Olen 29-vuotias nainen, ja piakkoin tarvitsen ehkä ehkäisyn. Pohdin yhdistelmä- ja minipillereiden käytännön eroja. Nostavatko kummatkin painoa yhtä paljon, entä vaikuttavatko halukkuuteen ja limakalvoihin? Olen aina ollut hyvin halukas, mies vain on puuttunut. ;)
Kysyisin vielä, miten pillerit vaikuttavat urheilusuorituksiin, oletteko huomanneet eroa esim. juoksussa tai muussa rankassa kuntoilussa pillereiden aloituksen jälkeen?
Yhdistelmä- vs. minipillerit
4
478
Vastaukset
- mun-kokemus
Yhdistelmäpillereitä en ole koskaan käyttänyt. Minipillerit olen kaikki merkit kokeillut. Urheilusuorituksiin ei ole mielestäni minit vaikuttanut. Ikävintä oli jatkuvat vuodot. Cerazette oli kaikista pahin, jatkuvat kuukautiset kunnes lopetin ne lisäksi jatkuvasti hiiva ja virtsatietulehduksia. Kuivat limakalvot ja akne vaivasi myös. Mini-pill oli ainoa suht sopiva minipilleri merkki sillä vuodot pysyi kurissa. Mutta paino nousi lyhyessä ajassa 8kg ja hirsutismi(karvankasvu) alkoi vaivaamaan.
- ihanat pillerit
Yhdistelmäpillerit eivät ole mitenkään vaikuttaneet painooni. Akne väheni, Kuukautisvuoto väheni. Vuoto tulee säännöllisesti tai silloin kun haluan. Kuukautiskivut vähenivät. Mieliala parani.
En ole erityisesti ajatellut urheilun kannalta, mutta elämäni on parantunut. Ainakaan en ole kipujen takia 1-2 päivää kokonaan pois kuntoilemasta kuukautisten takia. - nainen_1976
itse olen käyttänyt Cerazettea puolitoista vuotta.viimeiset kuukautiset tulivat toukokuussa 2012.Silloin kun aloitin pillerit tuli vähän aikaa tiputtelu vuotoa mutta sitten se loppui.Kun aloitin pillerit painoin 83 kiloa ja nyt painan 64 kiloa.eli minulla pillerit eivät ole nostaneet painoa.Itse en nyt ole vähään aikaan harrastanut seksiä.syön cerazettea kun pitävät kuukautiset poissa.Ikää minulla on 36 vuotta.
- Norlevo
Onko kellään kokemusta, että minipillerit (ei siis yhdistelmä-) lisäisivät halukkuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232896- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707