Moikka!
Olisiko täällä joku, joka on lähdössä kesänlopulla sveitsiin au pairiksi? Itse lähden elokuunpuolessa välissä! :) Olisi kiva olla yhteyksissä jo ennen lähtöä jonkun sinne päin tulevan kanssa! :) Itse olen menossa Zurichin lähelle!
Au pairiksi sveitsiin!
15
623
Vastaukset
- sveitsiin1
Täällä yksi :)
- Tuleva au pair
Moikka!
Sveitsiin 1 minne päin olet menossa ja milloin? :)
- Entinenaupair
Kannattaa liittyä Facebookissa suomalaiset au pairit Sveitsissä ryhmään. Sieltä löytyy vanhoja, nykyisiä ja uusia au paireja joten varmasti seuraa löytyy ja jos tulee kysymyksiä niin voi rohkeasti kysyä apua. :)
- sveitsiin1
Tuleva au pair;
Zürichin lähelle minäkin. Olisi mukava jutella lisää, saisinko vaikka sposti osoitteen? - sveitsiin1
Onko muita?
- aupair2
täällä kans yks au pair, joka on menossa syksyllä sveitsiin au pairiksi! minnepäin menette?
- tuleva au pair
Moikka aupair 2!
Mä olen ainakin menossa Zürichin pohjois puolelle.. lähelle saksan rajaa! :) Minne päin olet itse menossa ja koska lähdössä? :)
- aupair2
okei, itse olen menossa Zürichin eteläpuolelle.. sinne Zürich-järven lähettyville!:) lähen syyskuussa, en tiedä vielä tarkkaa aikaa, milloin sinä?
- tuleva au pair
Nonnii, oothan sä sitten aika lähellä muaki :D ite oon lähdössä jo elokuussa! :) vaihdettaisko s posteja, jos siellä sitten jatkettais?
- sveitsiin1
minä olen menossa aika lähelle zürichia myös, eteläpuolelle :)
- sveitsiin1
aupair2, olis mukava vaihtaa sähköposteja? :)
- Au pair ilmoittautuu!
Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]
- kit
Au pair ilmoittautuu! kirjoitti:
Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]
Moi! Ketään au pairina tällä hetkellä sveitsissä? :)
- auppari
Oon kans lähdössä Sveitsiin aupairiksi nyt elokuun alussa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812556- 1892098
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771955Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221761- 1611706
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791265Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721237Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171