Paras silmänympärysvoide 40+ ikäiselle

15 + 16

Olen käyttänyt Dior 60/80 -sarjaa ja nyt viimeksi Sisleys silmänympärysvoidetta.
Molemmat tuotteet ovat hyviä, mutta myös erittäin kalliita.

Kysymys siis on suunnattu 40 -ikäisille:

Mikä on sinun mielestäsi paras silmänympärysvoide ryppyjä vastaan?

Mihin tuotesarjaan olet ollut eniten tyytyväinen?

10

1732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii 50+:llakin

Louis Widmer: Eye Contour Gel.

• kyllä kyllä kyllä

:D piti juuri kirjoittamani samaa, siis Widmer.

• 8+8

Phytomerin Expertise on ollut suosikkini jo useamman vuoden, kohtuuhintainen (60€ tienoilla), riittoisa ja tykkään pumppupakkauksesta, ei tule otettua liikaa.
      Kosteuttaa myös hyvin ja toimii meikin alla.

• 15 + 16

Kiitos vinkeistä!

Phytomerin kasvovoidetta olenkin käyttänyt ja ollut todella tyytyväinen siihen. Sisleyn silmänympärysvoide on ihanan paksua, mutta tuote on armottoman kallis.

• Minä76

Niin siis sinusta 60€ jostain 20 millilitran putkilosta on KOHTUULLINEN hinta?! Eipä sinua ainakaan realismista voi syyttää, huh huh.............

• Turha maksaa merkist

Ei ne kalliit ole sen parempia, Lumenen tuotteilla pärjää oikein hyvin. Tosin minulla ei ryppyjä silmien ympärillä ole, toki hyvät geenit ja terveet elämäntavat siihen vaikuttavat. Olen jo 46 vee. SIlmänympärysvoiteta olen käyttänyt kun täytin 30, eli kannattaa aloittaa jo ennen niitä ryppyjä, ei niitä mitkään kalliit voiteet poista jo niitä on jo paljon. Olen käyttänyt edullisia silmänympätystuotteita kuten Niveaa ja nykyisin Lumenea.

• eyeeee

Malu Willz caviar silmänympärysvoide on mieleiseni tuote.

Ehkä parhaimmat tulokset olen saanut Clarinsin tuotteilla.

• Silmut40

Luis Widmerillä on myös toinen silmänympärysvoide, jos tykkää tuhdimmasta silmänympärysvoiteesta, Eye Contour Cream. Tätä voi käyttää myös kasvonaamion tapaan ja kuulemma myös arpien vaalennukseen. Sisältää myös A-vitamiinia. Tätä saa hajustettuna ja hajusteettomana. Hajusteetonta tykkään itse käytellä ja sopii herkälle iholleni eikä ärsytä herkkiä silmiänikään. Ainoa miinus minun mielestäni on purkki, josta voidetta joutuu ottamaan spaatellilla. Mutta olen niin paljon tästä voiteesta tykännyt, että tämän kohdalla olen tehnyt poikkeuksen ja hankkinut tuollaisen purnukan, kun muutoin suosin tuubi- ja pumppupulloja. Hinta on 30 euron molemmin puolin apteekissa.

• Nivea rulettaa

Ei ehkä silmänympäryksiin, mutta perusnivea päihitti testissä kalliit rasvat

• Suhmuran Santra

Avene Elouage ehdottomasti paras silmänympärysvoide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27