Au pairiksi sveitsiin!

Tuleva au pair

Moikka!

Olisiko täällä joku, joka on lähdössä kesänlopulla sveitsiin au pairiksi? Itse lähden elokuunpuolessa välissä! :) Olisi kiva olla yhteyksissä jo ennen lähtöä jonkun sinne päin tulevan kanssa! :) Itse olen menossa Zurichin lähelle!

15

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sveitsiin1

Täällä yksi :)

• Tuleva au pair

Moikka!

Sveitsiin 1 minne päin olet menossa ja milloin? :)

• Entinenaupair

Kannattaa liittyä Facebookissa suomalaiset au pairit Sveitsissä ryhmään. Sieltä löytyy vanhoja, nykyisiä ja uusia au paireja joten varmasti seuraa löytyy ja jos tulee kysymyksiä niin voi rohkeasti kysyä apua. :)

• sveitsiin1

Tuleva au pair;

Zürichin lähelle minäkin. Olisi mukava jutella lisää, saisinko vaikka sposti osoitteen?

• sveitsiin1

Onko muita?

• aupair2

täällä kans yks au pair, joka on menossa syksyllä sveitsiin au pairiksi! minnepäin menette?

• tuleva au pair

Moikka aupair 2!

Mä olen ainakin menossa Zürichin pohjois puolelle.. lähelle saksan rajaa! :) Minne päin olet itse menossa ja koska lähdössä? :)

• aupair2

okei, itse olen menossa Zürichin eteläpuolelle.. sinne Zürich-järven lähettyville!:) lähen syyskuussa, en tiedä vielä tarkkaa aikaa, milloin sinä?

• tuleva au pair

Nonnii, oothan sä sitten aika lähellä muaki :D ite oon lähdössä jo elokuussa! :) vaihdettaisko s posteja, jos siellä sitten jatkettais?

• sveitsiin1

minä olen menossa aika lähelle zürichia myös, eteläpuolelle :)

• sveitsiin1

aupair2, olis mukava vaihtaa sähköposteja? :)

• Au pair ilmoittautuu!

Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]

• kit
        Au pair ilmoittautuu! kirjoitti:

Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]

Moi! Ketään au pairina tällä hetkellä sveitsissä? :)

• auppari

Oon kans lähdössä Sveitsiin aupairiksi nyt elokuun alussa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe