niin, että ilmoituksia pääsevät selaamaan vain oikeat työnantajat eivät muut.
No, kysynpä, onko kenellekään, jolla on CV-netissä ilmoitus, tullut nyt tämän vuoden puolella yhteydenottoja?
Itselläni on nyt laitettu ilmoitus, jonka vielä nyt sitten pistin uusintaan toiseksi kaudeksi, eikä yhtään yhteydenottoa ole tullut.
Aikaisemmin, ennen tuota vuodenvaihteen uudistusta, oli myös joskus ilmoitus, sain yhden yhteydenoton. Arvelinkin silloin, ettei ole todellinen työnantaja kyseessä, ja ilmeisesti näin olikin sitten.... Kun nyt ei siis ole tullut yhtäkään yhteydenottoa.
CV-netti muuttui vuodenvaihteessa
2
126
Vastaukset
- LinkedIn merkittävin
Hei,
minulla on sellainen tuntuma, että aika harva rekrytoija käyttää cv-nettiä. Olen kuullut, että käytetyimmät ovat Monster ja LinkedIn.Erityisesti Linkedin:in merkitys on kasvamassa, varsinkin korkeaa koulutusta vaativilla aloilla.
Voi tosin olla, että joillakin toimialoilla CV-nettiä käytetään enemmän, mutta niistä en ole tietoinen.- korkeaa koulutusta
Kyllä, olet aivan oikeassa. Sillä harva työnantaja on siinä pisteessä, että joutuu itse hakemaan ehdokkaita, sen sijaan kun laittaa ilmoituksen jonnekin työpaikasta, niin hakemusten tulva on valtava.
Olet oikeassa.
LinkedIn - just, se on juuri näille korkeastikoulutetuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786