Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

liskun ja pulla-loven eron syynä

udmurttien sota

rose18?

13

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moraalin vartija

      en ole ollut silloin, heihin edes yhteydessä.
      kumpanakaan ajan jaksona minulla on mies jo omasta takaa joka pitää taas kermamunkeista, jonka osaan itse tehdä(oivalsin reseptin) vain mieheni takia.
      hän taas on kova syömään pullaan, joka ei missään hänessä näy.

      • Moraalin vartija

        eilen hän söi pullat pakkasesta lasten kanssa ja tänään teki lisää, en tiedä viikkoja jolloin ei ole syönyt pullaa.
        hän on tykästynyt tähän naisen rooliin jolloin minulla ei ole tilaa keittössä mutta joskus olen taikonut ihmeitä kun olen saanut tilaisuuden, ainut mikä tässä mättää unohdan vanhojakin reseptejä.
        viimeksi kun sain tehdä ruuan niin hän pilkkoi minulle valmiiksi ja yhdisti niin ainekset, että tekisin hänen ohjeen mukaan, joka vähän ärsytti 8)


      • Moraalin vartija kirjoitti:

        eilen hän söi pullat pakkasesta lasten kanssa ja tänään teki lisää, en tiedä viikkoja jolloin ei ole syönyt pullaa.
        hän on tykästynyt tähän naisen rooliin jolloin minulla ei ole tilaa keittössä mutta joskus olen taikonut ihmeitä kun olen saanut tilaisuuden, ainut mikä tässä mättää unohdan vanhojakin reseptejä.
        viimeksi kun sain tehdä ruuan niin hän pilkkoi minulle valmiiksi ja yhdisti niin ainekset, että tekisin hänen ohjeen mukaan, joka vähän ärsytti 8)

        Anna miehen häärätä köökissä. Ei sitä loputtomiin kumminkaan jatku :)


      • Moraalin vartija
        bravo.bravi kirjoitti:

        Anna miehen häärätä köökissä. Ei sitä loputtomiin kumminkaan jatku :)

        ei kestä vai, 2 vuotta alkaa oleen kohta täynnä kun menetin osani ruuanlaittoon.
        jolloin väistyin syrjään kun mies tarttui soppa kauhaan ja koin olevani vain tiellä kun yhessä piti valmistaa, minä katsoin kirjasta ja mies nokki aina väärästä tyylistä.
        ei noin, ensin näin.
        sen siitä saa kun puutarhureitten jälkeläisen kanssa alkaa seurusteleen, ,jolloin saa ihmetellä omaa osaa.


      • Moraalin vartija
        Moraalin vartija kirjoitti:

        ei kestä vai, 2 vuotta alkaa oleen kohta täynnä kun menetin osani ruuanlaittoon.
        jolloin väistyin syrjään kun mies tarttui soppa kauhaan ja koin olevani vain tiellä kun yhessä piti valmistaa, minä katsoin kirjasta ja mies nokki aina väärästä tyylistä.
        ei noin, ensin näin.
        sen siitä saa kun puutarhureitten jälkeläisen kanssa alkaa seurusteleen, ,jolloin saa ihmetellä omaa osaa.

        tiedän sen verran osaani, että minä saan hakea ruokatarvikkeet kaupasta kun mies tekee listan.
        on hän sen verran lupautunut etten joudu rappusissa kantaa ruokia jos pyydän apua.
        varsinkin kun perheenä normaalisti juodaan n.2litraa päivää kohden maitoo, niin kerralla tulee ostettua 12-15 litraa maitoa/päivämääristä riippuen.


      • Anonyymi
        bravo.bravi kirjoitti:

        Anna miehen häärätä köökissä. Ei sitä loputtomiin kumminkaan jatku :)

        Tottakai annoin


    • Kalevalan yössä

      Aivan,kiist oli kardemumman käytöstä pullaan

      • Se oli TRAAGISTA:.!1

        .

        Buddy löysi laardivaraston avaimen

        Sen jälkeen ei kukaan voinut enää häntä auttaa

        Jumala häntä auttakoon!!!!!11!!1!!!

        .


      • Herran kuski
        Se oli TRAAGISTA:.!1 kirjoitti:

        .

        Buddy löysi laardivaraston avaimen

        Sen jälkeen ei kukaan voinut enää häntä auttaa

        Jumala häntä auttakoon!!!!!11!!1!!!

        .

        Sittenhän buddylla on kokomaailman laardivaanto, jok riittää Yakoville
        iankakkisen tulijärven polttoaineeksi


      • Fox-kanavallakin:.
        Herran kuski kirjoitti:

        Sittenhän buddylla on kokomaailman laardivaanto, jok riittää Yakoville
        iankakkisen tulijärven polttoaineeksi

        .

        Fox-kanavallakin on ne maailmanlopun buddy-varustautujat

        50 000 tonnia laardia bunkkerissa

        Har!

        .


    • Quadruppeli-draama lisko, buddy, rose ja valtava kasa pullia? Ei taida rose kuulua joukkoon, eikä enää liskokaan.

      • pullavaraston hoitaj

        Mihin kaikki maailman pulla katoaa ja tenu?
        Maailmassa om elänyt kautta aikojen noin 13 miljaria ihmistä jamiljoona pullasorsaakin...........ei buddyole voinut siltikään kaikkeapullaa syödä


      • pullavaraston hoitaj kirjoitti:

        Mihin kaikki maailman pulla katoaa ja tenu?
        Maailmassa om elänyt kautta aikojen noin 13 miljaria ihmistä jamiljoona pullasorsaakin...........ei buddyole voinut siltikään kaikkeapullaa syödä

        Syön muuten juuri nyt pullaa.
        Pitkoa jossa on hilloa välissä.
        Aika hyvää.

        Ja juon vihreää teetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe