Olen noin 4 vuotta seurustellut mun nykysen miehen kanssa ja meidän suhde on ollut aikamoista vuoristorataa ja vastavirtaan uimista koko tän ajan. Kuitenkin tässä pitkän yhdessäolo ajan on muodostunut syvä kiintymys suhde ja kyllä mä häntä raskastan, mutta en intohimoisesti. Meillä on vaan aina niin paljon ongelmia ja riitoja ja AINA samoista asioista joudutaan vääntämään, että en enään millään jaksais tätä. Useamman kerran oon ollut jo luovuttamassa, mut hän on aina jotenkin saanut mut jäämään suhteeseen. En mä tiedä osaanko edes olla ilman tätä ihmistä!?!? Niin vaikee kuvitella...
Mutta asiaan.. Mä tuomitsen kaikenlaisen pettämisen, enkä ikinä ennen oo tehny mitään sinne päinkään... kunnes viikonloppuna.
Kävi niin, että tapasin eräässä karaoke baarissa kivan miehen. Kavereiden patistamana lähdin sitten tän miehen kanssa tanssimaan. Tanssittiin silleen hitaasti ja puhuttiin ja katottiin toisiimme jatkuvasti syvälle silmiin. Meillä oli oikeen mukavaa ja hän nyt sitten yritti vähän väliä lähennellä ja tulla ns. iholle. Ei se edes haitannu muo...mutta silti työnsin sitä niinä hetkinä kauemmas. Myöhemmin se suuteli muo ja vastasin siihen ihan pienesti mut sitten jatkettiin tanssimista. Sitten kaverit oli vaihtamassa baaria ja tää mies halus sitten meidän mukaan lähteä. Mentiin sitten semmoseen kunnon tanssi bile baariin ja siinä tuli tän mihen kanssa tanssittua aika pitkään. Kaverin sanoja lainaten "intiimisti". Se tyyliin suuteli mun kaulaa ja niskaa siinä. Vika biisi koitt,i se oli Adelen, Someone like you ja tanssittiin hitaasti taas sen soidessa ja vaan katottiin toisiimme silmiin. Sit ku se loppu niin se ei millään halunnu lähtee narikkaan vaan jatkettiin sitä hidasta tanssia ilman musiikkia. Sitten kohta se suuteli muo taas. Ja mä vastasin siihen, vähän pitempään kun aikasemmin mutta kumminkin ihan lyhyen hetken. Narikoille päästiin ja siitä dösäpysäkille. Se olis halunnu lähtee mun messiin tai että olisin lähteny sen messiin ja se pyyteli myös numeroa. Sit vedin sen syrjään siitä jonosta ja kerroin sille että se on tosi mukava yms yms, mutta mulla on poikaystävä ja että se miks oon sen kanssa hengannu oli siksi että se oli tosi mukava ja että mulla on poikaystävän kanssa ollu niin paljon ongelmia. Se yllätty, mut halus silti mun numeron, et voitas vaikka kahville mennä joku päivä. Annoin mun numeron.. ja sitten se lähti ja mä menin mun dösään.
Tän jälkeen en oo saanu ajatuksiani pois tästä tyypistä! Meillä oli niin kivaa ja se sano muo hauskaks, ja niin mulle ei oo kovin usein sanottu. Meidän huumorikin kohtas aika hyvin. Netistäkin oon sitä stalkannu ja vaikuttaa oikeesti kivalta ja fiksulta tyypiltä. Ihan kun olisin ihastunut. Samalla tunnen itteni kauheeks! Siis miten MINÄ oon voinu mennä tolleen tekee mun poikaystävälle? Ei oo yhtään mun tapasta! Omatunto kolkuttaa..mutta toisaalta se ei tuntunu väärältä.
Mitä mun nyt pitäis tehdä? Ainakaan poikaystävälle tästä en voi mitään sanoa.. Haluaisin tavata tän miehen uudestaan... Mut mitä mä sille sanoisin? En mä uskalla tekstata sille...
Mitä menin tekemään???
4
277
Vastaukset
- hankalaa mutta
Sinun pitää tehdä nyt omat ratkaisusi. Asu erillään. Jos kiinnostus riittää enää vanhaan mieheen niin pariterapiaan, jos ei riitä - sekään ei auta. Sinkkuna voit kokeilla toisen ihmisen kanssa. Ikävää poikaystävälle, mutta kannattaa olla rehellinen.. Ennemmin tai myöhemmin löydät itsesi kuitenkin eroamasta ja jostain ihan muualta.
Suhteen ei pidä olla Loputonta tahkoamista, tyyliin vuodesta toiseen. Jos toinen tajuaa sen joskus niin hyvä. Silloin on uudet kortit.
Miksi mies haluaa olla kanssasi, jos kaikki on vastakarvaa ja tahkoamista? Eikö häntä itseään häiritse jos ette pääse minkäänlaiseen yhteisymmäryykseen? Mistä asioista olette eri mieltä, lista? Kumpi tahkoaa aina vastaan ja miksi? Eikö kumpikin voi olla sitten eri mieltä.. toisaalta jos on liikaa eri mieltä ei sekään hyvä.
Kuulen että sinulla ei kiinnostus enää riitä ja haluat erota, etkä taipua miehen suostutteluun enää. Ja haluat mennä uutta tapaamaan. Sinun pitäisi tehdä niin, jos koet sen parhaaksi. Pitäisi kuitenkin erota sitä ennen ja selittää toiselle, vastailla kysymyksiin. Ja pariterapia voisi auttaa eronkin jälkeen että hänelle selviää mikä mättää.
Asioita tosiaan voi käydä läpi, mutta osaako mies tehdä sen rauhallisesti keskustelemalla. Siihen auttaa se ulkopuolinen henkilö ohjaamaan ettei tilanne karkaa tahkoon. Tuntuuko että mies on enemmän veli kuin mies?- sekin sitten
Jos olet kovin nuori, ei ehkä kannata kuluttaa "vastavirtaan" aikaansa. Kunnes tilanne selviää. Elämä saisi olla onnellista ja sopuisaa, eikä jatkuvaa "kukon kotkotusta".
- dfgfghfghfg
"Mitä mun nyt pitäis tehdä? Ainakaan poikaystävälle tästä en voi mitään sanoa.. Haluaisin tavata tän miehen uudestaan... Mut mitä mä sille sanoisin? En mä uskalla tekstata sille... "
Tuon perusteella et mitään kun et halua poikaystävällesi kertoa että uskalla siihen uuteen ottaa yhteyttä.
Muussa tapauksessa jos sitten uskallat siihen uuteen ottaa yhteyttä niin varmaan jatkaa pettämistä jos poikaystävälle kertominen ja poikki laittaminen on poissa kysymyksestä. Mutta mieti miksi et halua sille poikaystävälle kertoa. Jos suhde ei enää toimi ja löysit jonkun kivemman, mitä hannaat? - Dino Rex
Joko olet vain nykyisen miehesi kanssa tai et ole ollenkaan. Kaikki muu on pelkuruutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713