei yrittäisikään. Laitoin linkit ja kirjaehdotukset tähän kun täällä jotkut spedet mainostaa seminaareja ja vie hyväuskoisilta rahat, eli ihmisten pitää päästä ilmaiseksi käsiksi matskuihin jos ne sitä haluaa, eikö se oo kaikkien etu että miehillä on parempi itsetunto, ne pukeutuu paremmin, osaa sosiaalisia taitoja ja on hyviä sängyssä, itsensä kehittämiseen tämä player-kulttuuri tähtää, naiset tulee sivutuotteena, eikä kaikkien naisten kuulu olla seksin ja sargaamisen kohteita, vaan yleensä että miehet tietää mitä haluaa ja saa sitä mitä haluaa. Ei ne perusasiat siinä oo mitään ihmeellisiä, suosin tota Neil Straussia, koska se on ite poiminut parhaat palat kaikista tekniikoista ja tolta sivustolta löytyy kaikki niiden parhaimpien pelaajien keskustelut ladattavassa muodossa vuodelta 2008. Enkä mä koe että on monimutkaista jos lukee pari kirjaa, jos sillä pääsee tavoittelemiinsa naisiin, tai ton nettisivun player-guiden. Mä lähdin tähän juttuun vaan niin sanottujen kympin tyttöjen takia, kyllä niitä perusnättejä naisia saa helpomminkin, eikä tarvitse opetella mitään monimutkaisi juttuja, mutta ne baarien parhaimman näköiset naiset ei oo niin vaan vietävissä, eli vaatii oikeesti taitoo. Tottakai voi oikeesti ryhtyy vaikka performanssitaiteilijaksi kuin mystery, mutta ne taikurin hommatkin vaatii sitten harjoittelua, jos siis haluu jonkun pienen genren naisia, kuten tämä kyseenomainen henkilö.

• Silppari

Kiitos vastauksesta!

Luin tuolta Pleieri blogista nyt kaikki kirjotukset. Näyttää olevan ihan hyvää tekstiä mut ilmesesti keskittyy noihin ihan tavallisiin naisiin. Itellä on vaikeeta mennä juttelemaan kaikille naisille kun oon vielä aika ujo mutta meen kyllä varaamaan tai ostan ton Neil Straussin kirjan ja opettelen tän kyseisen Mystery Methodin myös. Haluun kanssa saada tulevaisuudessa myös näitä parhaita naisia, jotka vaativat oikean tiedon iskemisen tieteestä.

• Kesäitikka

Ei, ei miehet lähesty ainakaan minua jatkuvalla syötöllä kuten sinä ja moni muu haluaa kuvitella ... kyllä aika rauhassa olen saanut olla lähestymisyrityksiltä. Miehet, siis jotkut, ainoastaan katsovat perään, mutta se on siinä. Hyvä vain, tulen vaivautuneeksi jos joku tuntematon lähetsyy iskemismielessä ja varsinkin jos tämä on kännissä ... mutta jos joku tulisi ihan vain juttelemaan rennosti niitä näitä niin sitten se on eriasia :P voisi se piristää päiväänikin.

• Silppari

Mitä sinä kesäitikka oot mieltä tosta Pleierin miten saada tuntemattoman naisen puhelinnumero päivisin vinkistä? Jos nainen katsoo hymyillen vaikka kahvilassa voiko noin mennä kysymään puhelinnumeroa tavalliselta typyltä?

• Selvinpäin m34

• Pua_skene

Silpparille tiedoksi, on muitakin metodeja pilvin pimein kuin mysteryn metodit, Ross Jeffreys ei ole mun käsityksen mukaan komea kaveri, mutta se on taas hypnotisoija ja käyttää transsisanoja ja peilaamista, mutta kantsii aloittaa lukeminen Neil Straussin pelimieskirjasta, helmetissä oli niitä hyllyssä neljä kappaletta ja varmasti saa tilattua pääkaupunkiseudun ulkopuolellekin jos on tarvetta. Varausmaksu ainakin Helsingissä on 50 senttiä per kirja, ite varasin just stylelife challengen Neil Straussilta ja niitäkin jäi yksi kappale hyllyyn. Pelimieskirja kertoo periaatteet eri metodeista vähän kuin kertomuksena, jos oikeesti haluut menestyä naismarkkinoilla, niin päiväpelikin on hyvä, että juttelet kahviloissa kivannäköisille tytöille, sekä kirjastoissa ja ostoskeskuksissa. Iltapeliä ei silti kannata unohtaa, muistaakseni David DeAngelolla on paljon materiaalia päiväpeliin, ne varmaan löytyy tolta nettisivulta.

• Suomessa hyvänkin näköisiä naisia lähestytään melko vähän. Erityisesti asialliset lähestymisyritykset ainakin suhteellisen selvinpäin olevilta miehiltä ovat harvinaisen puoleisia.

Koska Suomessa tilanne miesten aktiivisuuden suhteen on olennaisesti erilainen kuin monissa muissa maissa (esim. Etelä-Eurooppa, USA) suhtautuisin varauksella ulkomaalaisiin pelimiesoppeihin. Neil Straussinhan (ja Mystery Methodyn) mukaan pelimiehen täytyy nimenomaan toimia toisin kuin muut miehet. Tästä syystä Suomessa aloitteeksi riittää vallan mainiosti tuo pohtimasi satunnainen jutustelu ja erityisesti selvinpäin.

Pelimiesoppaiden aloitteista kuvaamaasi tilanteeseen sopisivat lähinnä "Haluaisin naisen mielipiteen..."-tyyppiset aloitukset. Myös ihan tavalliset "Mites teillä on ilta sujunut?" tai "Osaatteko suositella...?" -tyyppiset aloitukset saattavat toimia hyvin. Pääasia on, että olet rento ja luonteva. Jos naiset ovat ryhmässä, kannattaa odottaa hetkeä, jolloin keskustelu ei ole kovin aktiivista. Silloin luultavasti et häiritse.

Lisää vinkkejä naisten lähestymiseen ja tapailemiseen, kun tavoitteena on parisuhde, löytyy blogistani http://armidasound.blogspot.fi/

A r m i d a
      armidasound.blogspot.fi/

• missX

Ulkomaalaiset ja ulkomailla kyllä tullaan ihan päiväsaikaankin juttelemaan mutta Suomessa ei. Suomalaiset on ujoja ja pelkää torjumista.

• 20v miees

En ois ikinä uskonut sanovani tätä, mutta sanon silti... mun mielestä koulu loppu liian aikaisin...

Inhottaa, kun juuri oli syntymässä juttua yhden nätin tytön kanssa koulussa. Olen erittäin ujo, mutta uskaltauduin kuitenkin hakeutumaan tämän tytön seuraan ja juttelemaan hänen kanssaan. Erittäin mukava tyttö, jonka kanssa oli mukava jutella ja ainakun tultiin vastakkain hymyiltiin toisillemme. Oisin tarvinnu vielä muutaman päivän... Nyt sitten muutin kesän ajaksi kotikonnuille, kun sain täältä koko kesäksi töitä ja pelkkä ajatus siitä, että ei näe tyttöä pariin kuukauteen hajottaa aivan suunnattomasti.

• hjkgjll

Kyllä ihan rauhassa saa olla, vaikka kaupungilla olisi. Enemmän kyllä itse toivoisin miehiltä lähestymisiä. En kyllä baareissa tai yökerhoissa käy, mutta shoppailemassa ja ruokakaupassa, ehkä joskus yksin kahvilassa.

Ei ottaisi päähän vaikka joku tulisi juttelemaan.

• hjkgjll

• tammineitonen

Olenn seksyksi ja kauniiksi kehuttu nainen(luonnollisesti kaunis ja seksy!!). Se tosiaan riippuu päivästä tullanko iskemään vaiko ei tulla. Kyllä aika usein tullaan ja en ole ikinä siitä häiriintynyt ,joten rohkeasti vaan juttelemaan ;) Itse olen tosin onnellisesti varattu ,mutta joku sinkku nainen ilahtuu ihan varmasti kun miehet tulee juttelemaan Ei siitä kovin kauaa ollut kun kaksi miestä yritti mua samaan aikaa iskeä,kiva siinä sitten valita kun kummatkin vaikutti ok.=D. Lycka till kaikille sinkuille!!

• nainen 35

Kyllä tullaan iskemään ja sehän noissa baari-illoissa parasta onkin. Ei tokikaan jatkuvasti, yleensä muutaman kerran illan aikana. Kyllä se varmasti imartelee naista kuin naista, jos mies osoittaa huomiota. Jos mies ei miellytä, katoan hienovaraisesti paikalta tai tuon asian muuten esille, vielä koskaan en ole sanonut kenellekään rumasti ei. Joskus on ollut rasittavaa, kun mies ei anna millään periksi ja etsii minut käsiini ties mistä, vaikka toistuvasti ilmoitan ettei nyt kiinnosta.
      Eihän kukaan voi etukäteen tietää, minkälaisista miehistä nainen pitää, joten siksi ei mielestäni kannata jättää yrittämättä, että pelkää olevansa liian ruma tms. Jos nainen antaa pakit tökerösti, se on mielestäni kyllä naisen typeryyttä ja turhaa luuloa omasta itsestään. Tiedän kyllä, että tällaisiakin naisia on.
      En tiedä, olenko eri sukupolvea kuin täällä aiemmin kirjoittaneet, joten sekin saattaa vaikuttaa. Olen 35-vuotias ja huomannut viime vuosina, että oman ikäisiäni tai vähän vanhempia miehiä ei baareissa paljon näy, ovat kai kaikki onnellisesti naimisissa. Alle 3-kymppisiä kyllä löytyy ja taas lähempänä viittäkymppiä olevia.

• torjuttu

Nainen 35, olet ihana ihmienen. Toivottavasti sinunlaisiasi olisi enemmän, niin ei tarvisi pelätä torjutuksi tulemista.

• go for it

Esimerkki eiliseltä: seurueessa kolme naista ja seuraamme asteli mies, joka kohteliaasti tervehti ja alkoi juttelemaan. Viipyi siinä sitten useamman tunnin ja sai yhdeltä meistä puhelinnumeron. Niin että rohkeesti vaan, mut muistakaa hienotunteisuus. Jos olet kiinnostunut vain toisesta, keskustele silti muidenkin seurassa olevien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe