Olin toissa iltana työpaikalla ja laitoin muijalle tekstarin että menee vähän myöhempään kuin tavallisesti.Kun sitten vähän ennen ysiä kurvailin kotipihaan ja astelin ovesta sisälle niin ensimmäisenä sain sohvatyynyn päin näköä ja heti perään hirvittävät huudot ja itkun/raivonsekaiset syyttävät kyselyt että "kuka se ämmä oli?".En osannut muuta kuin seisoa monttu auki ja ihmetellä että mitä helvataa tuo nainen nyt sekoilee,onko kuukautisvaivat tavallista pahemmat vai mikä sitä riivaa.Kyselin ihmeissäni mistä on kyse ja vaimo vain huusi että "älä yhtään ala selittään,mä kuulin kaiken...miten sä voit tehä tän mulle?" ja tavaraa lenteli välillä lattialle,valillä minua kohti.Viimein piti jo itsenikin korottaa ääntä ja vaadin selitystä tuolle raivokohtaukselle.
No,vaimohan huusi siihen "kuuntele ite saatanan sika vaikka tiijät kyllä mistä on kyse" ja asteli puhelimen luo ja napsautti vastaajan toiston päälle.Ja tällainen viesti sieltä sitten kuului:
"emme nyt ole paikalla jne... -piip- ...(ähinää ja vaatteiden kahinaa,taustalla kuuluu musiikkia)...saatanan lumppu ime...("lupsutusta",ähinää ja kahinaa)...no niin.....jo lähtee......(kohinaa,"lupsutusta",rapinaa ja ähinää).......ja housuille......vittu jos se huomaa........(kohinaa ja rapinaa)" ja tässä vaiheessa viesti loppui.Seisoin hetken hiljaa ja purskahdin nauramaan.Vaimohan sai entistä hirveemmän hepulin ja kyseli että "mikä sua voi naurattaa?voi vitun sika....."
Tosiasiassa homma meni niin että olin työpaikalla vaihtamassa autoon öljyjä.Käytössä ei ollut kuin vanha käsikäyttöinen pumppu millä imin öljyt pois koneesta!:D Kännykkä oli haalareitten taskussa,kotinumero on pikavalinnassa ja kännykkä oli varmaan osunut auton keulaan ja soittanut kotiin.Uskomaton sattuma!Olen aina kova puhumaan itsekseni kun teen jotain ja se pumppu(ei siis "lumppu"!)falskasi eikä meinannut imeä millään.Ja housuillekkin sitä öljyä roiskahti.
Aivan uskomaton juttu!Ei sille voi kuin nauraa.Ja vaimo nauraa nyt myös.Kyllähän siihen meni pieni tovi ennenkuin sain selitettyä asian niin että vaimokin ymmärsi ja uskoi.Ja anteeksi pyyteli ihan hirveesti.No,loppu hyvin kaikki hyvin ja hauska sattumahan tuo kaiken kaikkiaan oli.
Että tällaistakin voi sattua!:)
Uskomaton juttu! :D
6
1460
Vastaukset
- lady
siis kerrankin jotain näin hauskaa ja loppujen lopuksi positiivista tälläkin palstalla.....;))
- Jussi
Onpas sulla todella tyhmä eukko kun uskoi tuollaisen selityksen.
Aiot varmaan vastakin touhuilla sen "auton" kanssa? ;) - TeeTee
Mäkin käytän tuota jos/kun tilanne tulee eteen ;-)
- Marida
Olen vissiin ainoa kun mielestä toi oli tosi huono vitsi... Vai että "auton rassaamiseksi" sitä nykyään kutsutaan...
- TeeTee
Että sikäli...
Taidat olla vähän liian tosikkomainen. Juttuhan on ihan hauska. Aito väärinkäsitys on paljon hauskempi kuin 100 vääntämällä väännettyä blondivitsiä.
ALKUPERÄISELLE: KIITOS MONISTA KIPPURANAURUISTA! JA VAIMOLLEKIN TERKKUJA! :-) - Hartikainen
TeeTee kirjoitti:
Että sikäli...
Taidat olla vähän liian tosikkomainen. Juttuhan on ihan hauska. Aito väärinkäsitys on paljon hauskempi kuin 100 vääntämällä väännettyä blondivitsiä.
ALKUPERÄISELLE: KIITOS MONISTA KIPPURANAURUISTA! JA VAIMOLLEKIN TERKKUJA! :-)Arvasin ettei tätä kovinkaan moni ymmärrä tai usko.Ja vaikeahan tuollaista on tekstiksi edes pukea.Kas kun en ole mikään Veikko Huovinen tai Arto Paasilinna.Mutta totuus on joskus taruakin ihmeellisempi.Terkut meni vaimolle!:)
Toivottavasti muillekin sattuu joskus jotain täydellisen käsittämättömän hullua ja hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691