on sulle aiheutunut? :)
Kerro mitä iloa epäkokeneesta miehestä
43
138
Vastaukset
- epäilevä
suomenkielessä on sana kokematon
- sana=?
epäkokenut?
- sanaa ei olemassa
sxthsens kirjoitti:
No niin niin :) Epäolennaista. Ei juututa nyt siihen :)
Lienet nauttinut alkoholia, kun tuollaisen töpön kirjoitit?
- KDFkemkwmkfewf
sxthsens kirjoitti:
No niin niin :) Epäolennaista. Ei juututa nyt siihen :)
Suomenkielessä on sana asiaankuulumaton.
- täys uuno on
Sellast on hyvä vetää höplästä
S24:n Miehen logiikka-palsta on juuri oikea paikka kysyä moista.
sxthsens kirjoitti:
Kiitos :) Mustakin tuntuu niin. Mitä enemmän aikaa täällä, sen vähemmän irl :)
Meinaat siis, että Miehen logiikka-palsta on täynnä homoja tai miehiin pettyneitä naisia?
Vau! ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Meinaat siis, että Miehen logiikka-palsta on täynnä homoja tai miehiin pettyneitä naisia?
Vau! ;-)Ei nyt sentään, ainakaan sinun kohdalla! :D No lähinnä ajattelin itseäni, mitä enemmän täällä, sen vähemmän muualla.
- Oasis
En tiedä ymmärränkö kysymyksen oikein, mutta muinoin tunsin erään miehen, joka oli melkoisen kokematon kaiken suhteen. Minusta tuli hänelle jonkinlainen "ohjaaja" (ihan siis ystäväpohjalta) kunnes se alkoi tuntua jotenkin oudolta ja tukahduttavalta.
Hänellä oli äärimmäisen huono itsetunto ja yritin tsempata häntä ottamaan riskejä ja lähteä reilusti kokeilemaan uusia asioita. Hän reipastuikin hiukan, sai tyttöystävän jne mutta tilanne meni kuitenkin siihen, että hän raportoi minulle kiusallisen tarkasti kaikesta ja jotenkin roikkui minussa. Tilanne oli hyvin hämmentävä, olin itsekin kovin nuori silloin ja aloin pikkuhiljaa ottamaan etäisyyttä häneen. Jokin siinä takertuvaisuudessa oli pelottavaa...
Taisin vastata juuri päinvastoin kuin mitä tarkoitit, mitä harmia on ollut kokemattomasta miehestä :)No kaipa se oli joskus aikoinaan minullakin noin. Nykyisin on vaan hämmentynyt ja ilahtuneen huvittunut, kun toinen ei tiedä oikeastaan mitä tehdä. No eipä kai se niin kokemattomuus, mut aikoihin tekemättömyys on suuremoi ilo, vaikken minä vielä mitään niin tehnyt :)
- Oasis
sxthsens kirjoitti:
No kaipa se oli joskus aikoinaan minullakin noin. Nykyisin on vaan hämmentynyt ja ilahtuneen huvittunut, kun toinen ei tiedä oikeastaan mitä tehdä. No eipä kai se niin kokemattomuus, mut aikoihin tekemättömyys on suuremoi ilo, vaikken minä vielä mitään niin tehnyt :)
Vastaukseni näytti häviävän jonnekin.... Toivottavasti ei tule tuplana.
Tarkoitatko siis yleensä kokemattomuutta vai esim tarkemmin seksin suhteen kokematonta?
Jäin miettimään tuota kokemattomuutta yleisesti. Olen itsekin tavallaan kokematon, olen käytännössä koko aikuisikäni viettänyt yhden ja saman miehen kanssa eli minulla ei ole mitään pitkää seurusteluhistoriaa ennen häntä. Mitä nyt pieniä säätöjä, pari poikaystävää jne muttei mitään vakavampaa. Olen siis esim deittailumielessä todella kokematon. Ei mahtaisi enää luonnistua koko touhu, mutta onneksi ei tarvitse miettiä enempää kun ei kerran deittaile :) Oasis kirjoitti:
Vastaukseni näytti häviävän jonnekin.... Toivottavasti ei tule tuplana.
Tarkoitatko siis yleensä kokemattomuutta vai esim tarkemmin seksin suhteen kokematonta?
Jäin miettimään tuota kokemattomuutta yleisesti. Olen itsekin tavallaan kokematon, olen käytännössä koko aikuisikäni viettänyt yhden ja saman miehen kanssa eli minulla ei ole mitään pitkää seurusteluhistoriaa ennen häntä. Mitä nyt pieniä säätöjä, pari poikaystävää jne muttei mitään vakavampaa. Olen siis esim deittailumielessä todella kokematon. Ei mahtaisi enää luonnistua koko touhu, mutta onneksi ei tarvitse miettiä enempää kun ei kerran deittaile :)En varmaan kumpaakaan. Minäkin olen kokematon ihan samalla tavalla kuin sinä. Pitkä suhde ja vakiintuneet tavat - ihan mielettömän hankala löytää tyydyttävää läheisyyttä. Sinusta pidetään, muttet itse voi tuntea mitään. Tunnottomuus on pahinta. Voit katsella toista ihmistä kuin sirkus kirppua, et "kyllä mä tiedän teidät". Sellainen kyynisyys on pahasta, kun torpedoi kaiken joka on kiinnostuneet sinusta.
En minäkään deittaile...- Oasis
sxthsens kirjoitti:
En varmaan kumpaakaan. Minäkin olen kokematon ihan samalla tavalla kuin sinä. Pitkä suhde ja vakiintuneet tavat - ihan mielettömän hankala löytää tyydyttävää läheisyyttä. Sinusta pidetään, muttet itse voi tuntea mitään. Tunnottomuus on pahinta. Voit katsella toista ihmistä kuin sirkus kirppua, et "kyllä mä tiedän teidät". Sellainen kyynisyys on pahasta, kun torpedoi kaiken joka on kiinnostuneet sinusta.
En minäkään deittaile...Tunnottomuus on asia, jota tavallaan pelkään... Näiden viimeisten tuskaisten kuukausien aikana tosin olen toivonut välillä voivani olla täysin turta, mutta täydellinen tunnottomuus merkitsee minulle henkistä kuolemaa. Se on melkein kuin irtautuisi omasta itsestään hyläten sen osan, joka pitää kiinni elämässä.
Pelkäätkö antautua tunteille? - Oasis
sxthsens kirjoitti:
En varmaan kumpaakaan. Minäkin olen kokematon ihan samalla tavalla kuin sinä. Pitkä suhde ja vakiintuneet tavat - ihan mielettömän hankala löytää tyydyttävää läheisyyttä. Sinusta pidetään, muttet itse voi tuntea mitään. Tunnottomuus on pahinta. Voit katsella toista ihmistä kuin sirkus kirppua, et "kyllä mä tiedän teidät". Sellainen kyynisyys on pahasta, kun torpedoi kaiken joka on kiinnostuneet sinusta.
En minäkään deittaile...Tässä sulle vielä Tabermannin sanoja....
Tulla lähelle
vaatii sinulta
paljon
väkevää voimaa
Olla lähellä
vaatii sinulta
paljon
paljasta rohkeutta
Päästää lähelle,
sisälle,
vaatii sinulta
vain uskoa toiseen ihmiseen - Ulf Uffaffaa
Oasis kirjoitti:
Tässä sulle vielä Tabermannin sanoja....
Tulla lähelle
vaatii sinulta
paljon
väkevää voimaa
Olla lähellä
vaatii sinulta
paljon
paljasta rohkeutta
Päästää lähelle,
sisälle,
vaatii sinulta
vain uskoa toiseen ihmiseenUffaffaa uffaffaa
- Oasis
Ulf Uffaffaa kirjoitti:
Uffaffaa uffaffaa
Ai haluaisitko sinäkin oman mietelauselman?
Oasis kirjoitti:
Tunnottomuus on asia, jota tavallaan pelkään... Näiden viimeisten tuskaisten kuukausien aikana tosin olen toivonut välillä voivani olla täysin turta, mutta täydellinen tunnottomuus merkitsee minulle henkistä kuolemaa. Se on melkein kuin irtautuisi omasta itsestään hyläten sen osan, joka pitää kiinni elämässä.
Pelkäätkö antautua tunteille?Kyllä. Ja vielä enemmän pelkään ettei minulla ole enää kykyä tuntea.
Joskus olen ymmärtävinä, että minä sellaisena kuin olin, olen nyt kuollut.Oasis kirjoitti:
Tässä sulle vielä Tabermannin sanoja....
Tulla lähelle
vaatii sinulta
paljon
väkevää voimaa
Olla lähellä
vaatii sinulta
paljon
paljasta rohkeutta
Päästää lähelle,
sisälle,
vaatii sinulta
vain uskoa toiseen ihmiseenTaberman osasi rakastaa rakkautta. Minulla menee tuohon vielä aikaa, jollei koko loppuikä. Ainakin tuntuu siltä :)
- Oasis
sxthsens kirjoitti:
Taberman osasi rakastaa rakkautta. Minulla menee tuohon vielä aikaa, jollei koko loppuikä. Ainakin tuntuu siltä :)
No kieltämättä pieni tekopyhyyden aalto pyyhkäisi ohi täällä suunnassa kun tuon runon laitoin, ei ole täälläkään se usko rakkauteen vielä kunnossa, josko koskaan onkaan...
Mutta toivon silti muille onnea rakkaudessa, tuskin se rakkaus sentään koko maailmasta kuollut on vaikkei omalla kohdallani niin hyvin olekaan käynyt.
- Epäkokenut vastaa
Toiselle kokemattomalle miehelle ainakin se ilo, ettei ole ainoa.
Nyt katson Woody Allenin leffan Teemalta, kiitos ja anteeksi.- Näytä välittömästi
sxthsens kirjoitti:
En voi sietää Woody Allenia. Kierrän kaikki kuvat, missä se tollo esiintyy.
peräaukko!
Näytä välittömästi kirjoitti:
peräaukko!
Sitä saat ihan yksin kotonasi tutkia. Yritä löytää irl nainen, joka innostuu siitä... mun mielestä se ei kyllä oikein toimi, mut sun pitää yrittää omia juttujasi, jotta sopia löytyisi! Pliis, mä en ole sopiva siihen :\
- RekPusk
sxthsens kirjoitti:
Sitä saat ihan yksin kotonasi tutkia. Yritä löytää irl nainen, joka innostuu siitä... mun mielestä se ei kyllä oikein toimi, mut sun pitää yrittää omia juttujasi, jotta sopia löytyisi! Pliis, mä en ole sopiva siihen :\
oletko löytänyt miesystävän? :-)
RekPusk kirjoitti:
oletko löytänyt miesystävän? :-)
Juu. Tapasin yhden ihmisen. Eväsin ensimmäisen pyynnöt, lähdin kesken pois toisen kerran, mut yhden tuttavan neuvosta päätin tavata kolmannen kerran. Pitää kyllä sanoa, et mua hellyyttä jonkun tason epävarmuus miehessä :)
sxthsens kirjoitti:
Juu. Tapasin yhden ihmisen. Eväsin ensimmäisen pyynnöt, lähdin kesken pois toisen kerran, mut yhden tuttavan neuvosta päätin tavata kolmannen kerran. Pitää kyllä sanoa, et mua hellyyttä jonkun tason epävarmuus miehessä :)
No mun täytyy kyllä nyt tunnustaa, että mun terapeutti ojensi minua siihen suuntaan kritisoimalla mun epäluuloisuutta ja haluttomuutta kohdata uusia ihmisiä. Sitten se jotenkin kehotti niin, ettei mun pitäisi väheksyä pinnallisempiakaan ihmissuhteita, koska ne hälventää yksinäisyyden tunnetta.
Jotenkin tyrmistyin mielessäni siitä ensin, et johan on kummaa että tuollaiseen yllyttää. Myöhemmin sitten mietin, et saatan olla liian jyrkkä itseäni kohtaan. Muistin, et se oli ollut aikaisemminkin iloinen mun puolesta, kun olin lähtenyt jonnekin, enkä päättänyt jäädä kotiin.- puskasta tällä kerta
sxthsens kirjoitti:
No mun täytyy kyllä nyt tunnustaa, että mun terapeutti ojensi minua siihen suuntaan kritisoimalla mun epäluuloisuutta ja haluttomuutta kohdata uusia ihmisiä. Sitten se jotenkin kehotti niin, ettei mun pitäisi väheksyä pinnallisempiakaan ihmissuhteita, koska ne hälventää yksinäisyyden tunnetta.
Jotenkin tyrmistyin mielessäni siitä ensin, et johan on kummaa että tuollaiseen yllyttää. Myöhemmin sitten mietin, et saatan olla liian jyrkkä itseäni kohtaan. Muistin, et se oli ollut aikaisemminkin iloinen mun puolesta, kun olin lähtenyt jonnekin, enkä päättänyt jäädä kotiin.Ihan viisaita puhui terapeuttisi :)
- epäkypsä äijä
Lähinnä saanut nauraa hänen tyhmyydelle
Ei pidä paikkaansa. Joku tunkee koko itsevarmuutensa teholla päälle ja pukille, niin kyllä se on lähinnä nou nou.
En mä tarkoita varmaankaan loppujen lopuksi kokematonta, ehkä tarkoitankin ihmistä, jolla on herkkyyttä/varovaisuutta/epävarmuutta kohdata toista ihmistä. Sellainen tekee vaikutuksen. Ei tunne tulevansa jyrätyksi, vaan toinen on enemmän ja vähemmän hukassa, niin et se huvittaa.. koska itsekin on ihan tavallinen :)- tarkoititko
sxthsens kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Joku tunkee koko itsevarmuutensa teholla päälle ja pukille, niin kyllä se on lähinnä nou nou.
En mä tarkoita varmaankaan loppujen lopuksi kokematonta, ehkä tarkoitankin ihmistä, jolla on herkkyyttä/varovaisuutta/epävarmuutta kohdata toista ihmistä. Sellainen tekee vaikutuksen. Ei tunne tulevansa jyrätyksi, vaan toinen on enemmän ja vähemmän hukassa, niin et se huvittaa.. koska itsekin on ihan tavallinen :)rakastunut mies voi olla kuin jälkimmäinen, mitä kuvasit
tarkoititko kirjoitti:
rakastunut mies voi olla kuin jälkimmäinen, mitä kuvasit
No en mä tarkoittanut niin, mut ehkä se voi olla niin.. et haluaa ainakin tutustua :)
olen erittäin pettynyt; meidän aloitus poistettiin! ja mulla kun oli niin hyvä vastaus.
- Oliko se se
jossa kyselin pyllynreiästäsi?
Oliko se se kirjoitti:
jossa kyselin pyllynreiästäsi?
:D et itseasiassa ihan siitä kysyny vaan muistaakseni hajusta ja muodosta.
- huh huh mitä menoooo
Taas poistettu viestejä
- En tiedä,
en ole ollut Buddyn kanssa.
- lal laa
No jokainen on kokematon aina jonkun asioiden suhteen. Tekemällä oppii ja jos ei opi, ei ole tarvettakaan.
Ihan jees, kokemattomuus kokemuksia.- lal laa24
Klhäämie jo lapsena totuin kokemaan naapurinki kalaverkot
- Oikee meininki:.
lal laa24 kirjoitti:
Klhäämie jo lapsena totuin kokemaan naapurinki kalaverkot
.
Mitäs se naapuri niillä verkoilla tekisi, haaskeelle vain menisi kalat
.
Paljon iloa. Kaikkihan on sitä paitsi aina kokemattomia, kun ovat jonkun kanssa ekan kerran. Siis, ei pelkästään seksissä, kaikessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718