Au pairiksi sveitsiin!

Tuleva au pair

Moikka!

Olisiko täällä joku, joka on lähdössä kesänlopulla sveitsiin au pairiksi? Itse lähden elokuunpuolessa välissä! :) Olisi kiva olla yhteyksissä jo ennen lähtöä jonkun sinne päin tulevan kanssa! :) Itse olen menossa Zurichin lähelle!

15

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sveitsiin1

      Täällä yksi :)

      • Tuleva au pair

        Moikka!

        Sveitsiin 1 minne päin olet menossa ja milloin? :)


    • Entinenaupair

      Kannattaa liittyä Facebookissa suomalaiset au pairit Sveitsissä ryhmään. Sieltä löytyy vanhoja, nykyisiä ja uusia au paireja joten varmasti seuraa löytyy ja jos tulee kysymyksiä niin voi rohkeasti kysyä apua. :)

    • sveitsiin1

      Tuleva au pair;

      Zürichin lähelle minäkin. Olisi mukava jutella lisää, saisinko vaikka sposti osoitteen?

    • sveitsiin1

      Onko muita?

    • aupair2

      täällä kans yks au pair, joka on menossa syksyllä sveitsiin au pairiksi! minnepäin menette?

      • tuleva au pair

        Moikka aupair 2!

        Mä olen ainakin menossa Zürichin pohjois puolelle.. lähelle saksan rajaa! :) Minne päin olet itse menossa ja koska lähdössä? :)


    • aupair2

      okei, itse olen menossa Zürichin eteläpuolelle.. sinne Zürich-järven lähettyville!:) lähen syyskuussa, en tiedä vielä tarkkaa aikaa, milloin sinä?

    • tuleva au pair

      Nonnii, oothan sä sitten aika lähellä muaki :D ite oon lähdössä jo elokuussa! :) vaihdettaisko s posteja, jos siellä sitten jatkettais?

    • sveitsiin1

      minä olen menossa aika lähelle zürichia myös, eteläpuolelle :)

    • sveitsiin1

      aupair2, olis mukava vaihtaa sähköposteja? :)

      • Au pair ilmoittautuu!

        Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]


      • kit
        Au pair ilmoittautuu! kirjoitti:

        Heippa! Ajattelin herätellä eloon tätä keskustelua vaikka aika kauan on useista viesteistä aikaa, täällä ois myös yksi tyttö lähdössä elokuun tienoilla au pairiksi Berniin! Täällä suurin osa näyttäis olevan menossa Zürichin lähistölle mutta nevertheless ois kiva alkaa vähän jutskaileen teidän muiden kanssa:) muhun saa yhteyden osoitteesta [email protected]

        Moi! Ketään au pairina tällä hetkellä sveitsissä? :)


    • auppari

      Oon kans lähdössä Sveitsiin aupairiksi nyt elokuun alussa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe