h&m siveltimet ::))

love h&m♥

8

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuteripupu-

Näyttäis ainakin meikkivoide-siveltimeltä, mutta kuva voi myös hämätä, tossa lukee puuterin ja poskipunan levittämiseen jolloin juurikin toi pienenpi pää vois olla sen poskipunan levitykseen jos se on semmonen pehmeä. Meikkivoide sivellin on yleensä napakka eikä pehmeä. H&M siveltimet ovat yleensäkkin aika huonoja, kerran ostin luomivärisiveltimen niin karvat irtos samantien mutta voithan sä kokeilla!

• minaajj

Yleensä noi tommoseet on ihan hirveen pieniä ja voin luvata jos yrität tolla levittää meikkivoidetta ni ei tuu helvettiäkään.Katoin kaupassa tota sivellintä ja juu ns meikkivoidesivellin se oli,mutta no niin hm laatu nois on aika surkee hirveen pieni jäykkä ei taivu,että suosittelisin tota vaan peitevoiteen levittämiseen.Itse tykkään
      käyttää sellasta isoo ja ohutta meikkivoidesivellinta eikä tollasta pientä jäykkää paskaa.J a sitte vielä ku toi on aika paksu muutenki ni imee hirveesti tota meikkivoidetta ja sitte löydät parin viikon päästä sellasen meikkivoide kökön tuolta
      siveltimen sisältä,eli ehdottomasti osta sellanen iso ohut ja taipuista ei tollasta
      helvetillistä paskaa

• 6+2

"löydät parin viikon päästä meikkivoidekökön sisältä"
        siis apua :D kannataa kyllä siveltimet vähän useammin sitten pestä. Kyllä mä omat siveltimet joka viikko pesen jos joka päivä niitä käytän :D meikkivoidesiveltimen pesen jopa useammin!

• minaajj
        6+2 kirjoitti:

"löydät parin viikon päästä meikkivoidekökön sisältä"
        siis apua :D kannataa kyllä siveltimet vähän useammin sitten pestä. Kyllä mä omat siveltimet joka viikko pesen jos joka päivä niitä käytän :D meikkivoidesiveltimen pesen jopa useammin!

No helvetti kuka on sanonut,että niitä joka päivä käytetään helvetin mulkku.

• onok

Itselläni on kyseinen sivellin käytössä ja omasta mielestä sopii hyvin meikkivoiteen levitykseen. Tuo puuteripää taas ei oikein houkuta. Harjakset on niin "terävät" että puuterin laitto tuntuu ikävältä ja harjakset irtoilee välillä. Mutta olen kyllä ollut tyytyväinen tuohon meikkivoide päätyyn ja kestää pesut.

• Dixiedixie

Mulla on tuommoinen sivellin. Kyllä tuolla pystyy levittämään meikkivoidetta, se on semmonen sileä ja napakka. Riippuu vähän meikkivoiteesta millä se levittyy hyvin ja millä ei. Tuohon puuteripäähän olen kyllä ollu tyytyväinen mutta omalle meikkivoiteelle toinen pää ei sovellu.

• love h&m♥

okeeei kiitos vastauksista!:) ostan ehkä testiin tommosseen ja katon sit oonko tyytyväinen ;)

• fancy me

Ei nyt niin hirveesti maksa niin jos ei ookkaan hyvä niin ei sit harmita :) mullaki on kyl jostain joku muutaman euron halpa meikkivoide sivellin ja kolme vuotta sitä jo käyttäny ja yhtäkään karvaa ei oo irronnu! et aina se ei tarkota et halpa olis huonoa! :) kannattaa kokeilla niin sit tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe