LÖYSIN PARI VUOTTA SITTEN KIRPPARILTA CD-LEVYN,NIMI ON HELLITÄ HETKEKSI.ARTISTIT OSSI HÄMÄLÄINEN,MAIJA-LIISA NOPPA,HEIMO ENBUSKA,MARIKA TAKALO.SE ON HENGELLISTÄ MUSIIKKIA SISÄLTÄVÄ,HIENOA MUSIIKKIA JA ERINOMAISTA TULKINTAA.MUSTALAISMUSIIKKIA,JOKA PANEE IHMISEN HILJENEMÄÄN.SIINÄ MUSIIKIN VOIMA ON NIIN OLEELLINEN,JONKA TEMPO ON JOTAIN,MITÄ NYT YMMÄRÄN.OLEN KATSELLUT KIPPUTOREILLA JA ETSINYT MUSTALISMUSIIKKIA.EN OLE PAHEMMIN LÖYTÄNYT.NETISSÄ EN OLE PALJON OLLUT,KUNNES ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ TYTTÄRENI NÄYTTI YUOR TUBE SIVUSTON.OLI,KUIN OLIS TULLUT TAIVAISIIN.MIKÄ MUSIIKIN PALJOUS.VANHAA TANSSIMUSIIKKIA,ISKELMIÄ JA PALJON MUUTA.MUTTA,MINÄ LÖYSIN,MITÄ OLEN HAKENUT.MUSTALAISMUSIIKKIA.ON TUNNETTUA,JA TIÜNTEMATTOMIA ESIINTYJIÄ.ON KÄSITTÄÄKSENI VANHEMPAA JA NUREMPAA MUSIIKKIA.MUTTA MUSIIKKIA JOKA TULEE SYDÄMESTÄ JA SEMMOSELLA TUNTEELLA.ÄÄNI VÄRÄJÄÄ ,ANTAEN KUULIJALLE NAUTINNON JOKA KIRPAISEE IHMISEN SISÄLTÄ.SINÄ YKSINÄINEN,KUUNTELE KAPPALE,EI KENENKÄÄN OMAINEN.VOIT SAMAISTUA KAPPALEESEEN.NYKYAJAN HYLÄTTY IHMINEN,JOKA ON MENETTÄNYT TYÖN,PERHEEN,OMAJSUUDEN,IHMISARVON.OLET LUOVUTTANUT,OLET ET KENENKÄÄN OMAINEN,KOSKA OMA PERHEESI,SUKUSI ON SINUT HYLÄNNYT.TAI KAPPALE "MIKSI OVET EI AUKENE MEILLE,TUMMAT SAAPUVATT TAIVAASEN YM.MENKÄÄ IHMISET JA KUUNNELKAA.SIELTÄ LÖYTYY MUSIIKKIA,JOTA KUUNNELLESSA SAAT TOVOA ELÄMÄÄN JA MIELESI RAUHOITTUU.ILO PIENISTÄ ASIOISTA,LOHTU SUURISTA KYYNELISTÄ,VÄLITTÄMINEN TOISISTA. OLEN VALKOLAINEN,KERRAN SAISIN JOS OLLA MUSTALAINEN.KERRAN PÄÄSTÄ NAUTTIMAAN KAIKESTA TÄSTÄ,MUSIIKIN NATINNOSTA,ELÄMÄSTÄ.KIITOS
MUSTALAISET
MANNET1
2
240
Vastaukset
- ei varasteleva
Taas manne HUUTAA, kävisi koulun loppuun edes,,,,
- lukutaitoinen1
jospa vastaava kävis koulun loppuun,niin sais luettua tekstin loppuun.siellä lukee "olen valkolainen",en mustalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1893139- 542598
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk122345- 2422334
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I82273Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572066Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841790Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva381776Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve591751Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161729