Millaisia ikäviä kokemuksia teillä on treffeistä ?
Omituisin juttu minulla oli viikonloppuna. Olin tutustunut pari viikkoa aikaisemmin netin välityksellä yrittäjämieheen. Juttu luisti ja samantien vaihdoimme numeroita. Sovimme treffit Soittelimme puolin ja toisin joka päivä ja aamuisin laitoimme toisillemme viestit. Mies jopa lähetti minulle ruusuja Interfloran välityksellä. Hänellä oli erosta pitkä aika eikä ollut tapaillut ketään siinä välissä.
Välimatkaa meillä oli liki 200km. Häntä se ei kuulemma häirinnyt. Ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden. Olin kertonut miehelle miten asun, ulkonäköni ym.
Lauantaina hän sitten tuli hakemaan minut ja menimme syömään. Olimme jo etukäteen sopineet, että menemme kahville luokseni. Runsaan tunnin kuluttua hän sanoi, että nyt hän lähtee ! Kyllä olin hämmästynyt. Lupasi soittaa, kun pääsee kotiin. Mitään soittoa ei tullut. Laitoin seuraavana aamuna viestiä ja siihenkään hän ei vastannut.
Ehkä tavallista mutta jotenkin odottaisin keski-ikäiseltä mieheltä parempia käytöstapoja. Olimme molemmat vakavissamme ja keskustelumme perustui siihen. Emme hakeneet mitään pelkkää seksiseuraa. Olin panostanut näihin treffeihin aika paljon eikä ulkonäössäni ole valittamista ja keskustelujen kautta hän tunsi jo minua aika tavalla..
Tämä juttu jäi kyllä minulla mieleen ja pitkäksi aikaa.
Nämä treffit harmittivat
28
1860
Vastaukset
- cvvcvcvccvvc
Jaa että keski-ikäisenä et oo vieläkään tottunut ohittamaan pettymyksiä. Kaikenlaiset tunteet ja odotukset kannattaa pitää kaukana pitkän aikaa.
- normaalitreffit
No onhan se outoa jos vain yhtäkkiä ilmoittaa lähtevänsä. Tuollaisen matkan ja vaivan takaa varsinkin. Onko aloittaja varma ettei mies kusettanut? Jospa ei ollutkaan edes noin kaukaa, ajatteli pääsevänsä paremmin treffeille kun vaikuttaa kiinnostuneemmalta, ja todellisuudessa onkin itse se jota ei kukaan koskaan kiinnosta tarpeeksi... Näitäkin on, lusmuja jotka etsii ja etsii vaikka väkisin vääntämällä, mutta ei kuitenkaan kelpaa tavallinen eikä kauniskaan. Useimmiten he eivät edes ole sitä tasoa mitä toiselta vaatisivat. Ei ole todellisuudentajua, ja sitten on liian suuret kuvitelmat ja pettymys, kun tapaa toisen.
- tomaattimurska1
normaalitreffit kirjoitti:
No onhan se outoa jos vain yhtäkkiä ilmoittaa lähtevänsä. Tuollaisen matkan ja vaivan takaa varsinkin. Onko aloittaja varma ettei mies kusettanut? Jospa ei ollutkaan edes noin kaukaa, ajatteli pääsevänsä paremmin treffeille kun vaikuttaa kiinnostuneemmalta, ja todellisuudessa onkin itse se jota ei kukaan koskaan kiinnosta tarpeeksi... Näitäkin on, lusmuja jotka etsii ja etsii vaikka väkisin vääntämällä, mutta ei kuitenkaan kelpaa tavallinen eikä kauniskaan. Useimmiten he eivät edes ole sitä tasoa mitä toiselta vaatisivat. Ei ole todellisuudentajua, ja sitten on liian suuret kuvitelmat ja pettymys, kun tapaa toisen.
Niin, pettymyksiä tietysti tulee mutta näitä tunteettomia kavereita kammoksun. Kyllä minä tuon miehen henkilöllisyyden tarkistin ja matkaa todellakin on. Fiksuna liikemiehenä häntä pidetään. Niin varmaan onkin niissä asioissa mutta sitten tunnetasolla täysin kylmä. Ei ajatellut hetkeäkään, miltä toisesta tuntui.
Tiedän omalla kohdallani olevani paljon onnekkaampi. Minä tunnen ja minulla on tunteet. Empaattisuutta myös toista ihmistä kohtaan. Sitä tarvittaisiin tässä maailmassa.
- kevät+ aurinko
Mies oli tosi tökerö ja henkisesti vajaamittainen! Jokin sinussa ei miellyttänyt mutta hänellä ei ollut rohkeutta asian kertomiseen.Olikohan lie vielä varattukin? Hmm..Parempi ettei jutustanne tullutkaan sitten mitään.Älä menetä uskoasi miehiin vielä..parempaa on luvassa ,,joku päivä :D
Ilmeisesti jokaisen pitää itse saada tuon kaltainen kokemus ennen kuin uskoo, että ennen tapaamista ei todellakaan kannata alkaa luoda minkäänlaisia mielikuvia eikä haaveita eikä lähetellä ihastuneita viestejä. Henkilötiedotkin kannattaa kertoa vasta kun tunnetaan myös livenä ja aiotaan jatkaa tutustumista.
Onneksi ei kuitenkaan käynyt huonosti eli mies ei ollut yltiömustasukkainen stalkkeri tai muuten uhkaava.- outoa joo
Tuossa minä tykkään simasuusta kun ollaan samaa mieltä että mahdollisimmat nopeat treffit.Naisellisiin oikeuksiin kuuluu tuo henkilötietojen pimittäminen jos niin haluaa mutta miehelle soisin ehdottomaksi henkilötietojen tarkistettavuuden kun treffejä sovitaan.
Tuo aloittajan treffikaveri kuulostaa kyllä oudolta tai on kollegalle sattunut huono päivä.Vähän kuitenkin vaikuttaa kuin jokin ei ole vastannut kaverille odotuksia josta voi päätellä että turhan pikkutarkka joka olisi tullut ongelmana esille kyllä myöhemminkin.
- Vieläkin puistattaa
Minulla on eräs kokemus, onneksi siitä on jo niin kauan että se jo naurattaa! Tapasin miehen ollessani piknikillä ja hän oli kalassa siinä lähellä. seuraavan kerran taas tapasimme ja hän tuli kanssani kahville siihen. Hän vaikutti mukavalta, juttu luisti ja vaihdoimme puhelinnumerot. Hän soitteli usein ja puhelimessa oli oikein mukava jutella mutta jonkin ajan päästä hän soittelikin mielestäni jo liian usein. Vähän häiritsi kun monta kertaa päivässä ja oli sitä muutakin tekemistä vaikka olin silloin kesälomalla.
Sitten teimme treffit minun "yksityiselle" uimarannalleni joka ei tosin ollut minun oma ranta mutta kävin siellä usein eikä siellä yleensä käynyt ketään muita.
Hänellä oli synttärit ja toin rannalle kahvit oikein posliinikupeissa ja pullat.
Mutta... mutta sitten kun hän alkoi lähennellä niin tuntui etten voi koskeakkaan häneen, yäk hänen kätensä kosketus niskassani sai vaan niskakarvat pystyyn ja suuteleminen tuntui kauhealta! Yäk kun heti työnsi kielenkin niin että ällötti!
En voinut jatkaa. Hän siis oli tosi mukava juttukaverina mutta en tuntenut fyysistä vetovoimaa yhtään ja se tuli hetkessä selväksi.
No lopetin treffailut siihen ja hän oli jo muka ihan rakastunut, soitteli jatkuvasti häiritsevästi ja vannoi rakkauttaan.
Sitten hän kerran soitti ja pyysi että menen käymään siellä rannallani. Vähän oikeasti pelotti kun ajattelin että hän kyylää jossain puskassa.
No kun menin sinne niin apua! hän oli ostanut ainakin 100 ruusua. Osan terälehdistä hän oli sirotellut sydämen muotoon ja kaiken kukkuraksi siinä keskellä paloi sellainen ulkotuli.
Hyi helvetti, ihan kuin joku palvonta/seremonia/uhripaikka tuli mieleen.
Sitten soitti myöhemmin illalla ja kertoi ostaneensa paikkakuntansa kukkakaupan kaikki ruusut ja mitä tykkäsin. Kiitin ruusuista ja pyysin ettei enää ikinä ottaisi minuun yhteyttä. Sitten hän onneksi lopetti.- tomaattimurska1
Kyllä minuakin ihmetytti tuo ruusujuttu. Minulle soitettiin työpaikalleni, että teille on tulossa kukkalähetys mutta miten teille pääsee. Mies ei tiennyt, että työpaikkani porteista päästäkseen pitää anoa lupa. Sanoin kukkakaupan rouvalle, että jos sopii haen kukat hänen liikkeestään kun lähden kotiin. Kukkakaupassa odotti aivan valtava paketti. Paketissa oli 10 huippukallista punaista ruusua. Kukkakaupan rouvakin sanoi, että kyllä on paketissa hienot kukat.
Nyt jälkikäteen olen onnellinen, etten saanut kukkalähetystä työpaikalleni. Kuulisin siitä juttua vielä vuosienkin päästä. Jotain hyvää siis tässäkin.
- tosi juttu
Olit liian ruma ja läski. Mies ei olisi tullut edes paikalle jos olis tiennyt että olet läski. Et varmaan laittanut sille kuvaasi. Naiset tekee kas tollee et jos mies on ruma ja läski niin nainen ei vastaa enään.
Kirjoita, i.like.you, ihan reilusti omalla nimimerkilläsi, kun tunnistaa sinut kuitenkin.
- qqqqqqqqqw
Miehenä ahdistaa tosi paljon kaikenlainen yltiöromatisointi. Ihan kuin väkisin elettäisiin elämää suuremmille tunteille - ja vielä ihmisten kanssa, joita ei tunneta.
Ihmiset on hulluja.- Pettynyyx
Nettitreffailussa on vaaransa..ja ehkä eljuin on se, että toisesta luodaan omien toiveiden ja mielikuvien pohjalta liian ruusuinen kuva. varsinkin jos viestittely ja/tai puhelimessa puhuminen ketää pitkään ilman livetapaamista.Omassa päässä voi luoda vastapelurista todella hyvän kuvan ja sitten kun tapaa, niin kaiki romahtaa...ei hän ollutkaan sitä mitä kuvittelin.
Itsellänikin on valiettavasti pari tämmöistä kokemusta.Bongasin netistä mukavan näköisen ja oloisen miehen...kirjoittelimme a soittelimme. Sitten sovimme tapaamisen.....ja siinä tuli pettymys Mies oli jättänyt kertomatta erään olenaisen seikan itsestään, mikä vaikutti sitten kokonaisuuteen. Hän oli nimittäin invalidi..kuvista sitä ei huomannut eikä hän sanonut mitään...Itse liikunnallisena ihmisenä en voi edes kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei pääse liikumaan kanssani.
Toinen juttu oli taas sellainen, että mies pettyi minuun....hän oli luonut minusta omassa päässään tietyn kuvan kirjoittelun ja kuvieni pohjalta....Tapaaminen jäi yhteen kertaan ja kysyin tetysti fiksuna naisen mikä mätti ...ei kuulemm vaan kolahtanut...no, ei se mitään.....vähän aikaa siinä mietin itseäni että mikä minussa onkaan vikana kun en kelvannut. Mutta sitten päätin, että vika ei ollut minussa vaan hänessä....Minä olen hyvin koulutettu, arvostetussa ammatissa toimiva nainen, ahaakin on riittävästi, olen vaalea , hoikka ja urheilullinen nainen. Ehkä olen jonkun makuun liiankin laiha ja rintani ovat pienet, mutta minulle ne eivät ole ongelma. Eli siksi en mitään aio muuttaa itsessäni, jos en kelpaa tämmöisenä , niin en sitten. En elä miellyttääkseni toista, elämäni on omani.Tämä ptäisi jokaisen muistaa kun näitä pettymyksiä tulee. Turha surkutella itseään tai vaipua itsesääliin.....jos ei kolahda niin sitten ei.Se onniin simppeliä .
- ahaa elämys
Vai niin!
Ottiko neidin luonnon päälle kun ei kelvannut invaliidillekään? Luulitko häntä tyhmäksi?
Hän LUULI siis kirjoittelusi johdosta että olet fiksu mutta näki sitten että oletkin pinnallinen , ulkoisia asioita arvostava tyhmä blondi! Joka ei osaa edes kirjoittaa.
ahaakin on riittävästi...- !!!!!!!!!!!!
Noilla sinun kirjoitusvirheilläsi noinkin lyhyessä tekstissä olisin ihan vain hiljaa toisten kirjoitustaidoista.
- invaLIIDI
Siis kyse oli toisesta miehestä, ei siitä invalidista. Lue teksti uudestaan.
- Lidliliivi
invaLIIDI kirjoitti:
Siis kyse oli toisesta miehestä, ei siitä invalidista. Lue teksti uudestaan.
Ahaa, nyt ymmärsin! Sori, luulin että samasta ihmisestä kyse. Siis yhdestä miehestä ja kahdesta jutusta eli pettymyksestä. No, ehkä kolmas kerta toden sanoo...
- hupakko2
Osaan toki kirjoittaa...ja vielä kaiken lisäksi kirjallinen ulosantini on jopa palkittu muutamaan kertaan. Nyt vika on jo aikansa eläneessä tietsikassa, joka temppuilee muutaman kirjaimen kohdalla.
Pöh...olisin minä invalidille kelvannut, mutta kuten mainitsin, liikunnallisena ihmisenä minä haluan kumppanin, jonka kanssa voi harrastaa liikuntaa eri muodoissa...
Tyhmä en suinkaan ole, vaikka blondi olenkin..onpa tullut opiskeltua ihan riittävästi ja töitä on riittänyt...Ongelmana on ollut vääränlaiset miehet...työni vuoksi en ehdi kumppania ns. perinteiseen tapaan hakea, joten netissä ehtii...
Ja vielä kolmas epäonnistunut treffijuttu...vaikkapa ihan vaan kiusaksi....Näistä parista epäonnistumisesta huolimatta treffasin vielä yhden urhoollisen soturin kanssa.
Soittelimme joka päivä aluksi, ja viestittelimme...kuvista päätellen mies oli komea ja kertoili urheiluharrastuksestaan ja miten hyvässä kunnossa on...Yrittäjä mies, kiireinen....ulkonäköäänkin kehuskeli ja vaatetustaan yms. Treffejä yritettiin pariin kertaan ennenkuin onnistui. Huom! Mies perui treffit aina juuri ennen tapaamista.Sitten en enää suvainnut tätä, vaan ilmoitin tulevani häntä tapaamaan.....no, niinhän sitten menin..
Minua vastaan tuli paskaisissa työhaalareissä ja ruoantähteen rinnuksilla oleva mies....toki komea oli ulkokuori...No, töitä teki mies koko illan, minut unohtaen yksikseen....Mutta suurin yllätys oli miehen totaalinen tunnekylmyys...häntä ei saanut edes koskea..ja sairaalloinen siisteysvimma. Mies kuli perässäni ja korjaili " jälkiäni", jos vaikka joku astia oli väärässä paikassa tai peitonkulma väärin aseteltu...höpöttää en saanut elikkä siis kysellä ja puhua...Ja puhelimessa oli korostanut läheisyyden ja rakkauden merkitystä. Sanoi sitten että on ne hänen aiemmat vaimotkin asian hyväksyneet ja siihen tottuneet..voi pyhä jysäys...
Joku sanoi...ihmiset on hulluja....no, suurin osa nettideittailijoista näyttäkin olevan jonkin sortin ongelmissa..... - Järkyttävää.
Lidliliivi kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärsin! Sori, luulin että samasta ihmisestä kyse. Siis yhdestä miehestä ja kahdesta jutusta eli pettymyksestä. No, ehkä kolmas kerta toden sanoo...
Kannattaisi ihan ilman kiihkoa ensin lukea kirjoitukset rauhassa, ennen kuin alkaa haukkumaan toisia. Ei puhettakaan anteeksipyynnöstä vaikka haukuit toisen syyttä suotta ja vain siksi, että vika oli SINUSSA ja SINUN lukutaidossasi.
Ei huhhuh mikä tyyppi. - -------------
Järkyttävää. kirjoitti:
Kannattaisi ihan ilman kiihkoa ensin lukea kirjoitukset rauhassa, ennen kuin alkaa haukkumaan toisia. Ei puhettakaan anteeksipyynnöstä vaikka haukuit toisen syyttä suotta ja vain siksi, että vika oli SINUSSA ja SINUN lukutaidossasi.
Ei huhhuh mikä tyyppi.Olen ihan samaa mieltä, että kannattaisi lukea kirjoitukset tarkkaan ennen kuin alkaa haukkua toista, jos sittenkään on syytä haukkua. Itsekin haukut toisen "ei puhettakaan anteeksipyynnöstä", vaikka hän kyllä toisessa lauseessa jo pyytää anteeksi. Ehkä tuo "sori" ei ole se kaikkein suositeltavin anteeksipyyntötapa täällä Suomessa, mutta anteeksipyyntö se on tai ainakin puhetta anteeksipyynnöstä.
- ?!?!?!?!?
Näitä surkimusia riittää varmaan jokaiselle. Eka ja näin ollen viimeinen nettideitti kohdallani oli vastaavanlainen. Netistä sai varsin hyvän kuvan menestyvästä, koulututestusta ja työuraa niin ulko- kuin kotimaassa luoneesta ihmisestä. Tavattiin muutaman pvän päästä deittailun alkamisesta, ja mitä tuli vastaan? Hyvännäköinen, joka naisen unelma, niin hukassa itseltään kun vaan voi olla, ei ikinä olisi uskonut. Tulipahan nähtyä :)
- Palvo mua
Olet varmasti itse sellainen kaiken oikein tehnyt Menestyjä, kun on varaa haukkua muita surkimuksiksi? Ylimielinen muiden haukkuja ei ole kenenkään unelma.
- sekuvaaaan
Minä vedin oman deittini ihan viimemetreile astil.
Tosi mukava kun juteltiin suomi24:lla...sellanen normityypin oloinen ja päästiin viimein sipimaan treffit tohon läheisen marketin kahvioon.
Laitoin hänelle samana päivänä tuntomerkit... pitkät vaaleet hiukset, ruskee neuletakki ja farkut.
Kaveri vastas... en ees muista mut jotenkin tähän tyyliin:
Hei.. huomaat kyllä mut sen massan joukosta. Kuten olen kertonutkin vartta on kertynyt tuo hulppeat 190 senttä.. Jollei pelkästään se herätä huomiotasi olen pukeutunut camelin ruskeisiin mokkanahkakenkiin, ylläni on leviksen kuluneet farkut, marlboro classicin rotsi ja sen alla tommy hilfigerin tyylikäs sinivalkoinen paitis.. jos et näillä tuntomerkeillä minua löydä niin kuljet onnesi ohitse..
Ehkä joku nainen käsittää miksen mennyt ko reheveille.. saattaapa jokunen mieski hokata.. muttä käytännössä joo.. peruin nuo varttia ennen h-hetkeä ja ilmoitin sen kyllä, voin kertoo että ei jääny harmittamaan vaikka vissiin kuljin onneni ohitte :) - Sopikaa etukäteen
Kävi sillai et olin varautunut menemään treffeille, ja olin siinä käsityksessä että kyseessä on kahdenkeskinen rauhallinen tapaaminen ja jutteleminen.
Päästyäni paikalle treffikumppani esittikin tapaamispaikalla menemistä suoraan yökerhoon.
Olin erittäin harmistunut kun en olisi missään nimessä halunnut alkaa aikaa viettämään missään yökerhossa jonnekin pikkutuneille.
Ärtynyt olemukseni sai tunnelman pilalle heti alkumetreiltä, eikä mistään mitään sitten edennytkään.
Kannattaa siis sopia tarkemmin etukäteen miten tapaamisen on aikonut edetä.- 3+7
Ei jatkoa tarvitse mitenkään erikseen "tarkemmin" sopia. Jos on sovittu että ekatapaamisella mennään kahville, niin se tarkoittaa että mennään kahville. Mitään muuta lupausta ei ko. sopimukseen jatkon osalta liity.
- Iihhanaa
3+7 kirjoitti:
Ei jatkoa tarvitse mitenkään erikseen "tarkemmin" sopia. Jos on sovittu että ekatapaamisella mennään kahville, niin se tarkoittaa että mennään kahville. Mitään muuta lupausta ei ko. sopimukseen jatkon osalta liity.
En anna periksi näissä nettitreffikuvioissa.....aiemmt kaikki epäonnistuneet. Kumppanit ovat olleetkin ihan muuta kuin ovat itseään kuvailleet. No, sittenpä treffasin yhden ulkomaalaisen kanssa. Kuvissa normaali tumma mies, ihana hymy yms. Ja viestit ihania...no, päätin tavata, kun kauan jaksoi piiritää ja yrittää tämä mies.Livenä tämä mies oli yhtä ihana...suomen kielen taito kohtalainen...mutta entäs ne muut taidot....:-)) Seksipuuhissa aivan ihmeellinen ...hänen kanssaan olen joka kerta päässyt nautinnon huiplle asti...Suomalaisen miehen kanssa olin naimisissa 12 vuotta ja koko tänä aikana sain orgasmin vain viisi kertaa....nyt kolme kertaa sexyä tämän ulkomaisen kanssa takana, ja joka kerralla aivan ihana nautinto...jokin hänessä vaan on....Joku tietysti vetää tästä herneet nenuun, mutta tosiasialle ei voi mitään....tämän miehen haluan...ja hän haluaa näköjään minut, joten jokohan nyt onnisti...
- dzäki
Iihhanaa kirjoitti:
En anna periksi näissä nettitreffikuvioissa.....aiemmt kaikki epäonnistuneet. Kumppanit ovat olleetkin ihan muuta kuin ovat itseään kuvailleet. No, sittenpä treffasin yhden ulkomaalaisen kanssa. Kuvissa normaali tumma mies, ihana hymy yms. Ja viestit ihania...no, päätin tavata, kun kauan jaksoi piiritää ja yrittää tämä mies.Livenä tämä mies oli yhtä ihana...suomen kielen taito kohtalainen...mutta entäs ne muut taidot....:-)) Seksipuuhissa aivan ihmeellinen ...hänen kanssaan olen joka kerta päässyt nautinnon huiplle asti...Suomalaisen miehen kanssa olin naimisissa 12 vuotta ja koko tänä aikana sain orgasmin vain viisi kertaa....nyt kolme kertaa sexyä tämän ulkomaisen kanssa takana, ja joka kerralla aivan ihana nautinto...jokin hänessä vaan on....Joku tietysti vetää tästä herneet nenuun, mutta tosiasialle ei voi mitään....tämän miehen haluan...ja hän haluaa näköjään minut, joten jokohan nyt onnisti...
Muista vaan, että tumman ulkomaalaisen mieli ja tunteet kääntyy tyypillisesti nopeasti kuin tuuliviiri.
- Muista varoa
Iihhanaa kirjoitti:
Katso elokuva "Lastani ette saa"
- ssi~
Ei kyllä kannata sopia mitään pitkällistä ohjelmaa ensitreffeille vaikka olisi kuvatkin vaihdettu (itse olen kyllä onnistuneesti lähtenyt reissuunkin tapaamatta miestä ennalta, mutta matkaseurasta oli vaan sovittukin). Jäi epäselväksi olitteko te nähneet toistenne kuvat ennen treffejä.
Tuo nyt oli ihan lapsellista että lupaa soittaa eikä soitakaan, amatöörin perusvirheitä. Ei ollut ainakaan mikään naistenkaataja. Samoin ruusujen lähettäminen oli aika lapsellista, tuli aivan mieleen yksi helsinkiläinen yrittäjä juu. Tumma, hellä-ääninen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515