Katutrendit

Nasdaq

Meillä täällä ytimessä on tullut tavaksi siirtyä trendikkäästi termosmuki handussa lattea hörppien ja Jukka Poikaa luureista kuunnellen paikasta A paikkaan B. Me siis sulkeudumme ulkomaailmasta kahvin ja musiikin lumoavaan maailmaan unohtaen - tai pyrkien unohtamaan - ympäröivän todellisuuden. Kuitenkin tällä kaikella on täysin tarkoitushakuinen sisäinen vire riippanaan, sillä se on suora viesti ymäristölle siitä kuka sinä olet ja mitä sinä oikein toimitat.

Ajoin porttikongista jalkakäytävälle, ja tällainen tapaus oli konepellillä rähmällään. Auto on siivottomassa kunnossa.

(naurua patterimonomankasta)

11

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oasis

Pääsittekö yhteisymmärrykseen siitä, kumpi etuili?

• Nasdaq

Mun kanssa ei väitellä yksityiskohdista. Jo joku on niin typerä, että amputoi itseltään kuuloaistin kaupungissa, niin oman nenänsä vika.

En esittänyt vaateita. Olen humaani.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mun kanssa ei väitellä yksityiskohdista. Jo joku on niin typerä, että amputoi itseltään kuuloaistin kaupungissa, niin oman nenänsä vika.

En esittänyt vaateita. Olen humaani.

Esmes. mulla kuulo on suuri osa muistia. Muisti koostuu kaikesta siitä mitä aistisi päähän pumppaavat. Jos mikään ei enää auta, tutkii kuulolokin sen kronologisessa järjestyksessä.

(naurua kuuloelimistä)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Esmes. mulla kuulo on suuri osa muistia. Muisti koostuu kaikesta siitä mitä aistisi päähän pumppaavat. Jos mikään ei enää auta, tutkii kuulolokin sen kronologisessa järjestyksessä.

(naurua kuuloelimistä)

Ja mitä kaupunkiympäristön hahmottamiseen tulee niin kuulo on sinä aivan ylivertainen. Sulla on silmät joka suuntaan auki yötä päivää. Jos esmes. katsoo katua, niin ei sitä näe kuin sen mitä näkee.

Olen varmaan jonkin eläimen sukua, opossumin, I think.

(naurua puusta)

• Oasis
        Nasdaq kirjoitti:

Ja mitä kaupunkiympäristön hahmottamiseen tulee niin kuulo on sinä aivan ylivertainen. Sulla on silmät joka suuntaan auki yötä päivää. Jos esmes. katsoo katua, niin ei sitä näe kuin sen mitä näkee.

Olen varmaan jonkin eläimen sukua, opossumin, I think.

(naurua puusta)

Opossumi, heh... :)

Kuulo on kieltämättä merkittävä osa aistimista. Itse kärsin oudosti liian herkästä kuulosta, äänet ärsyttää herkästi, pitäis kai kulkea pumpulitupot korvissa.

Oletko miettinyt miten vastaavassa tapauksessa toimisit, jos ja kun autoista tulee äänettömiä eikä voi vedota kuulonsa vapaaehtoiseen amputoimiseen? Kumman vika se silloin on?

• Nasdaq
        Oasis kirjoitti:

Opossumi, heh... :)

Kuulo on kieltämättä merkittävä osa aistimista. Itse kärsin oudosti liian herkästä kuulosta, äänet ärsyttää herkästi, pitäis kai kulkea pumpulitupot korvissa.

Oletko miettinyt miten vastaavassa tapauksessa toimisit, jos ja kun autoista tulee äänettömiä eikä voi vedota kuulonsa vapaaehtoiseen amputoimiseen? Kumman vika se silloin on?

Mjaa.

Hyvä kyssä. Mä olin kuulevinani sivukorvalla keskustelun, jossa kaksi heppua pohdiskeli sitä millaisen äänen he haluaisivat äänettömään sähkö-hybridi-ties mihin autoonsa. Saatavilla oli näet irtoääniä; vissiin jokin ohjelma, jonka voi ladata auton tietokoneeseen. Ääniohjelma. No siinä vilisi sitä Warrea ja Lamborghinia. Oli niillä hauskaa.

Eli siis ääni tarvitaan äänettömään autoon, muuten se on säilyketölkki.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mjaa.

Hyvä kyssä. Mä olin kuulevinani sivukorvalla keskustelun, jossa kaksi heppua pohdiskeli sitä millaisen äänen he haluaisivat äänettömään sähkö-hybridi-ties mihin autoonsa. Saatavilla oli näet irtoääniä; vissiin jokin ohjelma, jonka voi ladata auton tietokoneeseen. Ääniohjelma. No siinä vilisi sitä Warrea ja Lamborghinia. Oli niillä hauskaa.

Eli siis ääni tarvitaan äänettömään autoon, muuten se on säilyketölkki.

Tuleeko se ääni sitten radiosta, siis ovi- ja hattuhyllykaikulaitteista?

(reps)

• Oasis
        Nasdaq kirjoitti:

Tuleeko se ääni sitten radiosta, siis ovi- ja hattuhyllykaikulaitteista?

(reps)

Kuualusta muistuttava piskuinen 40km/h tunnissa kulkeva sähköauto, mikä kuulostaa Lambolta.... :) En malta odottaa sähköautojen yleistymistä!

• Nasdaq
        Oasis kirjoitti:

Kuualusta muistuttava piskuinen 40km/h tunnissa kulkeva sähköauto, mikä kuulostaa Lambolta.... :) En malta odottaa sähköautojen yleistymistä!

Just juu.

Kaupunkiolosuhteissa tämä toimii kuin huonosti tuuletetussa saunassa häkä: Kun jostain kulmien takaa kuuluu raivoisaa ärjyntää, joka kaikuu ja kimpoilee niin että rappaukset irtoavat arvojugendista ja pienimmät menevät piiloon porttikäytävään tai äidin hameen alle, niin esiin ilmestyykin patterilla toimiva koppimopo.

(naurua persiillään)

• Oasis
        Nasdaq kirjoitti:

Just juu.

Kaupunkiolosuhteissa tämä toimii kuin huonosti tuuletetussa saunassa häkä: Kun jostain kulmien takaa kuuluu raivoisaa ärjyntää, joka kaikuu ja kimpoilee niin että rappaukset irtoavat arvojugendista ja pienimmät menevät piiloon porttikäytävään tai äidin hameen alle, niin esiin ilmestyykin patterilla toimiva koppimopo.

(naurua persiillään)

Nyt repesi... :)

Monen kuukauden murjotuksen jälkeen mielikuva ääniviritetystä koppimoposta naurattaa. Outoa mutta kelpaa mulle :)

• Aurinkolasit ja kats

Mua huolestuttaa lause "Auto on siivottomassa kunnossa."

Oliko se aukijäänyt termosmuki sisältöineen vai pedestrianin vastaavat?

Laita reiskat päähän ja elä hetkessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe