LÖYSIN PARI VUOTTA SITTEN KIRPPARILTA CD-LEVYN,NIMI ON HELLITÄ HETKEKSI.ARTISTIT OSSI HÄMÄLÄINEN,MAIJA-LIISA NOPPA,HEIMO ENBUSKA,MARIKA TAKALO.SE ON HENGELLISTÄ MUSIIKKIA SISÄLTÄVÄ,HIENOA MUSIIKKIA JA ERINOMAISTA TULKINTAA.MUSTALAISMUSIIKKIA,JOKA PANEE IHMISEN HILJENEMÄÄN.SIINÄ MUSIIKIN VOIMA ON NIIN OLEELLINEN,JONKA TEMPO ON JOTAIN,MITÄ NYT YMMÄRÄN.OLEN KATSELLUT KIPPUTOREILLA JA ETSINYT MUSTALISMUSIIKKIA.EN OLE PAHEMMIN LÖYTÄNYT.NETISSÄ EN OLE PALJON OLLUT,KUNNES ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ TYTTÄRENI NÄYTTI YUOR TUBE SIVUSTON.OLI,KUIN OLIS TULLUT TAIVAISIIN.MIKÄ MUSIIKIN PALJOUS.VANHAA TANSSIMUSIIKKIA,ISKELMIÄ JA PALJON MUUTA.MUTTA,MINÄ LÖYSIN,MITÄ OLEN HAKENUT.MUSTALAISMUSIIKKIA.ON TUNNETTUA,JA TIÜNTEMATTOMIA ESIINTYJIÄ.ON KÄSITTÄÄKSENI VANHEMPAA JA NUREMPAA MUSIIKKIA.MUTTA MUSIIKKIA JOKA TULEE SYDÄMESTÄ JA SEMMOSELLA TUNTEELLA.ÄÄNI VÄRÄJÄÄ ,ANTAEN KUULIJALLE NAUTINNON JOKA KIRPAISEE IHMISEN SISÄLTÄ.SINÄ YKSINÄINEN,KUUNTELE KAPPALE,EI KENENKÄÄN OMAINEN.VOIT SAMAISTUA KAPPALEESEEN.NYKYAJAN HYLÄTTY IHMINEN,JOKA ON MENETTÄNYT TYÖN,PERHEEN,OMAJSUUDEN,IHMISARVON.OLET LUOVUTTANUT,OLET ET KENENKÄÄN OMAINEN,KOSKA OMA PERHEESI,SUKUSI ON SINUT HYLÄNNYT.TAI KAPPALE "MIKSI OVET EI AUKENE MEILLE,TUMMAT SAAPUVATT TAIVAASEN YM.MENKÄÄ IHMISET JA KUUNNELKAA.SIELTÄ LÖYTYY MUSIIKKIA,JOTA KUUNNELLESSA SAAT TOVOA ELÄMÄÄN JA MIELESI RAUHOITTUU.ILO PIENISTÄ ASIOISTA,LOHTU SUURISTA KYYNELISTÄ,VÄLITTÄMINEN TOISISTA. OLEN VALKOLAINEN,KERRAN SAISIN JOS OLLA MUSTALAINEN.KERRAN PÄÄSTÄ NAUTTIMAAN KAIKESTA TÄSTÄ,MUSIIKIN NATINNOSTA,ELÄMÄSTÄ.KIITOS
MUSTALAISET
MANNET1
2
164
Vastaukset
- ei varasteleva
Taas manne HUUTAA, kävisi koulun loppuun edes,,,,
- lukutaitoinen1
jospa vastaava kävis koulun loppuun,niin sais luettua tekstin loppuun.siellä lukee "olen valkolainen",en mustalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029