Millaisetkohan aurinkolasit sopivat isonenäiselle? Tuntuu kuin arskat tekisivät nenästäni vieläkin isomman, kun se nousee sieltä isona kyöhmynä lasien välistä... Lisäksi nenän yläosaan tulee aina ne punaiset jäljet kun lasit hankaa leveää nenääni.
oisko jotain tiettyä mallia mikä sopis paremmin kuin joku muu...
aurinkolasit ISOnenäiselle
Norsukärsä
2
1263
Vastaukset
- fghgff
Oon isonenäsenä huomannut, että aurinkolasit jotka on niin massiiviset tai jotenki niin huomiota herättävät että ne vie katseet pois siitä isosta nenästä, sellaset toimii.
moi,
mulla itselläkin aika iso nenä (jota inhoan), mulla ainakin toimii aviaattorit! eli suosittelisin sellaisia, tai sit jotain muita OHUTsankaisia laseja. PS. aviaattorimalleja löytyy ns. halpisaurinkolaseistakin. Toivottavasti löydät kivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381