Koukussa huonoon suhteeseen

Meewia

Olen tapaillut tätä miestä vuoden verran. Tapaamme vähintään kerran viikossa, yleensä useammin, soitamme joka päivä. Olemme kertoneet rakastavamme toisiamme. Meillä on ollut ikäänkuin parisuhde. Kaiken aikaa olen kuitenkin tiedostanut, että hän tapailee myös monia muita naisia. Olen hyväksynyt sen ja kiduttanut itseäni tällä tiedolla, mutta aina antanut anteeksi kaiken. Olemme puhuneet tästä ja hän on aina kertonut, että kaikki tulee vielä muuttumaan. Aina olen antanut uuden mahdollisuuden.
En osaa päästää irti, mutta tuntuu, että hetkenä minä hyvänsä hajoan tämän taakan alle. Miehellä on myös mielenterveysongelmia. Ajattelen, että jokin päivä hän unohtaa ne kaikki muut, ja todella pystyy sitoutumaan, jos vain jaksan ymmärtää ja rakastaa. Mutta näinköhän on. Ajatus irti päästämisestä tuntuu mahdottomalta. Meillä synkkaa niin hyvin ja kaikki yhdessä vietetty aika on parasta, mitä tiedän, mutta sivuseikkoja on niin paljon. Luottamus häneen on ollut nolla sen jälkeen, kun hän sanoi, että ei voi luvata olla tapaamatta muita naisia.
Olenko itse aivan mielisairas? Kai joku muukin on kärsinyt samankaltaisessa suhteessa?

5

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ligkuhg

Pelastaudu ja irroittaudu heti tuosta suhteesta. Tuo mies käyttää sinua hyväkseen. Lopulta katkeroidut ja alat vihata kaikkia miehiä etkä kykene enää suhteeseen sinua aidosti rakastavan kumppanin kanssa.

Älä tuhoa tulevaisuuttasi.

• antero kaarnavako

poispoispois! Itselläni vähän samantapainen suhde taustalla. Usko tai älä mutta tuntuu heti paremmalta kun pääset tuollaisesta eroon. Ei ihmiset noin vain muutu uskollisiksi, jos eivät sellaisia ole

• harharetki00

Minulla myös kokemusta tuontapaisesta suhteesta. Satuin juuri tänään muistelemaan sitä, enkä tajua, kuinka sellaiseen suhteeseen ajauduin. Aivan hirveää tunne-elämän kannalta.

Tiedän erää naisen, joka on ollut vastaavassa tilanteessa ja mies meni lopulta Thaimaaseen taikkunaisen kanssa kimppaan. Itse olen melkein vastaavassa tilanteessa, mutta nähdään harvemmin ja kaveripohjalta. Tämä mun naiskaveri teki selväksi kolmen vuoden suhteen jälkeen, että tunteet stop ja sitten hän tapasi miehen, jonka kanssa asuu nyt kimpassa. Nämä ovat ns. "kärsimys- ja kasvamis" -suhteita, että niistä ei pidemmän päälle synny mitään pysyvää. Kannattaa ottaa ero.

• tosikuumana

Ei tuollaisesta mitään tule. Turha sun on elätellä toiveita. Ainoa hyvä puoli tuossa on, että mies on kuitenkin jollain tavalla rehellinen, kun sanoo suoraan tapaavansa muita. Sillä tavalla hän yrittää vaan selvitä itse helpolla ilman draamaa: "mä en ole luvannut sulle mitään". Et sinä sairas ole, olet vaan koukussa kunnes kyllästyt tai löydät jotain muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe