Mcdonalds

jartsa

olen menossa macciin haastatteluun eli mitä siellä kannattaa painottaa ja minkälainen firma on työpaikkana

8

4164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkkärin kokenut

tärkeintä on, että olet TEKOPIRTEÄ ja ILOINEN ja REIPAS ja HYMYILET KOKOAJAN! se mitä sanot, on toissijaista.. jos nyt jotain haluat painottaa, niin mäkkihän haluaa mahdollisimman sopeutuvaisia ja joustavia ihmisiä, koska he itse eivät ole valmiita joustamaan tai tekemään mitään hyväksesi. ja sano, että olet nopea!(pikaruokaravintola...)

osa-aikasena koulun ohella ihan jees työpaikka, koska työaikoihin pääsee itse vaikuttamaan niin paljon eikä tarvitse sitä touhua katsella päivästä toiseen. kokopäiväisenäkin menetteleee vähän aikaa, mutta todellisuudessa läpimädännäinen firma, jonka huomaa kyllä vähän ajan päästä. Eli siis TYÖNANTAJANA maailman paskimpia firmoja, ei välitetä työntekijöistä tippaakaan, vain rahasta. mutta kunhan pystyy olemaan välittämättä mistään, niin hommat sujuu.

oletko muuten miespuolinen? sitten pääset takuuvarmasti! kerrokko sitten miten meni?

• firma

Tuttu oli pääkaupunkiseudulla mäkkärissä, ok näköinen, iloinen 20-v tyttö. Palkka oli ihan minimi jotain vähä reilu 6e luokkaa. Työpäivät lähes kymmentuntisia. Ei ollut kauaa.

• mäkkärin kokenut
        firma kirjoitti:

Tuttu oli pääkaupunkiseudulla mäkkärissä, ok näköinen, iloinen 20-v tyttö. Palkka oli ihan minimi jotain vähä reilu 6e luokkaa. Työpäivät lähes kymmentuntisia. Ei ollut kauaa.

tosin eipä ne muutkaan firmat varmaan sitä minimipalkkaa enempää maksa, kun ei ole pakko. se on ihan tesin mukainen, harjoittelijan palkka ei ole kuin reilu 6e, mutta normipalkka on 8e, mikä minun mielestä on mäkkärissä ihan hyvä palkka jo, vaikka työ raatamista onkin.

tunteja taas on joko liikaa tai liian vähän, riippuen työntekijöiden määrästä. ylitöitä mäkkärissä ei kuitenkaan teetetä lisäkustannusten vuoksi. jotkut tykkää 10-tuntisista päivistä, mutta jos ei tykkää, niitä voi sumplia työkavereiden kanssa.

eihän mäkkärissä kukaan selväjärkinen kauaa kestä töissä olla.

• juu..
        mäkkärin kokenut kirjoitti:

tosin eipä ne muutkaan firmat varmaan sitä minimipalkkaa enempää maksa, kun ei ole pakko. se on ihan tesin mukainen, harjoittelijan palkka ei ole kuin reilu 6e, mutta normipalkka on 8e, mikä minun mielestä on mäkkärissä ihan hyvä palkka jo, vaikka työ raatamista onkin.

tunteja taas on joko liikaa tai liian vähän, riippuen työntekijöiden määrästä. ylitöitä mäkkärissä ei kuitenkaan teetetä lisäkustannusten vuoksi. jotkut tykkää 10-tuntisista päivistä, mutta jos ei tykkää, niitä voi sumplia työkavereiden kanssa.

eihän mäkkärissä kukaan selväjärkinen kauaa kestä töissä olla.

oon mäkissä edelleen, uutta työtä etsin koko ajan. palkka on 8,40. ok, mut työ on tosi syvältä. se, miks siel jaksaa, on loistavat työkaverit.
        mut neuvoks, et jos vaan jotain muuta työtä saat, älä mee mäkkiin!!!! paska firma.

• jartsa

joo olisin kyllä päässy mutta totesin että tulotaso olisi tippunut nykyisestä ja työtunnit olisivat jääneet kuukaudessa vähälle joten päätimme palata asiaan uudestaan tulevaisuudessa

• Hirtsu
        jartsa kirjoitti:

joo olisin kyllä päässy mutta totesin että tulotaso olisi tippunut nykyisestä ja työtunnit olisivat jääneet kuukaudessa vähälle joten päätimme palata asiaan uudestaan tulevaisuudessa

Pitäjän mäen mäkkiin ei ainakaan kannata mennä duuniin. Tahti on kova, palkka huono, jos ees tulee ajallaan ja potkut voit saada milloin tahansa ilman mitään pätevää syytä. Mitään turvaa ei oo ainaskaan jos et kuulu ammattiliittoon. Kokemusta on !!!!!!

• popoopiipopio
        Hirtsu kirjoitti:

Pitäjän mäen mäkkiin ei ainakaan kannata mennä duuniin. Tahti on kova, palkka huono, jos ees tulee ajallaan ja potkut voit saada milloin tahansa ilman mitään pätevää syytä. Mitään turvaa ei oo ainaskaan jos et kuulu ammattiliittoon. Kokemusta on !!!!!!

nykyään mäkki ihan ok paikka olla töissä niin kauan kun työkaverit ovat vähintään siedettäviä. itse oon viihtynyt nyt 3kk, harjoittelijan palkka 7,48e/h, iltalisä 1e/h, yölisä 2e/h ja ammattilaispalkka tietyn työtuntimäärän jälkeen 9,28e/h, joten ei minusta niin paha, kun käyn koulun ohella enkä asu yksin. tosin siinä vaiheessa kun pitää itse elättää itsensä, niin ei siinä noilla harjoittelijan palkoilla pitkälle pötkitä... HOK-elannon ruokakaupoista saa kuulemma aika jees palkkaa, alepoista, prismoista yms. 10e/tunti ellei enemmän.

• Anonyymi

Hei,

Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe