Treffipalstat

treffipalstailija

Miksi ette naiset vastaa suomi24 treffeissä lähetettyihin viesteihin? Olisi kohteliasta vastata edes jotain

14

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvattaja

Milloin naisilla on tapoja ollut ???

• 454564

Kysy äitiltäsi....

• carambola87a

Se johtuu siitä uudistuksesta jossa voi lähettää viestejä vain 5 henkilön kanssa. Naiset valkkaavat parhaat 5 niistä sadoista viesteistä joita saavat päivässä.

• kysyjyvs

Vaan mistä se johtui ennen tuota uudistusta?

• ....

Viiden viesti rajoitus estää kaikkiin viesteihin vastaamisen. Niin pieneen rajoitettu viestimäärä estää ei kiinnostaville tyypeille vastaamisen.

JA EI NE KAIKKI MIEHETKÄÄN VASTAA.

• Täytyy vähän kommentoida et kyllä ne vastaa, jos itse sovit heidän hakuunsa... ongelma itellä on vaan etten sieltä yleensä löydä tarpeeksi kiinnostavaa kenelle kirjoittaa.

• turha mies

Itse olen sopinut aika täydellisesti monen naisten kriteereihin mut ei ole vastausta tullut takas kertaakaan.

• ...

Ehkä sun viestit tai profiili ei ole miellyttänyt naisia. Pelkkä kriteereihin sopiminen kun ei automaattisesti tee kenestäkään kiinnostavaa.

• 9898989

Minä naisena vastaan jokaiselle, joka on asiallinen. Oma ilmoitukseni on asiallinen ja ilmoitan selkeästi, että en etsi yhden yön juttuja. Siksipä en vastaa niille, jotka vonkaavat.

Kun olen ottanut yhteyttä miehiin päin, niin ehkä noin puolet vastaavat jotakin ja noin puolet eivät mitään.

• ihan sama logiikka

Jos tosielämässä lähetät kirjeen naiselle, ei nainen vastaa, ei koskaan.

• hyvä mieli?

Ok. Seuraavalle ei-kriteereihin sopimattomalle vonkaajalle laitan sitten sanan JOTAIN.

• naisen äly

henkiset kyvyt sinulla huippuluokkaa.. hieno homma.

• hyvä mieli?
        naisen äly kirjoitti:

henkiset kyvyt sinulla huippuluokkaa.. hieno homma.

Haluutko treffeille?

• ihan tavis

Jos naama ei miellytä niin nainen ei vastaa. miehen tulee olla se unelmien poikamies eikä siis ihan tavis kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      141
      4835
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3502
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1428
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe