Tervehdys
Olen ollut jonkin aikaa ihastuneena erääseen henkilöön. Olemma samassa työpaikassa. En ole varma onko hän kiinnostunut minusta, mutta ainakin kun ohimenen katsotaan toisia, niin hän hymyilee ja sitten itsekkin hymyilen ja katson ohi ja sitten takaisin ja edelleen molemmat hymyilee. Ja jos joskus teemme samoja hommia ja vähän jutellaan, niin molemmat yhtä hymyä.
Mutta koska elämä on liian lyhyt arvailuihin, niin kysyisinkin teiltä, että kannattaako mennä sanomaan ihan suoraan, että olen ihastunut sinuun taikka pidän sinusta? Jos hän tuntee samoin, niin sopia sitten jostain tapaamisesta tms, mutta siis ihan ensiksi mennä kertomaan tunteistani.
Apua! Ihastunut pyytää apua.
8
645
Vastaukset
- apuva1
Niin ja minä olen mies ja hän nainen...
- iiididjddhsbdhe
Sano sille et haluut seksii
- lifemocker
ei kannata alkaa omaan pesään paskomaan. ei tuu hyvää jälkee
- apuva1
No minulta loppuu työt kuun lopulla, joten jäljet on merkityksettömät.
- lifemocker
no sit pyydä ulos
- tw4a62w6t2aw6t
Oletko teini? Ei naisille pidä koskaan sanoa, että olet ihastunut, jollet halua päätyä kaveripojaksi. Kysy treffeille ihan suoraan ilman mitään "mä tykkään susta" lässytystä, joka naisista vain säälittävää.
- Dino Rex
Ei tarvitse olla teini... varmaan 80% miehistä uskoo että epätoivoinen ja alistuva käytös on jotenkin hyväksi naisten kanssa.
- ei_enää_apuva
Ihan sama. Kasvatin pallit ja kysyin kahville. Loppu onkin sitten historiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708