Moikka!
Olisiko täällä joku, joka on lähdössä kesänlopulla sveitsiin au pairiksi? Itse lähden elokuunpuolessa välissä! :) Olisi kiva olla yhteyksissä jo ennen lähtöä jonkun sinne päin tulevan kanssa! :) Itse olen menossa Zurichin lähelle!
Au pairiksi sveitsiin!
15
606
Vastaukset
- sveitsiin1
Täällä yksi :)
- Tuleva au pair
Moikka!
Sveitsiin 1 minne päin olet menossa ja milloin? :)
- Entinenaupair
Kannattaa liittyä Facebookissa suomalaiset au pairit Sveitsissä ryhmään. Sieltä löytyy vanhoja, nykyisiä ja uusia au paireja joten varmasti seuraa löytyy ja jos tulee kysymyksiä niin voi rohkeasti kysyä apua. :)
- sveitsiin1
Tuleva au pair;
Zürichin lähelle minäkin. Olisi mukava jutella lisää, saisinko vaikka sposti osoitteen? - sveitsiin1
Onko muita?
- aupair2
täällä kans yks au pair, joka on menossa syksyllä sveitsiin au pairiksi! minnepäin menette?
- tuleva au pair
Moikka aupair 2!
Mä olen ainakin menossa Zürichin pohjois puolelle.. lähelle saksan rajaa! :) Minne päin olet itse menossa ja koska lähdössä? :)
- aupair2
okei, itse olen menossa Zürichin eteläpuolelle.. sinne Zürich-järven lähettyville!:) lähen syyskuussa, en tiedä vielä tarkkaa aikaa, milloin sinä?
- tuleva au pair
Nonnii, oothan sä sitten aika lähellä muaki :D ite oon lähdössä jo elokuussa! :) vaihdettaisko s posteja, jos siellä sitten jatkettais?
- sveitsiin1
minä olen menossa aika lähelle zürichia myös, eteläpuolelle :)
- sveitsiin1
aupair2, olis mukava vaihtaa sähköposteja? :)
- Au pair ilmoittautuu!
Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]
- kit
Au pair ilmoittautuu! kirjoitti:
Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]
Moi! Ketään au pairina tällä hetkellä sveitsissä? :)
- auppari
Oon kans lähdössä Sveitsiin aupairiksi nyt elokuun alussa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984