Unelmieni nainen ranskalaisilla viivoilla höystettynä...
Unelmieni nainen on aika paljon kaltaiseni olento. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että sanonta "vastakohdat täydentävät toisiaan" on aivan huuhaata. Jos minä tarvitsisin vastakohdan täydentämään itseäni, niin se tarkoittaisi että minussa olisi joitain puutteita. Näinhän asia ei ole.
- pienikokoinen, koska itsekin olen pienehkö (en kääpiö)
- jokseenkin inhimillisessä fyysisessä kunnossa
- herkkä, koska itsekin olen herkkä
- älykäs, koska itsekin olen älykäs (en superälykäs)
- huumorintajuinen ja kestää välillä sarkastistakin huumoriani
- osaa keskustella vakavasti tarvittaessa
- nauttii sänkypuuhista (tai ainakin teeskentelee nauttivansa)
- hyväsydäminen ja empaattinen, tätä arvostan paljon
- tykkää vihreistä oliiveista, näitä pakotan kaikki ihmiset syömään
- termi "söpö" sopisi häneen
Plussaa (muttei pakollista) olisi söpöt varpaat, pitkät hiukset, hyvä yleissivistys ja ei liian menevä tapaus.
Nyt on kovat vaatimukset!
18
330
Vastaukset
- pionodniuo
En ilmiselvästi ole unelmiesi nainen, sillä inhoan oliiveja. No, ehkä löydät vielä jonkun joka ei.
- Uskomaton tosimies
Aika traagista, että homma kaatui juuri tuohon :(
Ai niin, yksi erittäin tärkeä ominaisuus jäi pois. Naisen pitää olla ns. haaveilijatyyppinen, joka ei jatkuvasti höpötä tylsiä arkisia juttuja. Keskustelen ruokapöydässä mieluummin vaikka toisesta maailmansodasta, kuin astianpesukoneen toiminnoista. Mitä enemmän on pää pilvissä sen parempi. - Noir_
Uskomaton tosimies kirjoitti:
Aika traagista, että homma kaatui juuri tuohon :(
Ai niin, yksi erittäin tärkeä ominaisuus jäi pois. Naisen pitää olla ns. haaveilijatyyppinen, joka ei jatkuvasti höpötä tylsiä arkisia juttuja. Keskustelen ruokapöydässä mieluummin vaikka toisesta maailmansodasta, kuin astianpesukoneen toiminnoista. Mitä enemmän on pää pilvissä sen parempi.Oliiveista en kovin paljon välitä mutta muuten olisin saattanut sopia kuvaan.
- Uskomaton tosimies
Noir_ kirjoitti:
Oliiveista en kovin paljon välitä mutta muuten olisin saattanut sopia kuvaan.
Taisin asettaa riman liian korkealle tuon ruokavalion suhteen. Mun olisi pitänyt laittaa nuo oliivien syömiset tuonne plussa -osioon. Lohduttavaa on kuitenkin huomata että nuo muut kriteerit täyttäviä naisia on saatavilla. Lähtisin mielelläni treffeille sinun kanssasi Noir_, mutta olosuhteet huomioon ottaen se voi olla vähän kaukaa haettu idea. Ehkä tapaamme vahingossa vielä joskus :)
- nooooh
Taisin asettaa riman liian korkealle tuon ruokavalion suhteen. Mun olisi pitänyt laittaa nuo oliivien syömiset tuonne plussa -osioon. Lohduttavaa on kuitenkin huomata että nuo muut kriteerit täyttäviä naisia on saatavilla. Lähtisin mielelläni treffeille sinun kanssasi Noir_, mutta olosuhteet huomioon ottaen se voi olla vähän kaukaa haettu idea. Ehkä tapaamme vahingossa vielä joskus :)
Älä luovuta. Ystäväni oppi syömään oliiveja, vaikka ensimmäisellä kerralla, kun maistatin sylki sen roskikseen.
- Uskomaton tosimies
nooooh kirjoitti:
Älä luovuta. Ystäväni oppi syömään oliiveja, vaikka ensimmäisellä kerralla, kun maistatin sylki sen roskikseen.
Mukava kuulla tuommoisia menestystarinoitakin :)
Tarkemmin ajateltuna, en usko että vahvalla pohjalla oleva parisuhde kuitenkaan kaatuisi mihinkään oliivien syömiseen. Taisin tehdä asiasta liian suuren numeron. - pionodniuo
Mukava kuulla tuommoisia menestystarinoitakin :)
Tarkemmin ajateltuna, en usko että vahvalla pohjalla oleva parisuhde kuitenkaan kaatuisi mihinkään oliivien syömiseen. Taisin tehdä asiasta liian suuren numeron.Joustavuus on miehessä aina positiivinen ominaisuus! :-) Ja kun oikein tarkkaan mietit, niin voisiko sittenkin olla, ettei oliivien syömättömyys olisi niitä suurimpia vikoja naisissakaan? Onhan siinä hyvätkin puolensa: saisit itse aina kaikki.
- Uskomaton tosimies
pionodniuo kirjoitti:
Joustavuus on miehessä aina positiivinen ominaisuus! :-) Ja kun oikein tarkkaan mietit, niin voisiko sittenkin olla, ettei oliivien syömättömyys olisi niitä suurimpia vikoja naisissakaan? Onhan siinä hyvätkin puolensa: saisit itse aina kaikki.
Onhan tässä itsellänikin vielä varaa kehittyä ihmisenä, ehkä tuon joustavuuden suhteen ainakin. Ja tottahan se on, että itselleni jäisi enemmän oliiveja. Mutta samalla yksi nautinnollisimmista tunteista jäisi kokematta - jakamisen ilo! Tilanne on vähän sama kuin rakastellessa ei saisi koskea toiseen, toinen tyydyttäisi sinut ja se tuntuisi taivaallisen hyvältä, mutta et pääsisi tuottamaan sitä samaa nautintoa toiselle. Tämä vertaus tuli mieleen siitä yhdestä X-Men hahmosta (naishahmo), joka ei voinut koskea muihin, koska kosketus oli tappava. Tämäkin nainen joutuisi varmaan antamaan miehelle seksuaalisen tyydytyksen hanskat kädessä - sekin kyllä kelpaisi tähän meikäläisen puutostilaan.
Parisuhteessa mielestäni kaikki asiat pitää jakaa, myös oliivit. Mutta kuten sanottua, jos kaikki muu täsmää, niin olen valmis tekemään kompromissin. Tosin sitten tuolta plussa-lokerosta pitää poimia jokin ylimääräinen ominaisuus, esim. söpöt varpaat. Voisin syödä sohvalla oliiveja naisen varpaiden välistä :) - pionodniuo
Onhan tässä itsellänikin vielä varaa kehittyä ihmisenä, ehkä tuon joustavuuden suhteen ainakin. Ja tottahan se on, että itselleni jäisi enemmän oliiveja. Mutta samalla yksi nautinnollisimmista tunteista jäisi kokematta - jakamisen ilo! Tilanne on vähän sama kuin rakastellessa ei saisi koskea toiseen, toinen tyydyttäisi sinut ja se tuntuisi taivaallisen hyvältä, mutta et pääsisi tuottamaan sitä samaa nautintoa toiselle. Tämä vertaus tuli mieleen siitä yhdestä X-Men hahmosta (naishahmo), joka ei voinut koskea muihin, koska kosketus oli tappava. Tämäkin nainen joutuisi varmaan antamaan miehelle seksuaalisen tyydytyksen hanskat kädessä - sekin kyllä kelpaisi tähän meikäläisen puutostilaan.
Parisuhteessa mielestäni kaikki asiat pitää jakaa, myös oliivit. Mutta kuten sanottua, jos kaikki muu täsmää, niin olen valmis tekemään kompromissin. Tosin sitten tuolta plussa-lokerosta pitää poimia jokin ylimääräinen ominaisuus, esim. söpöt varpaat. Voisin syödä sohvalla oliiveja naisen varpaiden välistä :)Eikö sitä jakamisen iloa voisi mitenkään yrittää toteuttaa jonkin muun kuin oliivien suhteen? Tai vaikka siten, että sinä saat salaatista ne kaikki oliivit ja minä sitten taas vastaavan määrän tomaattia enemmän?
Tuo söpöt varpaat on ominaisuus, josta en kyllä yhtään osaa sanoa, että toteutuuko se vai ei. En ole milloinkaan tullut vertailleeksi naisten varpaita ja pohtineeksi, millaiset ovat söpöjä ja millaiset ei. Voitko jotenkin kuvailla söpöjen varpaiden eroa epäsöpöistä? Muut plussaominaisuudet kyllä kuitenkin sopivat minuun. :-) - Uskomaton tosimies
pionodniuo kirjoitti:
Eikö sitä jakamisen iloa voisi mitenkään yrittää toteuttaa jonkin muun kuin oliivien suhteen? Tai vaikka siten, että sinä saat salaatista ne kaikki oliivit ja minä sitten taas vastaavan määrän tomaattia enemmän?
Tuo söpöt varpaat on ominaisuus, josta en kyllä yhtään osaa sanoa, että toteutuuko se vai ei. En ole milloinkaan tullut vertailleeksi naisten varpaita ja pohtineeksi, millaiset ovat söpöjä ja millaiset ei. Voitko jotenkin kuvailla söpöjen varpaiden eroa epäsöpöistä? Muut plussaominaisuudet kyllä kuitenkin sopivat minuun. :-)>>Tai vaikka siten, että sinä saat salaatista ne kaikki oliivit ja minä sitten taas vastaavan määrän tomaattia enemmän>>
Pidän sinun ajattelutavastasi, erittäin luova ratkaisu! Ja tuo "sinä" ja "minä" kuulosti kivalta ;)
No, söpöt varpaat olisivat varmaan sellaiset pikkuiset, eli ei hirveän isot. Pääasia että ne ovat jokseenkin hoidetut. Tätä ominaisuutta ei ole kuitenkaan pakko täyttää, itse asiassa se voi tehdä parisuhteesta liian varvaskeskeisen. Hyvä yleissivistys on isompi plussa, uskon että sen sinä täyttäisit, sen verran fiksulta kuulostat. Lyhyetkin hiukset ovat kivat, mutta olen kaksi kertaa ollut sängyssä (ilman seksiä) lyhythiuksisen naisen kanssa ja kummallakin kerralla oli tunne että nukun miehen kanssa. - pionodniuo
>>Tai vaikka siten, että sinä saat salaatista ne kaikki oliivit ja minä sitten taas vastaavan määrän tomaattia enemmän>>
Pidän sinun ajattelutavastasi, erittäin luova ratkaisu! Ja tuo "sinä" ja "minä" kuulosti kivalta ;)
No, söpöt varpaat olisivat varmaan sellaiset pikkuiset, eli ei hirveän isot. Pääasia että ne ovat jokseenkin hoidetut. Tätä ominaisuutta ei ole kuitenkaan pakko täyttää, itse asiassa se voi tehdä parisuhteesta liian varvaskeskeisen. Hyvä yleissivistys on isompi plussa, uskon että sen sinä täyttäisit, sen verran fiksulta kuulostat. Lyhyetkin hiukset ovat kivat, mutta olen kaksi kertaa ollut sängyssä (ilman seksiä) lyhythiuksisen naisen kanssa ja kummallakin kerralla oli tunne että nukun miehen kanssa.Kieltämättä kuulostaa aika ikävältä, jos parisuhde on varvaskeskeinen. Joka tapauksessa en osaa edelleenkään sanoa mitään varpaideni söpöydestä, kun en tiedä ovatko ne isoja vai pieniä. Minä kun en ole vertaillut varpaita ja pitää se vertailukohde olla, että pystyy tuollaisen määritelmän tekemään.
Se on varmaan ikävä tunne, jos haluaisi nukkua naisen vieressä, mutta toinen tuntuukin koko ajan mieheltä. Minulla on kyllä pitkät hiukset, joten toivottavasti minusta ei tule miestunnetta. Ja tietysti se seksi harrastaminen voisi vähän poistaa ehkä sitä miesfiilistä, jos muuten meinaa kuitenkin tulla. Tai kai sekin riippuu vähän siitä, mitä tekee... - Uskomaton tosimies
pionodniuo kirjoitti:
Kieltämättä kuulostaa aika ikävältä, jos parisuhde on varvaskeskeinen. Joka tapauksessa en osaa edelleenkään sanoa mitään varpaideni söpöydestä, kun en tiedä ovatko ne isoja vai pieniä. Minä kun en ole vertaillut varpaita ja pitää se vertailukohde olla, että pystyy tuollaisen määritelmän tekemään.
Se on varmaan ikävä tunne, jos haluaisi nukkua naisen vieressä, mutta toinen tuntuukin koko ajan mieheltä. Minulla on kyllä pitkät hiukset, joten toivottavasti minusta ei tule miestunnetta. Ja tietysti se seksi harrastaminen voisi vähän poistaa ehkä sitä miesfiilistä, jos muuten meinaa kuitenkin tulla. Tai kai sekin riippuu vähän siitä, mitä tekee...Sinulla on varmaan ihan normaalit varpaat. En ole ikinä törmännyt varpaisiin, joita en olisi kelpuuttanut, joten kelppuuttaisin varpaasi muitta mutkitta. Pitkät hiukset ovat hyvä juttu. Pitäisi silti päästä viettämään yö (vaikka vain nukkuen lusikassa) kanssasi, jotta voisin vakuuttua naisellisuudestasi. Voisin siinä sängyllä maatessa tehdä sinulle pieniä lettejä, olen aina halunnut oppia sen taidon. Tosin pelkkä nukkuminen miellyttävän naisen kanssa olisi aika tuskallista, jos ei edes hieman pääsisi hyväilemään toista.
- hrrr3
Ei helvata, oliiveja yäk , sairas ihminen
- siinäpäse
hahaha!
vastaan nyt kuitenkin:
- pienikokoinen, koska itsekin olen pienehkö (en kääpiö)
* olen 165cm, kai se aika lyhyt on..
- jokseenkin inhimillisessä fyysisessä kunnossa
* juu, käyn uimassa ja kuntosalilla
- herkkä, koska itsekin olen herkkä
* joskus
- älykäs, koska itsekin olen älykäs (en superälykäs)
* no, tietyissä asioissa, historia ei kyllä kiinnosta yhtään(miksi kaivella vanhoja asioista)
- huumorintajuinen ja kestää välillä sarkastistakin huumoriani
* erittäin...mulla myös välillä 2mielinen huumori...
- osaa keskustella vakavasti tarvittaessa
* jup, eikös ne naiset siihen yleensä kykene.
- nauttii sänkypuuhista (tai ainakin teeskentelee nauttivansa)
*riippuu ihan miehen kestävyydestä ja sänkytaidoista, muuten kyllä...
- hyväsydäminen ja empaattinen, tätä arvostan paljon
* juu, välillä passaan liikaakin ja autan muita..oma kiroukseni.
- tykkää vihreistä oliiveista, näitä pakotan kaikki ihmiset syömään
* Tykkään vihreistä oliiveista, mustista oliiveista, aurinkokuivatuista tomaateista, artisokansydämistä ja jäätelöstä.
- termi "söpö" sopisi häneen
* kyllä sopii, miehet haukkuvat mua söpöksi..vaikka haluaisin mielummin olla kaunis. - siinäpäse
niin ja vielä:
"Plussaa (muttei pakollista) olisi söpöt varpaat, pitkät hiukset, hyvä yleissivistys ja ei liian menevä tapaus."
no, mulla on kuulemma aikas pienet varpaat(söpöt kai?), yleissivistys ok(yhteiskunnallisetkin asiat kiinnostaa) ja baareissa en ole jaksanut ravata PITKÄÄN AIKAAN..
hiukset mulla nyt ei ole pitkät, mutta yritän kasvattaa huonolla menestyksellä.- Uskomaton tosimies
Voi ei, tänne tulvii unelmien naisia! Uskon kyllä että täytät nuo kaikki ominaisuudet - paitsi yhden: herkkyyden. Et kuulosta herkältä tapaukselta. Intuitioni voi tietysti olla väärässä. Tosin tämä ei välttämättä ole kynnyskysymys. Uskon että fyysisesti olisit oiva tapaus. Jos varpaasi ovat pienet, niin silloin ne varmasti ovat söpöt! Ja ehkä meillä voisi olla kivaa sängyssäkin, olen aika taitava ja joskus jopa kestäväkin. En ole vähään aikaa päässyt testaamaan, joten nämäkin asia ovat vojneet muuttua.
- Kotihiirinainen
En ole lähelläkään unelmiesi naista, koska:
- en koe itseäni älykkääksi, sen sijaan termi "joskus fiksu" sopii enemmän (liian taiteilijaluonne?)
- fyysinen kunto on huono liikunnan puutteesta, koska en saa pyöräillä enkä juosta juuri yhtään, sen sijaan olen kuitenkin laiha - en maitovalas
- sänkypuuhista en ole koskaan nauttinut, johtunee itsestäni - olen niin huono
- termi "söpö" ei ehkä sovi, vaikka on sellaiseksi sanottu ja kutsuttu sanalla "nätti"
Sen sijaan sopisin, jos nämä riittäisi:
- pieni
- herkkä
- huumorintajuinen, löytyy sarkasmia ja mustaa huumoria
- hyväsydäminen, empaattinen (opiskelen hoitoalalla)
- tykkään oliiveista, mutta en mustista
- en ole kovin menevä
Yllätyin, kun ei ollut paljoakaan ulkonäöstä. Jos em. kriteerit kelpaisi edes jollekin, voisin olla tyytyväinen itseeni. Olenkin, mutta miehet karttaa mustaa huumoria!- Kotihiirinainen
Siis oon tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni, mut jostain syystä miehet karttaa mustaa huumoria!
Plus osaan keskustella vakavastikin, mutta pistän joskus vakavan asian leikiksi, jotta pystyn keskustelee siitä. Jos aihe on mulle kipeä (esim. kihlaus), pistän asian lekkeriksi jotta pystyisin puhumaan siitä. Muuten en saa sanaa suustani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882