Helou..
Onkohan joku teistä palstalaisista löytänyt jotain apua jatkuvaan vitutukseen?? Siihen kun kaikki ärsyttää ihan sikana viikko toisensa jälkeen eikä mikään ole hyvin?!
Minulla on joskus aikaisemmin ollut ~epämääräistä~ ahdistusta, nykyään on vain vitutusta ja kyllästymistä ihan kaikkeen. Tylsähkö työ, juntti miesystävä, koti, "ystävät", Facebook.. kaikki vaan on **********!
Mitä teen? :*(
Apua *itutukseen??
19
104
Vastaukset
Suklaa auttaa.
- fdbdfb
En tiedä, koska itselläni v*tutusta aiheuttaa eliniän kestänyt seksinpuute.
- Palstan miehet
Juu, erosin. Vaikka ex ei ole mitenkään juntti, mutta parisuhde oli muuttunut vitutuksen juhlaksi. Ei hänen eikä omaa syytäni mutku ei enää ollut mitään yhteistä keskenämme. Laita juntti miesystävä aluksi vaihtoon, voi olla että muuta et tarvikaan. Jos tarvit, voit oman pään mukaan pelkästään miettiä mitä teet. Vähän pidemmäksi aikaa ulkomaille kauas pois on toiminut myös hyvin.
Aika hassu sattuma, mut tapasin miehen joka kertoi aivan samaa omasta ex-suhteestaan. Juttelin siitä terapeuttilleni kertoen etten usko ollenkaan, josta hän sitten hieman valoitti minua :)
No joka tapauksessa jotenkin säikähdin miehen sanoja ja totesin, et mulla on just sellainen naama, et se alkaa vituttamaan (vaikkei mun mies koskaan sellaista sanonutkaan, mut jotenkin kun etsin sitä vikaa itsestäni). Jos nyt oikein tulkitsen ihmisten surulllisia ilmeitä, niin mun sanat sattui tähän mieheen kovasti.. josta taas itse tulin pahoilleni.
Näin tän miehen kaksi kaunista lasta valokuvista ja mun tuli jotenkin tosi surullinen olo niiden kaikkien puolesta. Ja omasta olemassaolostani, vaikkei sillä ole siihen juttuun mitään tekemistä. Mun tunteet on kai jotenkin vielä sekaisin...sxthsens kirjoitti:
Aika hassu sattuma, mut tapasin miehen joka kertoi aivan samaa omasta ex-suhteestaan. Juttelin siitä terapeuttilleni kertoen etten usko ollenkaan, josta hän sitten hieman valoitti minua :)
No joka tapauksessa jotenkin säikähdin miehen sanoja ja totesin, et mulla on just sellainen naama, et se alkaa vituttamaan (vaikkei mun mies koskaan sellaista sanonutkaan, mut jotenkin kun etsin sitä vikaa itsestäni). Jos nyt oikein tulkitsen ihmisten surulllisia ilmeitä, niin mun sanat sattui tähän mieheen kovasti.. josta taas itse tulin pahoilleni.
Näin tän miehen kaksi kaunista lasta valokuvista ja mun tuli jotenkin tosi surullinen olo niiden kaikkien puolesta. Ja omasta olemassaolostani, vaikkei sillä ole siihen juttuun mitään tekemistä. Mun tunteet on kai jotenkin vielä sekaisin...Ei kenenkään naama lähtökohtaisesti vituta. Se vituttaa, jos suhteen raamit on väärät suhteen todelliseen sisältöön nähden. Uutta suhdetta kun miettii, ei se ole oleellinen juttu, vaan se että onko valmis siihen ja onko tyrkyllä oleva kumppani oikeanlaisia tunteita herättävä. Jos niin ei haittaa naaman fyysiset tai henkiset yksityiskohdat.. Alaikäisten lasten kuuluminen kuvioon lisää vaikeusastetta. Kun ei ne uutta isää/äitiä tarvi, pitää itsensä asemoida toisin. Heidän vanhempansa uutena ystävänä tms. mutta nimenomaan ei uutena isukkina tai äippänä.
- Oasis
Muuta rutiinejasi. Tee jotain sellaista, mitä et ole koskaan ennen tehnyt. Kokeile jotain uutta, ehkä pelottavaakin. Jos pelkäät korkeita paikkoja, ilmoittaudu seinäkiipeilykurssille jne. Jos koet työsi tylsäksi, lähde etsimään uutta työtä. Mieti pitemmälle kuin vain työpaikkailmoitusten selaamiseen, mieti voisitko hakeutua kokonaan uudelle alalle.
Ravista hiukan itseäsi hakemaan itsestäsi uusia puolia. Mieti mistä asioista saat iloa ja pyri lisäämään niiden määrää elämässäsi ja vastaavasti pyri pääsemään eroon asioista, jotka koet erityisen ketuttaviksi.
Muista myös arvostaa asioita, jotka ovat elämässäsi hyvin. Voit itse hyvinkin pitkälle vaikuttaa vitutuksesi määrään omalla asenteellasi. Jatkuva vitutus on kuluttavaa ja elämä menee hukkaan jatkuvan vitutuksen keskellä.Ihan paras neuvo sinulta, mut joskus kun on liian väsynyt, ei sellaistakaan enää jaksa. Ja jos kokee, ettei pysty siinä tilanteessa, kun kaikki velvollisuudet ja vastuu estää, eikä toinen halua millään tavalla tukea. Mut niin olis tehtävä, ennen kuin on liian myöhäistä.
- Oasis
sxthsens kirjoitti:
Ihan paras neuvo sinulta, mut joskus kun on liian väsynyt, ei sellaistakaan enää jaksa. Ja jos kokee, ettei pysty siinä tilanteessa, kun kaikki velvollisuudet ja vastuu estää, eikä toinen halua millään tavalla tukea. Mut niin olis tehtävä, ennen kuin on liian myöhäistä.
Tuopa siinä onkin suurin haaste, oma motivaatio ja jaksaminen. Jos on kovin väsynyt, stressaantunut jne. ei uusien asioiden kokeiluun välttämättä riitä energiaa. Mikäli kuitenkin aidosti haluaa muutosta, ei auta kuin kaivaa se kipinä jostain väsymyksen keskeltä.
Joskus toimii se, että lähtee liikkelle jostain ihan pienestä. Jos vaikkapa pitkän tauon jälkeen haluaa aloittaa urheilun uudelleen, se voi tuntua ylitsepääsemättömältä. Ainakin jos asettaa heti alkuun tavoitteen, että kuukauden sisällä on oltava 20kg hoikempi ja viikossa pitää harrastaa liikuntaa ainakin 8h eikä syödäkään saa kuin salaatin ja hapankorpun päivässä. Mutta jos aloittaa siitä, että lisää alkuun kaksi kävelylenkkiä viikkoon, ei muutos tunnu heti alkuun musertavalta. Lenkkien lukumäärää voi vähitellen lisätä, lenkkivauhtia ja -pituutta voi lisätä ja ennen kuin huomaakaan, sitä juoksee reipasta vauhtia 7km lenkin tuntematta itseään puolikuolleeksi.
Ja olet oikeassa, jos toinen ei tue vaan enemmänkin lannistaa, niin se kyllä vie energiaa ja syö itsetuntoa. Toisen tuki olisi äärimmäisen tärkeää, jos haluaa tehdä muutoksia elämässään. Joskus toinen voi lannistaa myös tietämättään, toinen ei ehkä tajua kuinka tärkeä asia on kyseessä tms. Silloin pitäisi tehdä selväksi, miten tärkeästä asiasta on kyse ja jollei toinen siltikään tue, voi miettiä haluaako jakaa elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa joka tietentahtoen tekee toisen onnettomaksi.
- Hullu ukko
Pure hammasta, vitutukseen ei voi kuolla.
- K Ullisetä
Prof Ollo Polo piti justiinsa akuutissaesitelmän uupumisoireista
joista eivät lääkäritkään tiedävaan diagnosivat masennukseksi
tässäon kysymys jostain tulehdustilastaaivoissa - Ei ole olemassa
sellaista vitutusta mihin ei alkoholista apua olisi.
- S Etämies
Tutkimusten mukaan 0,6promillea on maximimäärä aksiolyyttinä itutukseen
sen ylittäminen aiheutta paradoksaalisien vaikutuksen---itutus pahenee - Minun tutkimuksissa
S Etämies kirjoitti:
Tutkimusten mukaan 0,6promillea on maximimäärä aksiolyyttinä itutukseen
sen ylittäminen aiheutta paradoksaalisien vaikutuksen---itutus paheneevitutus palaa vasta krapulassa.
- Palstan miehet
Testaa "oletko" masentunut?
http://www.masennussattuu.fi/oirekartoitus/oirekartoituslista.php- S Etämies
justjuu------anna osoite----ja huuhaahuiarit lähettävät roskapostia heti:(
Just ajattelin kysyä samaa. Oman tyytyväisyyden tunne ei ole ympäristöstä tai läheisistä kiinni.
enpä oo tainnu koskaan yhtä syvästi tuntea.. ja jos tuntenu niin ne on sellaisia hetkittäisiä juttuja. jos sviduttaa niin katso mukavia juttuja esim: http://www.viikonloppu.com/?p=2068&fb_action_ids=573143276044306&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map={"573143276044306":493551524014219}&action_type_map={"573143276044306":"og.likes"}&action_ref_map=[]
tai
http://www.youtube.com/watch?v=-hM4Bpw40hQ .
jos ei muuta niin muuta asennettas.- rva ratikka
Vaihtelu arjessa virkistää kummasti!
http://bit.ly/YlNars
Tai..
http://bit.ly/WWuqQ7
♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102494Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4141991Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231880JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191486Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 651389
- 1231218
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968- 52896