Lukuisat ja kiistattomat vertailututkimukset osoittavat että runsaasti hiilihydraatteja syövät kokevat itsensä pidempään ja useammin nälkäiseksi kuin vaikkapa VHH-ruokavalion noudattajat ja he napostelevat välillä jotain pikkupurtavaa ja näin ollen saavat paljon enemmän energiaa päivän mittaan kuin mitä kuvittelevat. Napostelua he eivät laske mukaan päivän annoksiin.
Hiilaristeilla aina kovin nälkä
22
184
Vastaukset
- kosse ala-huikuri
Ilmankos minulla on aina nälkä kun syön paljon hiilareita
- Jack Daniels
Pistäpä nämä lukuisat ja kiistattomat tutkimusket näytille.
On se muuten kumma, että väität kaloriteoriaa vastaan, mutta samalla itsekin siteeraat sitä sanomalla, että syömällä liikaa lihoaa.- näin on
On se kumma, kun väität vastaa, vaikka et ole päivääkään kokeillut karppausta.
Ei ihminen yksinkertaisesti tiedä mistä puhuu, jos ei ole kokemusta ei oikeasta mistään muustakaan asiasta. Esimerkiksi lasten kasvatusen parhaimmat asiantuntijat ovat lapsettomat pariskunnat.
Lihoon sitä millä systeemillä hyvänsä, sillä liika on aina liikaa.
Hiilarit nostavat insuliinia ja tämä tekee nälän tunteen, siis aivot valehtelevat, vaikka ei ole varsinaisesti nälkä. Tämä tunne johtaa usein lihomiseen varsinkin vanhemmiten, koska aineenvaihdunta heikkenee. Toisaalta karppaaja saa syödä enemmän kuin ei karppaaja. Tämä on tosiasia. Minunin ongelma oli aikoinaa se santsaaminen. Nykyisin noudattaessani VHH:ta saa rauhassa santsata, eikä paino nouse, melkein päinvastoin. - Janttersson
kj.mattila kirjoitti:
Jos sinulla on netti niin tutki asioita vai onko se ylivoimaista samalla kun juo viskiä?
Todistustaakka on väitteen esittäjällä.
Lukuisat ja kiistattomat tutkimukset loistavat yhä poissaolollaan, joten aloitus voidaan todeta täydelliseksi hölynpölyksi. - Jack Daniels
kj.mattila kirjoitti:
Jos sinulla on netti niin tutki asioita vai onko se ylivoimaista samalla kun juo viskiä?
Jälleen argumentum ad hominem, kun et pysty mitään järkevää sanomaan. Sinä väitit kiistattomien ja lukuisien tutkimuksien olevan helposti saatavilla, joten sinulla on velvollisuus myös ne esittää. Taidatkin olla vain pelkkä nettitrolli.
Janttersson kirjoitti:
Todistustaakka on väitteen esittäjällä.
Lukuisat ja kiistattomat tutkimukset loistavat yhä poissaolollaan, joten aloitus voidaan todeta täydelliseksi hölynpölyksi.Lukuisat ja kiistattomat tutkimukset joita Pekka Puska on esittänyt olevan tuhansia loistavat yhä poissaolollaan.
- Janttersson
kj.mattila kirjoitti:
Lukuisat ja kiistattomat tutkimukset joita Pekka Puska on esittänyt olevan tuhansia loistavat yhä poissaolollaan.
No tuo oli uutta tietoa, että noista tarkoittamistasi lukuisista tutkimuksista
(joita ei näy, ei kuulu)
vastasi itse Pekka Puska ja vieläpä yksityishenkilönä! Sittenhän Puskakin on karppausmiehiä.
- ohhoh!!
Mattila kehuu iltiksen keskusteluissa laihtunnensa 290 kiloa vhh:lla! On mahtanut olla ikamoinen läski... :O
- karp1
Jep, hiilarin syöjillä on aina nälkä, siitä on yli 20 vuotta kokemusta. Vältin voita ja muita rasvoja, paitsi margariiniä söin hieman. Oli todella huono olo ja paino ylhäällä ja jatkuva nälkä . Nyt kaikki on toisin VHH, pelasti tilanteen, paino pudonnut ja olo todella hyvä...
- K.J. Mattila
kj.mattila kirjoitti:
Näin se VHH-ruokavalio toimii.
Miksi ihmeessä en laihdu vaikka olen todistettavasti ollut yli 9 vuotta vhh:la ?
Olen tehnyt kaiken mitä Hyvä ystäväni Antti Heikkilä on käskenyt ja valmentanut minua , silti en laihdu,, poskeni muistuttavat piimeleiliä ja polvet on kuin jäniksellä.
Missä teen väärin ?
Syön vain smetanaa ,v o i t a ,kananmunia ja kaslerilihaa. !
- 4+18
Vittuku on taas turhaa väittelyä. Vhh safkalla pysyy kylläisenä, ainakin useimmat ihmiset(minä). Jotkut ei pysty elämään ilman hiilaria=paska olo, Jotkut taas pystyvät, mukaan lukien minä. Jotkut ei laihdu vhh valiolla, koska kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.
On se vaan niin vitun vaikeaa ymmärtää. Sen huomaa tällä palstalla kuka on hiilarikoukussa.
- hii hii hiilari
Sinä olet Mattila pahassa hiilarikoukussa kun vajaan 10 vuoden karppauksen jälkeenkin on joka päivä hiilarit mielessä.
- Mattilanpatti
Siitä puhe, mistä puute... ;)
Siksihän sinä olet laihdutuspalstalla kun on puute laihtumisesta. Miksi et halua syödä terveellisesti ja ravinteikkaasti ja samalla laihtua.
- VP?
kj.mattila kirjoitti:
Siksihän sinä olet laihdutuspalstalla kun on puute laihtumisesta. Miksi et halua syödä terveellisesti ja ravinteikkaasti ja samalla laihtua.
Kuka tahansa voi syödä terveellisesti ja ravinteikkaasti ja laihtua, ei siihen vhh-ruokavaliota tarvita.
- näinsekäy!!
Olen nyt laihtunut lähes 10 kiloa 2 1/2 kk:ssa vähentämällä energiansaantia, siis yksinkertaisesti pienentämällä annoskokoja ja jättämällä turhat napostelut sekä ruoan santsaamisen väliin. Mitään ruoka-ainetta tai -ryhmää en ole jättänyt pois ruokavaliostani, paitsi valkoisen viljan lähes kokonaan ja liiat rasvat ja sokerit myös. Vähissä määrin voin silti herkutella esim. jäätelötötteröllä, joka eilen maistui mainiolta hellepäivän kunniaksi! En kärsi nälkää. Aterioiden rytmitys on tärkeä osa laihduttamista. Nyt alan vähitellen lisätä liikuntaa. Kesän lopulla on toivoakseni -20 kg mittarissa! :)
Runsashiilihydraattisella ruokavaliolla annoskokojen pienentäminen ei oikein onnistu kun joutuu kärvistelemään nälän kourissa kun hiilarit eivät pidä nälkää. Sitten moinet turvautuu välipaloihin joita ihan virallisestikin suositellaan.
Positiivista on kaikkien hiilihydraattien vähentäminen kun ne ovat elimistölle sokeria. Ei riitä että vähentää vain näkyvää sokeria.
- Fredi:Napostellaan
Aloittaja tietää nälästä ja syömishäiriöstä kaiken , omiin kokemuksiin nojautuen .
Lukuisat ja kiistattomat viestit aloittajan n 10 v " ruokaterapeuttina" olosta osoittavat, että metsään on menty ja siellä ollaan edelleen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698