Niin.....ilmeisesti mun kohdalle sattuvat nolot tapaukset liittyvät usein kuseskeluun..hmmmmm...
No kerran ollessani töissä kauppakeskuksen info-pisteessä sattui tämä tapaus:
Ilta oli lähenemässä päätöstään,kun minua alkoi mielettömästi kusettamaan.No,ajattelin että pystyisin pidättelemään työpäiväni loppuun,mutta oloni muuttui pikaisesti tuskaiseksi....mahdollisuutta ei ollut wc:ssä käydä, tai ainakin sillä hetkellä ajattelin niin.Huomasin pöydällä rahanvaihdossa käytettävän kipon.Katselin ympärilleni,asiakkaita oli hyvin vähän liikkeellä.Laitoin kipon asiakaspalvelu tiskin alle, ja avasin vetoketjun.Aloin kuseskella sitten siinä ihan muina miehinä ja hymyilin ohi kulkeville asiakkaille.Kuppi täyttyi melkein kukkuralleen ja olin onnekas,ettei valunut yli.No työpäivän jälkeen kaadoin kuset kauppakeskuksen kukille.
Ps.Mahtoi vartijoilla olla hauskaa,jos seurasivat tilannetta kameroilla.
Toinen pienimuotoinen kömmähdykseni sattui eräässä ravintolassa:
Olin ottanut illan aikana kohtuullisen paljon alkoholia ja olo oli sen mukainen.Portsari päästi kuitenkin mitään kyselemättä sisätiloihin.No baarissa tuli sitten juotua aavistuksen verran lisää ja olo lähenteli jo melko sekavaa.Siinä juodessa rupesi sitten tietysti kusettamaan.En tiedä mistä moinen juolahti mieleen,mutta katsoin että tuossapa kivannäköinen puu,jonka juurelle voi rauhassa kuseskella.Noh...vähän ajan päästä selvisi ettei kyseessä ollut puu, vaan ravintolan nurkassa sijaitseva kukka.Siinä sitten portsari tuli olkapäälle koputtelemaan,eikä ollut kovin iloisella tuulella.No...sille ravintolaillalle tuli sitten loppu ja sain porttikiellon kyseiseen paikkaan....(noh....ei se kauaa kestänyt,pääsen taas sisälle,tuskin edes muistavat kyseistä välikohtausta..)
On sitä tullut tehtyä kaikenlaista...
burning-ice-cream
1
1286
Vastaukset
- alicia
=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181