Ei voi kuin nauraa...

Joppe

On täälläkin palstalla kyllä säälittäviä tohvelisankareita!!!hah hah!
Kaiken huippu on nämä lapaset, jotka äidin ja vaimon riidellessä ei osaa lyödä nyrkkiä pöytään ja sanoa, että perkele nyt riittää! Jotkut jopa antavat vaimonsa estää omien vanhempiensa tapaamisen...?! Toiset vässykät eivät osaa sanoa äideilleen, että kylään tullaan kun kutsutaan ja että talon siivous ym. askareet kuuluvat talon emännälle! Mamma voisi jopa loukkaantua, nyyh...
Ette te pirttihirmutkaan parempia ole. Jos ette itse ole anopin kanssa puheväleissä, niin vaatikaa niiltä pitsinnyplääjä-miehiltänne vähän toimintaa! Ja päästäkää ne helvetin kakarat käymään mummoillaan, pitääkö lasten elämästä tehdä kurjaa jos itse on niin sosiaalisesti rajoittunut?
Kuinka helvetissä näin yksinkertaisesta asiasta voi saada sotkun aikaan?!

5

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raija

Äitini piti etäisyyttä anoppiinsa, me lapset kävimme vain isän kanssa mummolla. Jo lapsena ymmärsin, että mummo oli kaksinaamainen, mutta vasta paljon myöhemmin tajusin kuinka ilkeä mummo todellisuudessa oli. Isäni oli surkea perheenpää, kun oli loppuun asti "äiteen poika" eikä koskaan kyennyt puolustamaan perhettään.

Nyrkkiä tämä meidän "mummon tohvelisankari" kyllä osasi lyödä, mutta ei sitä ihan yksin omaistamaansa pöytää viittinyt kolhia.

• asiaa

Ha haa...

Olen täysin samaa mieltä.

• Ellu

Minun miniäni on kuin pyryharakka. Mutta hän on poikani vaimo ja poikani on nainut hänet, koska rakastaa häntä ja hänen niitä ominaisuuksiaan, jotka eivät minulle yksinkertaiselle vanhalle ihmiselle aukea. Eikä tarvitsekaan. Minulle riittää, että että he tulevat toimeen yhdessä eläessään sitä elämää, joka heille sopii. Tarkemmin ajatellen miniäni muistuttaa aika paljon minua nuoruudessani, paitsi että on fiksumpi, reippaampi ja määrätietoisempi. Osaa erottaa faktat ja fiktiot siinä pyrstöä heilutellessan.

• miniä
        Ellu kirjoitti:

Minun miniäni on kuin pyryharakka. Mutta hän on poikani vaimo ja poikani on nainut hänet, koska rakastaa häntä ja hänen niitä ominaisuuksiaan, jotka eivät minulle yksinkertaiselle vanhalle ihmiselle aukea. Eikä tarvitsekaan. Minulle riittää, että että he tulevat toimeen yhdessä eläessään sitä elämää, joka heille sopii. Tarkemmin ajatellen miniäni muistuttaa aika paljon minua nuoruudessani, paitsi että on fiksumpi, reippaampi ja määrätietoisempi. Osaa erottaa faktat ja fiktiot siinä pyrstöä heilutellessan.

Arvostan sinua että hyväksyt poikasi vaimon vaikka hänkin on "pyryharakka" mielestäsi.

Poikasi rakastaa häntä ja on nainut hänet, täytyy olla onnellinen poikasi puolesta, oli vaimo sitten mikä minkälainen tahansa, kunhan poikasi on onnellinen!

Olen myöskin miniä enkä tule anoppini kanssa hyvin toimeen ja tiedän mitä hän ajattelee minusta. Hän ei hyväksy mitään minun ja mieheni suhteessa.
        Hän suorastaan yrittää käännyttää mieheni ja olisi varmaan iki onnellinen jos meillä loppuisi suhde. Hänhän tekee mieheni elämästä vaikean ei minun (hän ei sitä ymmärrä). mutta säälittää mieheni kun on äitinsä hoivissa kiinni.

• santtu
        Ellu kirjoitti:

Just niin! Ihana kun suhtaudut noin. Mitä väliä sillä on mitä anoppi miniästään tai vävystään ajattelee. Olisipa minullakin tuollainen anoppi. Toivottavasti muistan itse sitten kun minun lapseni puolisoitaan valitsee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe