Olenko kuullut huhuja vai onko asia näin, että Elviksen leffoja on tullu dvd:lle? Eipä ole tullut minun eteeni yhtään leffoja vielä. Onko kukaan nähnyt kaupoissa tai jossain? vai myydäänkö niitä edes missään "perus"kaupassa? Kiitoksia jo teille joilla olisi varmaa tietoa minulle!!
Ei muuta kun hiusten "rasvaprosentti" kohalleen ja palaillaan...
Havaintoja?
8
784
Vastaukset
- lurleen
enpä itsekkään ole tuommoista kuullut mutta jos on totta nii nehän etsitään vaikka kiven alta!
en usko et ihan tavan kaupoista löytyy..
keep on rockin`!!! - Heeby Jeebies
Goofinilla ainaskin löytyy jotain filkkoja
p.09-7733113 - GuitarMan
www.cdon.com löytyy muutama tosin ruåtsinkielisillä kansilla. Ootko tsekannu esim. Anttilasta. Ei olis ihme jos löytäisit sieltä.
- RockaLady
Onhan noita ollu jo kaaaauuuaaan.. Goofin myy joo, aika kalliilla, jopa jossain prismassa tms olen nähnyt niitä. Ja Anttilassakin muistaakseni.. Ei siis mitään harvinaisuuksia. Filmifriikissä on ainakin ollut mun mielestä DVDllä jo pari vuotta.. :)
- elba
RockaLady kirjoitti:
Onhan noita ollu jo kaaaauuuaaan.. Goofin myy joo, aika kalliilla, jopa jossain prismassa tms olen nähnyt niitä. Ja Anttilassakin muistaakseni.. Ei siis mitään harvinaisuuksia. Filmifriikissä on ainakin ollut mun mielestä DVDllä jo pari vuotta.. :)
Ainaki ylivieskan kärkkäisellä oli n. 15e hintaan mytävänä useampaa sorttia. Sinne ku soittaa, niin ne vois varmaan lähettääkki niitä.
- pinklady
Jailhouse Rock (1957) - ilmestyy 30.8. 19.90 EUR
Double Trouble (1967) - ilmestyy 10.9. 17.90 EUR
Harum Scarum (1965) - ilmestyy 10.9. 17.90 E
Speedway (1968) - ilmestyy 10.9. 17.90 EUR
Spinout (1966) - ilmestyy 10.9. 17.90 E
Trouble With Girls (1969) - ilmestyy 10.9. 17.90 EUR
Siinä jotain Elvis leffoja mitä ilmestyy tänä syksynä. www.filmifriikki.fi - Heeby Jeebies
myy Elvis DVD:tä hintaan 13 €/kpl,näitä ainaskin
oli:
-Kid Galahad
-Wild in the Country
-Roustabout
Kandee tiedustella!!!
Misirlou p. 03-7810762/Seppo Räihä - Sweet Caroline
Kiitos erittäin paljon kaikille vastanneille!! Apu on aina tarpeen,eiköhän tästä rupee nyt homma pyörimään. "TCB"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3776727Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483916Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341500Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard411271Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2171176- 981101
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t811026Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue21988- 57982
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404942