Olemme asueet reilu vuoden yhdessä.Tunteneet olemme toisemme noin 2 vuotta yhteensä. Eli mitään vieraskoreutta ei enään pitäisi olla. Ikäeroa meillä on 15 vuotta (mies vanhempi).
Meillä on yhteinen harrastus ja kaikki muutenkin on yhteistä pl, jos eroamme, niin kumpikin pitää oman omaisuutensa. Olemme molemmat työelämässä. Lapsia meillä ei ole ja asumme miehen omistusasunnossa. Lapsia me kumpikaan emme halua. Ehkäisy on hoidettu ja lisäksi mies on harkinnut vasektomiaa, jolla ehkäisy varmistettaisiin. Meillä on yksi yhteinen koira, jonka kanssa käymme näyttelyissä.
Viime aikoina on ollut puhetta naimisiinmenosta. Miten se muuttaisi tätä tilannetta muuten kuin erotilanteessa taloudelliselta kannalta.
Meillä on toki ajoittain riitoja, jotka kuitenkin pystymme sopimaan. Arki on perushyvää vaikka se alkuajan intohimoinen rakastuminen onkin muuttunut välittämiseksi tai rakastamiseksi.
Miten te muut olette toimineet vastaavanlaisessa tilanteessa? Jatkaneet avoliitossa vai menneet naimisiin?
Kannattaako jatkaa ja mennä naimisiin/ko/kö?
2
248
Vastaukset
- ...
Mä en menis noin lyhyen tuntemisen jälkeen naimisiin, 2 vuotta on lyhyt aika. Suosittelisin vielä elämään ihan avoliitossa, kun ei se mitään muuta. Mä en muutenkaan usko että ekana vuotena avoliitossa tulee riitoja, ku ensihuumassa sietää aika pitkään toisen huonojaki puolia, mitkä sitte voi alkaa ärsyttämään todella paljon kun niitä on pidempään katellu. Kiirehtimisestä on yleensä vaan haittaa.
- känkkäräkää89
Minunkin mielestä 2 vuotta on hyvin lyhyt aika vielä lyödä lukkoon tuollaista. Mikä kiire teillä on, kiire päästä eroamaan? Miksette hyvin voisi vielä pari vuotta seurustella ilman suurempia sitoumuksia... kun menette avioon... niin kai kuitenkin otatte avioehdon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223