Yksinhuoltajasta on poikamiehelle?? :)
Kerro sitten, mitä iloa?
16
82
Vastaukset
- Oasis
Riippuu yksinhuoltajasta sekä poikamiehestä. Jos hyvin käy, heistä voi olla toisilleen äärimmäisen paljon iloa.
- vili.
Only in your fantasy...!
Hähä! :D - Oasis
vili. kirjoitti:
Only in your fantasy...!
Hähä! :DVoi älä sä mun fantasioista huolehdi :)
- äitisi
opettaa tavoile ;)
Heidät on alussa yhdeksi luotu mutta eräiden koukeroiden takia saavat vasta nyt toisensa.
- Oasis
Voi, ihana vastaus...
Oasis kirjoitti:
Voi, ihana vastaus...
:) näen pientä kyynisyyttä tuossa em, mut ehkä se on oikeasti totta joillekin :)
- Oasis
sxthsens kirjoitti:
:) näen pientä kyynisyyttä tuossa em, mut ehkä se on oikeasti totta joillekin :)
No mutta se oli silti mun mielestä ihana vastaus :)
Mun täytyy tunnustaa, että oon jossain murjotun sydämeni pohjukoilla romantikko, joskin se on nyt hyvin, hyvin kadoksissa oleva piirre tällä hetkellä mutta haluan uskoa, että sentään joidenkin kohdalla noita happy end-rakkaustarinoita tapahtuu. Oasis kirjoitti:
No mutta se oli silti mun mielestä ihana vastaus :)
Mun täytyy tunnustaa, että oon jossain murjotun sydämeni pohjukoilla romantikko, joskin se on nyt hyvin, hyvin kadoksissa oleva piirre tällä hetkellä mutta haluan uskoa, että sentään joidenkin kohdalla noita happy end-rakkaustarinoita tapahtuu.Ei mtn kyynisyyttä vaan perussetti toisella kierroksella paarustaville :D
- ei aina näin
Yksinhuoltaja voi olla myös mies :DDDDDDDDDDDDDD
- työlästä
Ei tarvi harrastaa seksiä, kun on lapset jo valmiina.
Pöh höh :) Mä en kysyny tätä.
Mieti vaan kotonasi sitä :)- olet ap
Mitä siinä on pahaa, tunnusta vaan sä se olit!
- Poikamies^
Kerran olen seukannut ja asunutkin yh-naisen kanssa mutta huomasin että olisi pitänyt elättää toisen lapsia niin siinähän meni muutenkin sukset ristiin että silleen..
Ja suhde oli alusta saakka muutenkin sitä että.... lapset sitä, lapset tätä, lapset sinne, lapset tänne, lapset lapset lapset lapset......ei ********, ketä tuollaista jaksaa saatika haluaa!!!!!! joskus ehkä sitten jos en muuta saa mutta nyt ei kiitos ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2389195Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1513362Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42765- 1712267
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041889Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741826Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1811706- 1391371
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601357Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1251196