Ystävyys ex:n kanssa?

ex -sydämen valo

Onko mahdollisuus jatkaa ex:n kanssa ystävinä ? Itse olen ns. jätetty osapuoli . Ja nyt ystävyys tuntuu vaikealta kun on niin petetty olo. Tuntuu etten halua jakaa ainakaan kaikkein henk.koht asioita hänen kanssaan .

7

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

riippuu täysin siitä miten suhde loppui.

jos on petetty niin ei, mutta jos ns "kasvettiin erilleen" niin tietyllä tapaa kyllä.

erosin itse edellisestä exästäni ihan sovussa, kaikinpuolin ihana ihminen hän on ja en toivo mitään pahaa hänelle, mutta en näe syytä miksi tähän pitäisi mitään erikoisia "välejä" pitää. moikataan kun tavataan, mutta ei niitä tapaamisia kuitenkaan tarvitse järjestämällä järjestää!

paljon selvempää minusta kaikille kun ei exät pyöri aktiivisesti sinun elämässä. siihen on uudenkin ihmisen paljon helpompi tulla, kun näkee suoraan, ettei sinulla ole mitään selvittämättömiä asioita kesken elämässäsi. tietysti odotan tätä myös toiselta, että ne luurangot on haudattu!

sillä se kyllä ainakain mulle pistää jarrut päälle jos toisella pyörii exät, nyxät ja tulevat samassa ringissä, ei sitä soppaa tee enää mieli lähteä itse hämmentämään!

• mä vaan

Miksi pitäisi olla ystävä? Helpompi päästä yli ja unohtaa, kun ei pidä aktiivisesti yhteyttä.
      Komppaan edellistä, että jos on kasvettu vain erilleen jne niin silloin mahdollista jatkaa ystävinä, mutta jos edelleen rakastaa toista ja ero on tullut toisen tahdosta, niin silloin on terveellisempää unohtaa ystävyys exän kanssa.

• rokki-ellu

minun kaksi aikaisempaa suhdettani (kumpikin kaukosuhteita ja niitä ns. ensimmäisiä), minut jätettiin ekaksi tektiviestillä ja toinen jätti sitten facebookissa. Todella raukkamaista, kyllä! se on tätä 16-18 vuotiaiden meininkiä se. Kuitenkin olen pystynyt heidän kanssaan keskustelemaan facebookissa ja voisiko sanoa että olemme hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa ei jutella kovin usein. En näe itse siinä mitään ongelmaa.

• ölc

Entäpä jos rakkaus ei koskaan loppunutkaan... Toinen vain muutti töiden perässä toiselle puolelle maata, toinen ei pystynyt muuttamaan perässä :( Onnistuuko ystävyys silloin?

• lifemocker

ei se ole ystävyyttä jos siinä on seassa muitakin tunteita

• tääolivaanmunmielipi

Mun mielestä ei kannata jäädä roikkumaan siihen hyvänä ystävänä kiinni, koska sillon voi olla vaikeeta tottua ajatukseen että hänellä olisi joku toinen. Tietysti on hienoa ettei erota riidoissa, ja että toiselle jää "paha maku suuhun" suhteesta. :)

• Toiveikas nainen

Minä olin jättäjä. Anelin eron jälkeen ystävyyden säilyttämistä, johon mies sanoi, ettei kiinnosta. Haukuin sitten katkeraksi mielessäni, kunnes ymmärsin sen, että tein vain vahinkoa sekä itselleni, että miehelle pyrkimällä ystävyyden säilyttämiseen. Nyt toivon, että mies löytäisi rinnalleen mukavan naisen ja onnen uudelleen. Rakasta myös eron jälkeen sen verran, että päästät vapauteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe