Muka pyöreähkö

jukeri3

Pari kertaa olen törmännyt treffeillä naiseen joka vähättelee omaa ruumiinrakennetta pyöreäksi vaikka sitten livenä nähdessä onkin selvästi ylipainoinen. Kait nämänaiset luulevat että kunhan miehen saa livetreffeille niin asia unohtuu eikä siinä mitään, kerrassaan mukavia naisia ovatkin olleet.

Mutta nyt olen törmännyt päinvastaiseen tapaukseen kaksikin kertaa jossa nainen liioittelee ruumiinrakenteensa pyöreäksi vaikka toinen näistä oli oikeasti hoikka ja urheilullinen ja toinenkin kahden lapsen äitinä ihan normaalin rajoissa.

Tätä kun ohimennen sitten kahvipöydässä ihmettelin niin kumpikin kertoi syyksi sen että tuolla keinoin toimiminen karsii suurimman osan idioottimiehistä pois ja ne ketkä ottavat yhteyttä ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiiksi ainakin jossakin mielessä nämä naiset ovat heistä kiinnostuneita.

Onko muille sattunut vastaavaa?

24

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

Kyllä ne pyöreähköksi itsensä kuvailevat miehetkin ovat useimmiten vähintään 30 kg ylipainoisia ja silloin en käyttäisi enää sanaa pyöreähkö.

• kerta riitti häntä

Niin ja kuva jonka antavat itsestään n.20v. vanha, en sanoisi enää nuoreksikaan.. Kuten joku teki minulle, mies oli lihava ja ärsyttävä päällepäsmäri vaikka intoili urheilevasta harrastuksestaaan, se kuten ammatikin oli tuulesta temmattu.
        Eli pötyä koko tyyppi ja joi kuin sieni. Eipä tarvinnut senkoommin nähdä.

Mutta tarkoitus kai lienee, löytää se oikea ihminen, mitä valehtelulla saa aikaan ?
        Muuta kuin menettää pelin alkuunsa.
        En usko, että muutaman kilon takia suhde kariutuu, voihan vaikka yhdessä alkaa harrastamaan lenkkeilyä, tai käydä salilla, jos yksin ei saa aikaan.
        Jos täydellistä etsii kanattaa rakentaa robotti.

• ootoo

No jos on normaalipainoinen, niin kuka esittää pyöreää, sillä tunnetusti
      niillä ei ole netissä sutinaa..Tässä nyt on jotain pielessä.

• + 10 kg

Ei pidä paikkaansa. Olen 10 kg ylipainoinen ja onpa ollut paljon sutinaa sinkkuna ollessani niin netissä kuin baarissakin. Jotkut miehet vain pitävät pyöreämmistä naisista. Ja sain paljon yhteydenottoja myös miehiltä, jotka etsivät hoikempaa naista. Tosin heille vastasin, kiitos ei... Vaikka sitten vastasivatkin, että kokonaisuus ratkaisee eikä vaa'an lukema. Myös nykyisen seurustelukumppanin löysin netistä.

• ootoo
        + 10 kg kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen 10 kg ylipainoinen ja onpa ollut paljon sutinaa sinkkuna ollessani niin netissä kuin baarissakin. Jotkut miehet vain pitävät pyöreämmistä naisista. Ja sain paljon yhteydenottoja myös miehiltä, jotka etsivät hoikempaa naista. Tosin heille vastasin, kiitos ei... Vaikka sitten vastasivatkin, että kokonaisuus ratkaisee eikä vaa'an lukema. Myös nykyisen seurustelukumppanin löysin netistä.

Ai jaa, mutta tuo 10kg riippuu vähän miten se on jakautunut ja onko läskiä,
        vai lihasta.

• ++ 10 kg
        ootoo kirjoitti:

Ai jaa, mutta tuo 10kg riippuu vähän miten se on jakautunut ja onko läskiä,
        vai lihasta.

Ihan läskiä on :)

• turhasta
        + 10 kg kirjoitti:

" Jotkut miehet vain pitävät pyöreämmistä naisista. "

Tai naisista jotka eivät nipota, nin kiloistaan kuin muustakaan.

• Naikkonen26

Itse normaalina naisena olen sanonut olevani pyöreähkö juuri siksi että tahtoo karsia pois ne jotka etsivät sitä hoikkaa ja urheilullista naista. Ne miehet jotka hyväksyvät pyöreähkön naisen myös ovat huomattavasti vähemmän pinnallisia kuin ne miehet jonka ensimmäinen kriteeri on hoikka normaali ja urheilullinen nainen :) vaikka itse tykkääkin olla peilin edessä ja laittautua niin ei se tarkoita et olisi kivaa jos mies viettäisi yhtälailla aikaa peilin edessä mittailen painoaan ja sitä onks tukka hyvin :D

• lifemocker

eli mies joutuu karsimaan kriteereistään mutta sinä saat vapaasti vaatia mitä tahansa?

jepjep

• 112
        lifemocker kirjoitti:

eli mies joutuu karsimaan kriteereistään mutta sinä saat vapaasti vaatia mitä tahansa?

jepjep

Toi sun ruikutuksesi alkaa pikku hiljaa mennä yli. Ihan vinkkinä vaan...

• lifemocker
        112 kirjoitti:

Toi sun ruikutuksesi alkaa pikku hiljaa mennä yli. Ihan vinkkinä vaan...

älä ruikuta!

• 112
        lifemocker kirjoitti:

älä ruikuta!

Hienoa kulta, sähän alat jo sisäistää oikeaa elämänasennetta! Nyt vaan jatkat tuon hokemista mielessäsi, ja käyttäydyt sen mukaisesti myös. Pusipusi ja tsemppiä!

• lifemocker
        112 kirjoitti:

Hienoa kulta, sähän alat jo sisäistää oikeaa elämänasennetta! Nyt vaan jatkat tuon hokemista mielessäsi, ja käyttäydyt sen mukaisesti myös. Pusipusi ja tsemppiä!

ei tässä tsemppiä ollenkaan tarvita ;)

• +++10 kg
        lifemocker kirjoitti:

jepjep

en karsinut kriteereistäni, eikä mieskään. täytyy vain löytää mies, joka pitää pyöreämmistä naisista. tärkeintä on, että kumpikin hyväksyy toisensa juuri sellaisena kuin on. toisen muuttaminen on turha yritys.

• potpotpotpotkut sain

Jospas se on kovan laihdutuksen tulos ja sopivan tullessa vastaan kilot tulee hyvinkin nopeasti takaisin jos ei enemmänkin :).

• lifemocker

etkö sä muka itse osaa nähdä noitten tuollaisten kommenttien läpi?

aika harva kun nimittäin puhuu totta

mikä sua estää pyytämästä kokovartalokuvaa ennenkuin tapaat livenä?

• läskimaha.

Naiset ei halua edes tutustua pyöreähköön mieheen vaikka nainen itse olis pyöreähkö. Itsellä on tasan tarkka paino profiilissa joten en kuseta yhtään. Mulla on 9-10 kg ylipainoa mut lihasta suurin osa. Vatsan seudulla on hiukka läskiä. Salilla käyn 5 kertaa viikossa hankkimassa lisää lihaksia.

• 3r2r2

10 kiloa ylipainoa josta suurin osa lihasta ja silti olet PYÖREÄHKÖ mies? Hevosetkin nauraa tuollaisille saduille.

• onnea vaan

Jos oikein alkaa vuntsimaan, näitä koukeroita nettideittailussa, niin alkaa kyllä naurattamaan väkisinkin. On muuten melkoista taktikointia käytössä.

• tintin22

täysin samaa mieltä "onnea vaan" kanssa.. Tämä nettideitti on aika "järkkyä" peliä kokonaisuudessaan. Pitää antaa paino kaikille tiedoksi: ketä se Oikeasti kiinnostaa kun seurustelee?? Toki jos on ylipainoinen/pyöreä ja se ei tunnu itselle hyvältä, voi siirtyä seuraavaan profiiliin. Mä olen "runsas", ylipainoa on, mutta silti ihan normaali naisten M-koko tai 40-42.. Juuh, kokovartalokuva helpottaa varmasti niitä joille tuo koko näytää olevan ongelma.. Tänne voisi profiiliin lisätä sen "kaljamahan" tai "siidervalaan", pääsisi itsekin helpommalla selauksissa itse kukin...

• miehen köriläs.
        tintin22 kirjoitti:

täysin samaa mieltä "onnea vaan" kanssa.. Tämä nettideitti on aika "järkkyä" peliä kokonaisuudessaan. Pitää antaa paino kaikille tiedoksi: ketä se Oikeasti kiinnostaa kun seurustelee?? Toki jos on ylipainoinen/pyöreä ja se ei tunnu itselle hyvältä, voi siirtyä seuraavaan profiiliin. Mä olen "runsas", ylipainoa on, mutta silti ihan normaali naisten M-koko tai 40-42.. Juuh, kokovartalokuva helpottaa varmasti niitä joille tuo koko näytää olevan ongelma.. Tänne voisi profiiliin lisätä sen "kaljamahan" tai "siidervalaan", pääsisi itsekin helpommalla selauksissa itse kukin...

naisia kiinostaa onko mies ylipainoinen ja jos on niin ei naisia kiinnosta vastata.

• mitinpähän vaan

Tämä ei nyt kuulu aiheeseen, mutta kysyn silti, että miksi eräät julistaa
      profiilissaan ulkonäköään, vaikka on kuva mukana..Siis miten itserakas
      pitää olla, jotta kehtaa kehuskella silmää räpäyttämättä, omaa pärstäänsä.

Sitten kuvassa möllöttääkin, ihan tavallinen pulliainen. Millä silmällä te
      katsotte sinne peiliin, vai onko joku tuttu joskus säälistä kehunut.

• joku mies

Mul on koko 35 farkut ja L kokoisia paitoja käytän. Oonko mä hirveen läski?

• Riippuu roikkuu

Varmaan usein myös siitä, miten kukin itsensä näkee. Onhan näitä anorektikkoja
      jotka pitää itseään ylipainoisena ja päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe