En tiedä mitä tästä kirjoituksesta tulee, en ole koskaan kirjoittanut mitään vastaavaa.
Seurustelen miehen kanssa joka täyttää 21v ja itse olen juuri täyttänyt 20v. Olemme seurustelleet semmoiset 2,5 vuotta ja asunut yhdessä kohta 2 vuotta.
Meidän suhde on mieheni ensimmäinen vakava suhde.
Tällä hetkellä vain tuntuu, että suhteessamme ei ole mitään vakavaa. Mieheni pelaa koneella jotain sotapeliä kuulokkeet päässä ja huutelee kavereilleen jotka pelaavat samaa peliä. Jos yritän jotain kesken pelin sanoa hän ei kuule tai ei vaan jaksa vastata jotta peli ei keskeytyisi.
Me emme tee mitään yhdessä, emme urheile, käy kylässä, meillä ei kukaan käy kylässä eikä suhteessamme ole seksiä. Seksin puute johtuu minusta koska en nauti seksistä ja seksistämme on tullut hyvin tylsää.
Mieheni vain istuu koneella ja pelaa.
Asiaa vielä hankaloittaa se, että mieheni on työtön ja itse olen pitkällä sairaslomalla joten meillä olisi aikaa toisillemme 24/7.
Miten saisin suhteeseemme jotain mielenkiintoa, Rakastan miestäni, haluan mennä hänen kanssa naimisiin ja saada lapsia.
En oikein tiedä miksi kirjoitin. Ehkä siksi, että kaipaan juttuseuraa ja jotakuta jolla olisi samankaltaisia ongelmia. Tiedän ehkä saan hatarasta kirjoituksestani epämieluisia kommentteja mutta antaa sitten tulla.
Mies pelaa.
16
704
Vastaukset
- ikävä olo
Niinpä!
Sama ongelma minullakin. Mies on aina koneella, joko pelaa tai tekee muuta. Katselee sivuja, jotka miehiä kiinnostaa. Hän istuu pitkät päivät vain koneella. Ei seksiä, ei halailuja, ei mitään läheisyyttä. Tosin itsekin tuohon halailemattomuuteen olen syypää, sillä ei kiinnosta yhtään mies, joka on vain tietokoneen kimpussa. Koko olemus on kuin kasaan lysähtänyt tietokoneen ääressä istumisesta. Hänkään ei kuule tai näe jos yritän jotain puhua. Siispä olen hiljaa ja mietin, miten voisin muuttaa elämääni ja lopettaa tämän sivustakatsojan roolin.
Mutta olen keksinyt oman ajanviettotapani, sillä olen tässä liitossani joskus tosi yksinäinen. Minulla on ystäviä, joiden kanssa menen ja aion jopa lisätä menojani. Kenties otan vastaan kivan miehen, joka täyttää tyhjiön hellyyden kaipuussani. En moiti miestäni, vaan annan hänen olla, ja minäkin voin tehdä mitä haluan.
Toisaalta! Tämähän onkin ihannetilanne. Voin rakastua toiseen mieheen ja tulla onnelliseksi. Tai kolmanteen, tai neljänteen. Mitäpä yksin olemaan, jos siltä tuntuu. Tässä tapauksessa en välitä uskollisuudesta pätkääkään. Jos mies on uskollinen koneelleen, niin olkoon, mutta se tarkoittaa, että hän pettää minua. - Jotain rajaa siihen
No on se perkele, ettei miehellä saa omia harrastuksia olla.
Pelaaminen on yksi harrastamisen muoto, ja varsinkin netissä pelattavat pelit vievät aikaa, koska niitä kannattaa pelata porukalla ja porukan kasaan saaminen on varsinkin vanhemmalla iällä haastavaa.
Tietysti kohtuus kaikessa, eli pari tuntia päivässä tai parina päivänä viikossa 6-8h raidi on vielä kohtuulista ja jättää parisuhteellekin aikaa.
Parisuhdekeskustelujen paikka tuon ajankäytön suhteen teillä molemmilla.- harrastus?
Hei halloo!!
Lapsi on terve kun se leikkii. Kun se ei pysty lopettamaan leikkimistä, on aika etsiä apua.
Pelaaminen päivät päästään ei ole harrastus vaan pakkomielle. Siihen kannattaa hakea ammattiapua jo siinä vaiheessa kun elämässä muuten vielä on kaikki kunnossa. Pelaaminen ei tule vähenemään ennen kuin on ihan pakko. Siis kun sossukin lakkaa maksamasta ja ulosotto hakee pelipöydän.
Jätä se sika!
Miksi, voi miksi te nuoret naiset hakeudutte suhteeseen pelaavien poikasten kanssa?! Älkää nyt ainakaan tehkö lisää lapsia, kun se "mies" on itsekin vielä lapsi.
- ennustajaeukko???
Tuskinpa kukaan ihan tieten tahtoen hakee juuri pelaavaa kumppania... Usein suhteen alussa mies antaa aikaa naiselle, mutta myöhemmin pelaaminen vie voiton. Osaatko sinä ennustaa, mitä tulee tapahtumaan vaikka vuosi seurustelun aloittamisesta? Ja tosiaan, monet nuoret miehet pelaavat (jotkut aikuisetkin), ja nuori nainen harvemmin haluaa mitään eläkeikäistä papparaista puolisokseen. Eli valittavaksi jää joko pelaava mies tai sinkkuus.
- tfghgukhjghj
Oletko sanonut miehelle että sinua vaivaa jatkuva pelaaminen vai oletko ollut hiljaa tuppisuuna ja toivonut että ongelma menee pois itsestään?
Jos olet hänelle sanonut eikä hän ole keskittänyt lisää huomiota suhteellenne, niin sano uudestaan ja laita kova kovaa vasten. Että tähän on tultava muutos tai ei ole tulevaisuutta. Jos ei vieläkään vaikutusta niin suosittelen että siirrät silmäsi johonkin toiseen mieheen jonka sitten joku päivä nait ja otat lapsillesi isäksi. Koska jos hän ei kiinnostu siitä, että olet hänen tekemisistään vaivaantunut, et kiinnosta häntä minkään muunkaan suhteen.
Jos et halua laittaa häntä kova kovaa vasten, niin voit koittaa reagoiko hän mitenkään siihen, että kysyt "saanko mäkin pelata" vaikkei sinua kiinnostaisikaan pelata. Suhteessanne voisi olla ongelma se, ettei teillä ole yhteisiä mielenkiinnonkohteita minkä takia häntä kiinnostaa enemmän pelata.
Olette kuitenkin vielä nuoria vaikka olettekin jo pitkään olleet yhdessä. Yleensä tietokonehuvittelu jää automaattisesti taka-alalle iän myötä eikä enää dominoi koko päivärutiinia. Näin kävi minullakin vaikka parikymppisenä olin melkein koko päivän tekemässä jotain koneella, joko surffaamassa, chattailemassa tai jotain muuta kunhan se ei ollut tuotteliasta tekemistä. Nykyään avaan sen vain muutaman kerran viikossa ja olen max 2 tuntia kerrallaan ja pääosan siitäkin ajasta makselen laskuja ja hoidan sähköpostivelvoitteet pois. - yksinäinen.mies.
Se pelaa varmaan sitä black ops 2 peliä netissä. Itsekkin pelaan sitä. Siinä soditaan muita vastaan ja voi jutella luurien kautta kavereille. Se on suosittu peli. Itsellä ei ole kavereita tai mitään joten pelaan usein sitä peliä. Jos olisi tyttöystävä niin viettäisin sen kanssa aikaa ja tekisin muita juttuja. Kyllä siinä 10 tuntia voi mennä niin ettei edes huomaa.
- ghujioplk
Eikö sinun pitäisi olla töissä? Tai jos olet työtön niin silloin kokopäivätyösi on hakea töitä ja jos et itse osaa niin mennä kurssille.
Arvaa vi.tuttaako maksaa lähes 30 % tuloista veroja jotta kaltaisesi pas.kiaiset voivat viettää päivänsä pelaten lapsellisia pelejä?! - Huutonauru raikaa
ghujioplk kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi olla töissä? Tai jos olet työtön niin silloin kokopäivätyösi on hakea töitä ja jos et itse osaa niin mennä kurssille.
Arvaa vi.tuttaako maksaa lähes 30 % tuloista veroja jotta kaltaisesi pas.kiaiset voivat viettää päivänsä pelaten lapsellisia pelejä?!Luuletko että ketään sinun vitutuksesi kiinnostaa? Tuollaisille tyypeille nauran huutonaurua ja jatkan pelaamista.
- dfgdfhfghfghtfg
ghujioplk kirjoitti:
Arvaa vi.tuttaako maksaa lähes 30 % tuloista veroja jotta kaltaisesi pas.kiaiset voivat viettää päivänsä pelaten lapsellisia pelejä?!Mitäs tienaat niin paljoa, saat pelkästään siitä syyttää veroprosenttisi suuruutta. Hae pienempi palkkaisempaa työtä jos v.ituttaa maksaa 30% älykääpiö.
- lifemocker
mitä tässä taas opimme?! - hätiköinti parisuhteissa EI KANNATA, vaan kannattaa oikeasti tutustua siihen toiseen ihmiseen, ennenkuin muuttaa yhteen. siinä ihastumisvaiheessa kun ei katso totuutta silmiin ja sitten huomaat eläväsi täysin erilaisen ihmisen kanssa mihin olit valmistautunut.
kannattaisi aina sitä järkeäänkin käyttää näissä hommissa...! Minulla sama ongelma. sen mukana on piittaamattomuutta..
- yksinäien.mies.
Ei jaksa tehdä töitä kun ei kukaan rakasta mua. Ei vaan huvita. Olin minä 10 vuotta töis putkeen ja sit kyllästyin.
- stambuff
Pelaminen on harrastus, eri asia jos se harrastus ottaa vallan toisen elämässä..
Mutta jos kerran jo 2 vuotta olette seurustelleet niin öh olet istunut kyökissä tekemässä tälle kundille ruoka vai? Oletko edes sanonut että jatkuva pelaaminen vaivaa ja haluaisit vaikka lähtemään megazoneen hänen kanssaan?
Tuskin hänelläkään koko päivä on aikaa huutaa kavereilleen pelissä, kun eivät ole online.. Kysy että millon he aikovat tehdä raideja, areenoita, mitä ikinä hän sitten pelaakaan ja että meneekö niissä 3 tuntia vai 8? Sitten kun on selvillä ajat niin pyydät että vähentäisi muuten pelaamista, mutta ei pois tästä kaveri ajasta pelin parissa! Yleensä painottuu pe-la iltoihin..?
Ja täytyy kyllä sanoa, että sillon kun itse skypetän kavereideni kanssa ja pelaan niin ulkomaailmalla ei ole mitään väliä (sry). Enkä itse näe pelaamistani ongelmana (tiedetään se on!) ja asiaa tietenkin helpottaa, että olen sinkku.. Mutta jos löytäisin itselleni miehen niin voin jo samantein sanoa, että pelaaminen vähentyisi 75%. - spawnpoint
Pelaaminen on harrastus siinä missä golf, ratsastus, tennis tai lukeminen. Erona on että sitä tehdään kotona, ja tottahan se voi ärsyttää jos toinen on kotona mutta tekee jotakin "omaa kivaa" joka estää juttelun.
Ehdota jotakin yhteistä tekemistä jolloin pelaamista ei ehdi tehdä.- Pelasta itsesi!
Jätä se. Ei tule helpottamaan aikaa myöten. Meillä 39v mies joka myös pelaa. Aloittaa viideltä kun on tullut töistä ja syönyt ja istuu koneella ainakin yhteentoista.
En enää jaksa edes pyytää tekemään mitään/ lähtemään minnekään kun ei sitä kuitenkaan tee kun raivoisan riidan jälkeen.
Lapsia älä ainakaan tee - meillä lapset kärsivät siitä kun isällä ei ole heille aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745