Hiukset kasvaa 5-15cm/kk

Mustard12

Olen kauan yrittänyt (tuloksetta) kasvattaa takaisin pitkiä hiuksia.
Löysin pinterest.com sivuilta ihan mainion vinkin, jota on siis pakko kokeilla! :)

Tässä luvataan hiusten kasvavan 5-15cm kuukaudessa!
Eikä ole kova homma :)

Tehdään hiusmaski, hierotaan päänahkaan jokapuolelle, annetaan vaikuttaa.

Tässäpä resepti:
2rkl kuivaa sinappijauhetta
2rkl kuumaa vettä
2rkl oliiviöljyä
1 kananmunan keltuainen
2tl sokeria (mitä enemmän sokeria, sitä "ilkeämpi" ja tehokkaampi)

Sekoita kaikki ainekset keskenään tasaiseksi seokseksi.
Levitä siveltimen avulla päänahkaan, ympäri päätä. (Älä latvoihin)
Sen jälkeen laita lämmin hattu, huivi tms. Päähän.

Odota 15min-1tunti, ensimmäisellä kerralla pitää kuitenkin istua sen 15minuuttia, vaikka tuntuisi että ois tulipalo päänahalla. Tee tätä kerran viikos, ja yritä olla se 1h päässä, sillä hiukset saa kasvamaan nopeammin niin.

Päänahalle ei tule mitään ongelmia.

Tehkää tätä kuukauden verran, kerran viikossa.

40

13484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+5

      Helpompaa ois mennä kaupast ostaa eläinten biotiini fortea,onnea hiusten kasvatteluun ;)

    • Mustard12

      Oon syöny 3kk piimax c biotiinia (ja omega 3).
      Ei oo vaikuttanu hiusten kasvuun kumpikaan :o
      Kokeillaan nyt sitte toimiiko tämä :D

      • Anonyymi

        noh toimikos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noh toimikos

        Ei toimi.


    • Äly hoi

      Heh, oletteko yhtään pohtineet, miksi ihmeessä jääkaapin sisällön hierominen JO KASVANEISIIN hiuksiin jotenkin kiihdyttäisi niiden kasvua? Hius on täysin kuollutta solukkoa, joka kasvaa hiusnystystä, ei mistään latvoista.

      • geenit,

        Just, ei hiusten kasvua voi juuri mitenkään manipuloida.


      • Sinappijauhe

        Minä luulen että tuo sinappi jauhe "polttaa" pää nahkaa ja keholle tulee tieto siitä että nyt pitäisi saada päänahka suojattua tuolta "poltteelta". Jonka seurauksena hiukset kasvaa nopeammin suojaksi poltetta vastaan. Itse en ole kokeillut sillä en ole löytänyt sinappijauhetta kaupasta. Olen lukenut monia palstoja ja yleensä siellä joukossa on yksi tai kaksi henkilöä jotka ovat tuotetta kokeilleet. Ja niistä jotka ovat OIKEASTI kokeilleet jokainen on sanonut että toimii. Joten kannattaisi varmaan ensin kokeilla ennenkuin sanoo mitään tuotteen toimivuudesta


      • Amandaass

        Ihmiset ovat erilaisia... joillakin voi tuntua siltä, että se polttaa päänahkaa (mutta ei polta) ja joillakin taas, se voi aiheuttaa vakavia palovammoja, joten kannattaa miettiä, että mitä päänahkaansa/hiuksiinsa oikein tunkee ;) itse en ole tuota kokeillut, mutta/koska minulla on hyvin herkkä iho ja hiukseni on todella paksut, kivan mittaiset ja terveet, joten en ole kokenut tuota tarpeelliseksi :) mutta jos teitä kiinnostaa kokeilla, niin en toki kiellä ;)


      • Anonyymi
        Sinappijauhe kirjoitti:

        Minä luulen että tuo sinappi jauhe "polttaa" pää nahkaa ja keholle tulee tieto siitä että nyt pitäisi saada päänahka suojattua tuolta "poltteelta". Jonka seurauksena hiukset kasvaa nopeammin suojaksi poltetta vastaan. Itse en ole kokeillut sillä en ole löytänyt sinappijauhetta kaupasta. Olen lukenut monia palstoja ja yleensä siellä joukossa on yksi tai kaksi henkilöä jotka ovat tuotetta kokeilleet. Ja niistä jotka ovat OIKEASTI kokeilleet jokainen on sanonut että toimii. Joten kannattaisi varmaan ensin kokeilla ennenkuin sanoo mitään tuotteen toimivuudesta

        Kuulostaa mahtavalta


    • Heh15cmkuukaudessa

      Just joo....jopa 15 cm kuukaudessa, jos laittaa kilon sinappijauhetta ja jauhaa lauantaimakkarasta tasaisen kerroksen päälle niin kuulemma kasvaa jopa päivässä tuon 15 cm, eli siinähän saa pitkät hiukset jo parissa päivässä. Ja luin tämän todella luotettavasta lähteestä netistä, niillä oli jopa nettisivut. Nyt heti ostamaan lauantaimakkaraa! Kuulemma meetvurstilla kasvaa vielä nopeemmin, en ole sitä vielä kokeillut.

    • 6 12

      voihan höpöhöpö...

      Jos hierois kynsiinsä samaa, kasvais kivasti monta senttiä viikossa...tai silmäripsiin!

      • hahhaaa xD

        ei vittu nauroin ihan helvetisti lukiessani ton silmäripsi kohan xDD ois aika jännät 15cm ripset kenen hiukset kasvaa 15 cm kuukaudes hyvä et mul ees se sentti tulee xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ehhehheee


    • kukkupöö

      Kerroppa sitten onko tuo auttanut yhtään kun oot kokeillu(:

      • hehhee xD

        mäki haluun kuulla!! :D


      • Anonyymi

        Niimpä


    • seriously?

      ois tosiaan jännä tavata ihminen jonka hiukset kasvaa 15cm kuukaudessa

    • ninsku92

      Täyttä paskaa!

    • Hairstylist

      Juu ei toimi!

    • 4346645

      Huh, meinasin tukehtua makarooniin kun otsikon luin. Ehkä mä kumminkin syön nämä jääkaapin rippeet ennemmin kuin tungen ne päänahkaani.

      Ja ei, tällä reseptillä hiukset ei ainakaan kasva.

    • Mustard12

      Tosi puheessa, enpä tuota usko itekkään, mutta inko tuosta nyt kauheesti haittaa jos kokeilee? :D
      Kaikkia pitää kokeilla, kerranhan sitä eletään! Eikä tää nyt nii kauheesti lompakossakaan paina.
      Eli kokeilussa on parhaillaan!
      Ja ehdottomasti tuun tänne kertomaan, miten vaikuttaa ;)

      • Minävaantai

        toimiko:)


      • Höpöjuttuja

        Ei varmaankaan toiminut. Olisi melkoinen ihmeaine jos saisi hiukset kasvamaan kymmenkertaisella nopeudella. Varmasti joku firma myisi jo kovalla hinnalla.


    • petetty lupaus!??

      Et sitten tullut vaikka lupasit!! >>[[

    • brutus1

      jauhelihanaamio hiuksiin ;)

    • hiusasiantuntija

      Ymmärrän pointin. Sinappijauhe polttelee ja veren kierto vilkastuu hetkellisesti päänahan alueella, öljy kananmunan keran suojaa palamiselta.

      Muu onkin sitten täyttä puppua...

    • mällärintupla

      Minä hieron miehen mällit seksin jälkeen kahdesti viikossa hiuspohjaan ja istun sitten elmukelmua pään ympärillä tunnin saunassa. Tulen kertomaan 2018 paljonko hiukset kasvoi.

      • Kaksnollaykskaheksan

        No kasvoko ne hiukset miehes mällin,avulla😂😂😂😂


      • 2019TELLMII

        Kerro nyy


      • Anonyymi

        Omg😲. Mitäs jos ei oo miestä omasta takaa. Pitääkö turvautua naapurin Jalluun?🤔


      • Anonyymi

        Purskahdin nauruun tätä lukiessa😂


    • senttiparikuussa

      Hiustenlähtöön ja hyvään tai huonoon kuntoon sekä pituuteen ja paksuuteen vaikuttaa mm. perimä (geenit), sairaudet (mm. kilpirauhasen vajaatoiminta), hormoonit (raskaus ja imetys), kokonaisravitsemus, stressi, anemia, lääkitykset ja hiusten KÄSITTELY.

      Kehon hyvinvointi näkyy hiuksista.

      Hiusten huono kunto voi myös johtua ravintoaineiden puutteesta.

      Monipuolinen ruokavalio ja ruoan laatu ovat erittäin tärkeitä myös hiuksille, erityisesti silloin, kun hius on kasvuvaiheessa vielä hiuspohjan alla. Hiusten kannalta hyvät rasvat, riittävä veden juonti sekä monipuolinen ruokavalio, jossa on tarpeeksi proteiineja, kalan omega-3 rasvahappoja (EPA ja DHA), kivennäisaineita ja vitamiineja.

      Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään lisäravinnepillerillä. Ihan oikeesti, EI voi.

      Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

      Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

      Varmista, että saat riittävästi D-vitamiinia, sillä sen vajaus surkastuttaa talirauhasia ja hiuspohja kuivuu.

      Jos syö kananmunan päivässä, se vahvistaa hiuksia paremmin kuin mikään pilleri tai shampoo.

      Näkyviä tuloksia alkaa huomata puolen vuoden jälkeen.

      Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin nolla.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

      • Humpuukia

        Facebookissa myydään jotain Jazz merkkistä shampoota ja hoitoaineita, luvataan, et hiukset kasvaa ja paksuuntuu, kun niitä käytät, ihmiset uskoo ja ostelee kalliita tuotteita, täyttä humpuukia, uskokoon ken tahtoo.


      • Anonyymi
        Humpuukia kirjoitti:

        Facebookissa myydään jotain Jazz merkkistä shampoota ja hoitoaineita, luvataan, et hiukset kasvaa ja paksuuntuu, kun niitä käytät, ihmiset uskoo ja ostelee kalliita tuotteita, täyttä humpuukia, uskokoon ken tahtoo.

        Ostin kyseistä shampoota ja hoitoainetta, ei sitte mitään vaikutusta, täyttä sontaa.
        Tuolaiset humpuukituotteet pitäis kieltää.


    • Anonyymi

      Joo ja mää hieroin bensiinii hiuksii ku sanottii et kasvais nopeesti ja antais kiiltävän lopputulokse mut ei saatana nyt ollaa sitte kaljuna 4 vuotta!

    • Anonyymi

      Juu ei! En ymmärrä miksi ihmiset ajattelevat että hius jotenkin ymmärtäisi mitä siihen laittaa eli länttää päälle ja siten kasvaisi ei ei ja ei.
      Hius kasvaa päänahasta ja siitä yli se on kuollut noin teknisesti ei ole ymmärrystä tai mitään muuta.
      Tosin hiuslaatua sileyttä tai karheutta voi muuttaa mutta kasvamaan sitä et saa hiunsiin laittamalla jotain.
      Mutta terve hyvä ruokavalio on nannaa hiuksille.
      Ei värjäyksiä eikä juuri muutakaan kemiallisia aineita.
      Siitä hiukset tykkää.

    • Anonyymi

      Onko kukaan kokeillut tälläistä.
      Astiaan pilkotaan tuoreita erittäin tulisia chilejä.
      Peitetään chilit oliiviöljyllä.
      Astia suljetaan ja annetaan chilien vaikuttavan aineen kapsaisiinin uuttua öljyyn rauhassa useamman kuukauden ajan.
      Kaadetaan öljy toiseen astiaan tai siivilöidään chilit pois.
      Hierotaan valmistetta päänahkaan.
      En ole kokeillut, mutta kiinnostaa onko jollain kokemusta.
      Ja varoituksen sana että lopputuotetta ei kannata käyttää ruokatarkoituksiin botumilismin vaaran takia, päänahkaan hierottaessa ei kai? riskiä ole.

    • haluisin itekki pitkät hiukset varsinki ku joskus leikkasin vähän otsatukkaa nii ois kiva kasvattaa pois :D ja joskus leikkasin myös otsatukast pikkuse pois nii nyt mul on sellast tosi lyhyttä hiusta siin edes xdd

      • Anonyymi

        Leikkasin just pari viikkoa sitten hiukset ite🤭😬 eikä todellakaan ollu hyvä idea, tuli vähän lyhyemmät mitä odotin ja kun oon aina tottunu pitkiin hiuksiin. Mut ois kyl ihan kiva tietää onko jotain keinoa mil sais ees 2-5cm pidemmät. Voisin kyl kokeilla tätä reseptiä


    • Anonyymi

      Hiukset eivät koskaan kasva 15 cm kuukaudessa, kirjoitat mustaa huumoria tänne.

    • Anonyymi

      ITSE HIERON NIIHIN JOKA PÄIVÄ VITALISTA JA ISTUN 3 KERTAA PÄIVÄSSÄ MUURAHAISKEOSSA, KEIJOLLE TERVEISIÄ ETTÄ LAITA SE ATK PÄÄLLE toivoo piiku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe