jos ajaa jenkillä niin kateelliset vittuilee vieressä, jos ajaa ferrarilla niin kateelliset vittuilee vieressä, kaikki tietää mitä kuskista ajatellaan jos ajaa bmw/audi/MB, sit tojo, volvo, skoda ja volkkarikuskit on kanssa vittuilun kohde. mikä kulkuneuvo pitää olla että sais vaan ajaa rauhassa eikä tarvis kuunnella idioottien vittuilua?
mikä auto pitää olla?
14
129
Vastaukset
- ajetaantandemilla
aja vain sellaisella mikä itsellesi parhaiten sopii ja tuntuu, ja heität samanlai hetulaa avautujien autoista jos tarve on..ei ole automerkkiä; mallia etteikö joku vääräleuka siitä jotain keksisi
- jani petteri
Haittaaks se.
- autnet
joopa joo ja sä olet täys tollo
- kuttuuks viiluu
Ehdotan Renaultia. Rapeat ranskalaiset -kuittailuun voi kertoa mitä autostaan (joka ei ruostu) maksoi. Vain tyhmä maksaa liikaa.
Toisalta en minä autoista tiedä mitään. Puhutaan mieluummin pesukoneista. - Itsetunto?
Lopetat näiden paskapalstojen lukemiset niin vittuilu loppuu. Ei mulle koskaan ole kukaan tullut sanomaan mitään kun ajoin tojotalla, opeleilla fordilla tai nykyisellä hundailla. Kaveripiirissä toki leukaillaan automerkkiin liittyvillä niin-kuolleilla vitseillä kun joku auton vaihtaa. Seuraavana päivänä nekin sitten jo unohtuu.
- oma lupa
Ostan käytettävissä olevillä varoilla itselleni tarpeitani vastaavan tarkoituksenmukaisen auton. On aivan sama mitä naapurit ja kylän miehet/naiset ovat asiasta mieltä. Minähän sen maksankin.
- Minäkans
oma lupa kirjoitti:
Ostan käytettävissä olevillä varoilla itselleni tarpeitani vastaavan tarkoituksenmukaisen auton. On aivan sama mitä naapurit ja kylän miehet/naiset ovat asiasta mieltä. Minähän sen maksankin.
Juuri näin. Heikommalla itsetunnolla varustettu kaveri ajattelee hieman liikaa mitä muut ajattelee esim autosta. Nettipalstojen tarinoita ei pidä itseensä ottaa.
- Näytä keskarii
Minäkans kirjoitti:
Juuri näin. Heikommalla itsetunnolla varustettu kaveri ajattelee hieman liikaa mitä muut ajattelee esim autosta. Nettipalstojen tarinoita ei pidä itseensä ottaa.
Jep, mutku pitää olla COOL ja ne LED:t keulalla, sit ei kukaan veeteile.
- BMW kusipää
Jumalauta,melkeilmpä asiallinen keskustelu ketju Suoli24:än AUTOpalstalla!!
Ihmeiden aika EI OLE ohi! :DD
Ja jooo,tätä palstaa älä missään nimessä usko mitä porukka vittuilee autoista.Osa on oikeasti niin vitun tyhmiä ja osa provoilee.Joten,osta sellainen auto minkä haluat.
Itseäni esim.ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat bmw:stä.Jos joku katsoo että mulkvisti liikenteessä niin sitten katsoo.Se on sen ihmisen ongelma,eikä minun.Itse,ajan laadukkaalla autolla josta itse nautin ja vain sillä on väliä. - Ostakee ostakee
Tämähän ois hyvä!: http://m.youtube.com/watch?v=spLeFUBypDc&feature=plcp
- auto itselle
Mitä vittua sinä kaiken maailman kakaroiden mielipiteistä piittaat. Taidat kakara olla itsekkin. Miehen auto on tietysti se, mikä miestä itseään eniten miellyttää. Itselläni se on tällä hetkellä Citroen ja olen oikein tyytyväinen nykyiseen autooni.
Sinun varmaan kannattaisi hankkia Lada. Ei kai kukaan raaskisi vittuilla Ladakuskille. - gfiytfyt
Vaikka tämä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Panther_tank
Kannattaa varata reilusti ampumatarvikkeita (omituinen nimitys). Vai eikö se sovikaan tähän? Ammus, kranaatti, patruuna, whatever.
Jos veetuileekin, ei kauaa.- gfiytfyt
Vastaava tai parempi uudempikin vuosimalli kelpaa.
- gfiytfyt
gfiytfyt kirjoitti:
Vastaava tai parempi uudempikin vuosimalli kelpaa.
Mielellään vähän ajettu ja hyvin pidetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190