Vain Miehille!

Miehen Nainen

Hei miehet! Tämä kysymys on Teille. Minkälaisia asioita, pieniä tai suuria, Te toivoisitte naistenne Teille tekevän, siis en nyt tarkoita seksin suhteen vaan muuten noita esim. romantiikka, arjen ihanat yllätykset ja huomioiminen yms.
Yritän itse tietenkin huomioida miestäni parhaani mukaan mutta naisena ei välttämättä aina tiedä kaikkea mitä mies toivoo jos ei sitä sano. Ja ainahan (siis yleensä) ei naisen ja miehen ajatukset kulje samalla lailla, jokin mikä ei ole naiselle tärkeää, voikin olla miehelle ja päinvastoin. Mieheni hemmottelee minua paljon ja minäkin haluaisin hemmotella enemmän kuin ehkä teen.
Auttakaa miehet!
Toivon että naiset eivät vastaisi tähän vaan ainoastaan miehet! Jos Te naiset haluatte kommentoida niin toivoisin että aloittaisitte vaikka siihen oman ketjun.

8

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehen Nainen

      Hohoi miehet!
      Ettekö halua naiseltanne mitään?

    • (n)

      Kysy sama tuolta Miehen logiikka -palstalta.
      Harva mies täällä varmaan pyörii ;)

    • 6+3

      No ei me miehet nyt kaikki samasta puusta olla veistettyjä, vaikka te naiset usein taidatte niin luulla. Joten laitas nyt edes jotain tietoja mistä tai minkälaisista asioista miehesi yleensä pitää? Minkä tyylinen hän on?

      En ole miehesi, mutta minulle kelpaisi ainakin:
      - tyttöystävän valmistama maukas illallinen, alku- ja jälkiruokineen, sekä sen päälle kiva ja rentouttava hieronta. Ruuaksi pitäisi tietenki olla jotain mistä tiedät miehesi pitävän tai jos hän pitää uusien ruokien kokeilusta, niin voit aina ottaa riskin.

      - joku viikonloppureissu johonkin läheisen maan kaupunkiinkaan ei kuullostaisi pahalta, mutta siinä pitää huomauttaa, että mies ottaa yhden päivän vapaata töistä, koska 2 päivää on vähän lyhyt reissu. Mutta tämä on myös vähän kallis vaihtoehto...

      - hauska aktiviteetti josta kummatkin nauttisi. Olipa se sitten tanssimista, seinäkiipeilyä tai päällä hyppimistä.

      - kesällä voisi ihan hyvin toimia pyöräilyreissu johonkin kivaan paikkaan ja siellä tarjoat miehellesi piknikin (tietenkin riippuu minkälainen miehesi on).

      - Ja yleensäkin jutut jotka synnyttää kivoja muistoja on paljon mieluisampia kuin jotku tyhmät kapistukset (ellei satu olemaan materialisti), koska muisto säilyy aina.

      Mitä en haluaisi:
      - Urheilutapahtumaan en haluaisi, jos tietäisin että tyttöystävä ei pidä niiden seuraamisesta, koska ei se nyt kauhean kivaa olisi jos toisella on tylsää.

      - Mitään krääsää tai kallista (esim. koruja, kelloja, työkaluja ym.) en haluaisin, koska sellaisista haluaisin sopia mielummin keskustelemalla ja pistää kyseiset rahat vaikka esim. seuraavaan lomakassaan.

      - Vaatteita, koska jokaisella on erilainen maku ja on todella helppo epäonnistua siinä ellei tunne toista täydellisesti.

    • Miehen Nainen

      Kiitos 6 3 vastauksestasi! Niin tokihan kaikki miehet ovat erilaisia, halusinkin hieman sellaisia "yleisellä" tasolla juttuja.
      Mieheni on oikea erämies, tykkää metsästyksestä ja kalastuksesta, eräretkeilystä. Ampuu kesäisin niitä kiekkoja, mitä se nimeltään olikaan. Hän tekee yleensä ruuat kun hän osaa ja tykkää siitä. Tykkää urheilust ( melkeimpä kaikesta), hiihtolajit on meidän molempien lemppari. Hiihdämme yhdessä ja molemmat tykätään nuotiotulista, Lapista, merestä, myrskyistä, revontulista, sateesta. Meillä aika samanlainen maku monessa suhteessa. (mutta ei metsästys ja ampuminen, ne ovat hänen juttujaan)
      Hän (kuten minäkin) on nuorempana haaveillut sukeltamisesta. Ajattelinkin että veisin hänet, siis meidät, kesällä kokeilemaan laitesukellusta avoveteen Onko hyvä idea? Eikä se nyt maltaita maksa kokeilu.
      Ostelen hänelle eräkirjoja mutta kohta niitäkään ei enää mahdu mihinkään.
      Urheilukisoja minä kyllä ajattelin, (minä tykkään ja olen ollutkin talvi-MM ja kesäkisoissa)) jäi Salpausselkä nyt väliin mutta ehkä ensi vuonna tai vielä parempaa kun tulisi jotkut isot kisat.
      Pyöräilyreissut oisi kyllä mukavia, itse olen niitä harrastanut mutta miehelle pitäisi saada kunnon pyörä ensin.

      Onko nyt lisää ehdotuksia kun vähän tiedät minkätyyppinen mies kyseessä?

      • 6+3

        No niin, helpottu huomattavasti.

        Kerta hän on kunnon eräjorma, niin varmaan innostuisi jostain kalastusreissusta. Suomessa tosin ei taida olla kovin kummosia, mutta varmaan miehesi olisi innoissa päästä kalastamaan miekkakaloja ym. isoja kaloja. Tosin sitä varten pitää matkustaa kauemmaksi. Norjasta löytyy varmaan lähimmät, mutta siellä voisi varmaan sopivaan vuodenaikaan pongata valaita ym. kivoja juttuja.

        Varmaan mielellään kokeilis syödä jotain kivoja riistojakin. Joistakin kaupoista mm. Helsingin Stokkalta saa aika erikoisiakin lihoja kuten antilooppia, kenguruta, biisonia jne. Siihen kylkee heität kantarelleja ja muita lisukkeita, niin eiköhän se ilahdu. Luulen että Stokkalta löytyy myös vähän erikoisempia kalojakin. Tai sitten viet johonkin metsäaiheiseen ravintolaan, jos olet huono kokki.

        Kevät rupee olemaan aika lopuillaan, mutta joku moottorikelkkasafari voisi kanssa olla ihan kiva. Tai sitten kesällä varmaan on mönkijäsafareita. Tai sitten vaan vuokraatte itellenne sellaiset ja ajelette vähän ympäriinsä.

        Sukeltaminenkaan ei varmaan huono juttu ole, mutta Suomessa siitä saa aika vähän irti kun on niin likaiset vedet ja värittömiä kaloja/kasvillisuutta. Mutta voihan se yhden päivän kokeiluna olla ihan kivaa ja tietää ainakin onko syytä innostua enemmän. Mutta mukavempaa tuo sukeltaminen kuitenkin on jossain tropiikin vesistöissä. Itse kävin haihäkkillä, kun olin kerran trooppisessa kohteessa ja se oli kyllä ihan mielenkiintoinen kokemus.

        Kesällä voisi myös toimia veneen vuokraus ja ajella merellä viikonlopun ajan. Sitten yövytte joko veneessä tai ankkuroitte jonkun aution saaren rannalle. Notskia ei saa kyllä sytyttää muiden mailla, mutta otatte trangiat mukaan ja onget niin voitte vaikka tehdä kalakeittoa ja paistaa makkarata.

        En tiedä saatko enään tämän kevään jääkiekon mm-kisoihin lippuja (vaikka ne on kyllä aika törkeen kalliita). Jos kiinnostaa yhdistää loma ja urheilukisat, niin suosittelen ensi vuonna pidettäviä jalkapallon mm-kisoja Brasiliassa tai sitten talviolympialaisia Venäjän Sotshissa.

        En tiedä minkälaisia ampumaratoja Suomessa on, mutta Jenkeissä ainakin löyty paikkoja joissa pääsi rahaa vastaan kokeilemaan jotakuinkin kaikkia aseita mitä löytyy (sinkoja lukuunottamatta).

        Eräkirjoista en nyt niin paljon tiedä, kun en mikään erämies ole. Mutta entäs vesi/roiskesuojattu digikamera jolla voi ikuistaa metsässä juttuja?


    • Naisen Mies

      Kyllä seksiasiat ovat aina parempia kuin muut asiat. Esimerkiksi suuseksin saaminen vastaa vähintään sataa porakonetta tai 100x jee nainen on leiponut pullaa. Emme me miehet oikein muita juttuja niin tärkeinä pidä.

      A. osaan tehdä itse ruokaa
      B. minulla on rahaa ostaa juttuja itsellenikin
      C. huonot lahjat huvittavat (esimerkiksi kynsipedikyyri on aika huvittava lahja tai jonkun vieraan ihmisen antama selkähieronta).

      Miksi ette siis naiset pistäisi itseänne likoon ja oikeasti olisi romanttisia ja panostaisi siihen seksielämään.

    • 56+666+6

      Huomionosoitus olisi plussaa. Sellainen aito että välität.
      Toinen olisi se että työpäivän jälkeen jos olet hyvällä tuulella ja miehelläsi ei ole ollut perse päivä niin hyppäät hänen syliinsä!

      Kolmas ja vaativin on se että saunan/suihkun jälkeen odotatkin häntä puolialasti yllätyksenä ja annat kunnon suuhoidon :) Sen jälkeen olut käteen eikä mitään vastuuta ja tarvetta vastapalveluksille!

      (Tämä on jo liian hyvää ollakseen totta)

    • Miehen Nainen

      Kiitos Teille miehisistä mielipiteistä! Hyviä kommentteja, tosin alkurepliikissä pyysin muita kuin seksiin liittyviä. Muista naisista en tiedä eikä kuulu minulle mutta kyllä minä satsaan myös tuohon seksielämään. Olen kyllä yllättänyt saunan jälkeen ja metsässä marjareissulla ja jopa 30 asteen pakkasen paukkuessa ulkona kodan nuotiotulilla ja töistä tullessa yms. kivaa. Olen ostanut seksikkäitä alusasuja itselleni, en ainoastaan mieheni vuoksi vaan itsellekkin tulee niissä seksikkäämpi olo.
      Lähinnä halusin tietää millaisista arjen yllätyksistä miehet pitävät ja miten haluavat että heitä huomioidaan. Tiesin kyllä kysymättäkin nuo seksiin liittyvät jutut mutta kyllä oikeasti miehet haluavat muutakin. Väitän niin vaikka olenkin nainen.

      Kiitos 6 3 monista ideoista, aion viedä hänet ainakin jääkiekon MM-kisoihin. Lippuja ei Suomen otteluihin enää ollut mutta katson jonkun muun, on se kuitenkin eri fiilis kuin aina kattoo telkusta ja sitten kunnon riistaa syömään kun en itse osaa valmistaa (eikä hänenkään tarvitse aina itse tehdä) Ja Norjaan meillä olikin jo puhetta lähteä ensi kesänä, tiedän hänen pitävän siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe