vaimon sisko

kiinnostunut?

Joo, eli vaimon siskolla on semmonen hauska tapa esitellä sulojaan ja kiehnäytyä sylissä. Aina kun ollaan porukalla juhlimassa.
Tästä en toki voi olla pahoillani, kun oma suhdekin on jo aika väljähtynyt. Mietin vain mistä tämä johtuu, tuskin kuitenkaan haluaa mennä pidemmälle, kun on itsekin naimisissa?
Varmaan vaan tarkotus kiusata meitä viattomia miehiä!
Onko muilla ja varmaan on samanlaisia kokemuksia, miten pitkälle on edennyt... Ja tottakai myös itse naisilta selontekoa tilanteeseen toivotaan? Kiitos.?

16

4959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoni sinulle

      Pane sitä, aloita suhde siihen, niin kyllä vaimosikin herää pitelemään sinusta kiinni kynsin hampain.

    • kiinnostunut?

      Muuten kyllä mutta kuten sanoin hänkin on naimisissa. Niin tuo moraalin prkl
      panee vastaan. Ollaan vielä hyviä kavereita tämän miehen kanssa, niin ei kiitos.
      Sehän tässä arveluttaa, että joskus hiprakassa voi lipsua, mutta toistaiseksi
      siis kaikki hyvin. Vaimonkaan heräämisistä en olis niinkään varma:)

      • ____________________

        Vaimot herää aina pitelemään kiinni miehistään, kun miehet pettää. Katsos, ne huomaa että se heidän vihaamansa kalsari-urpo kelpaisi jollekin toiselle, niin täytyyhän siinä jotain olla... Tai ainakin pitävät kiinni ihan siksi, ettei kukaan toinen saa sitä miestä, eikä siitä miehestä tule onnellista toisen kanssa. Kosto on suloista - vaikka sitten oman onnen kustannuksella. Parempi olla katkera pettäjässä roikkuva akka, kuin erota ja antaa mahdollisuus onneen sille äijälle, vaikka samalla antaisi mahdollisuuden onneen itselleenkin. Ehdota sille vaimosi sisarelle, että hän eroaa miehestään, jos kerta HÄNEN naimisissa olo on ainut ongelma... Tai etsi joku vapaa sinkkunainen, tai miksei vaikka varattukin. Pääasia, että petät, niin kyllä se vaimo alkaa taas sinustakin kiinnostua.


      • näinpä näin
        ____________________ kirjoitti:

        Vaimot herää aina pitelemään kiinni miehistään, kun miehet pettää. Katsos, ne huomaa että se heidän vihaamansa kalsari-urpo kelpaisi jollekin toiselle, niin täytyyhän siinä jotain olla... Tai ainakin pitävät kiinni ihan siksi, ettei kukaan toinen saa sitä miestä, eikä siitä miehestä tule onnellista toisen kanssa. Kosto on suloista - vaikka sitten oman onnen kustannuksella. Parempi olla katkera pettäjässä roikkuva akka, kuin erota ja antaa mahdollisuus onneen sille äijälle, vaikka samalla antaisi mahdollisuuden onneen itselleenkin. Ehdota sille vaimosi sisarelle, että hän eroaa miehestään, jos kerta HÄNEN naimisissa olo on ainut ongelma... Tai etsi joku vapaa sinkkunainen, tai miksei vaikka varattukin. Pääasia, että petät, niin kyllä se vaimo alkaa taas sinustakin kiinnostua.

        Ei tuo pidä paikkaansa että vaimot herää pitelemään kiinni miehistään kun mies pettää. Päinvastoin käy hyvin monelle vaimolle. Mies alkaa ennemminkin ällöttää.


      • totta toki
        näinpä näin kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa että vaimot herää pitelemään kiinni miehistään kun mies pettää. Päinvastoin käy hyvin monelle vaimolle. Mies alkaa ennemminkin ällöttää.

        Kun nykyinen mieheni jäi kiinni suhteestamme vaimolleen, vaimo soitti minulle, että ihan turha kuvitella että hän koskaan luopuisi miehestään. Että vaikka itseä ei edes kiinnostaisi, niin toiselle hän ei miestään "anna". No, reilun vuoden päästää mies sai asiat sille tolalle, että otti eron. Muutoin vaimo roikkuisi miehessä aivan varmasti edelleen.


      • Jospa keran vierasta
        näinpä näin kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa että vaimot herää pitelemään kiinni miehistään kun mies pettää. Päinvastoin käy hyvin monelle vaimolle. Mies alkaa ennemminkin ällöttää.

        Kyllä vaimot herää siinä vaiheessa kun huomaavat että mies vielä kelpaa muille !

        Asia on toimen jos mies ei enää saa vierasta on silloin pelko jotta vaimo alkaa etsiä uutta ukkoa.

        Mitä opimmekaan tästä? Antakaa miehenne mitata markkina-arvoaan niin kauvan kuin kysyntää riittää.


    • 54yhtfg

      Sorry vaan... Mutta tuollainen vaimon sisko on kyllä yks täys lumppu! So'n kirjoittamaton laki, ettei sisarusten siipoille tehdä itseään tykö.

      No mutta mietipäs pidemmälle: joku viinan huuruinen kerta homma lähtee käsistä ja päädytte vetämään varvit. Hel-vet-ti irti: vaimo-sinä, vaimo-sen sisko, sinä-siskon mies, joka on kaverisi. Onko yks p:llu todellakin sen väärtti?!

      • oksettaa tommoset

        Oikeassa olet. Sitäpaitsi mä luulen, että ap vain omissa mielikuvituksissaan luulee vaimon siskon tekevän itseään tykö. Mulle kävi siskon mies ehdottelemaan panemista heti kun olin eronnut pitkästä liitostani. Kieltäydyin ja mies ihmetteli että miksi, eihän siskoni saisi mistään tietää! Asia kuvottaa mua edelleenkin. Siskolle en ole mitään kertonut, välttelen hänen miehensä seuraan joutumista. Oksettava ukko.


      • vahva ja itsenäinen
        oksettaa tommoset kirjoitti:

        Oikeassa olet. Sitäpaitsi mä luulen, että ap vain omissa mielikuvituksissaan luulee vaimon siskon tekevän itseään tykö. Mulle kävi siskon mies ehdottelemaan panemista heti kun olin eronnut pitkästä liitostani. Kieltäydyin ja mies ihmetteli että miksi, eihän siskoni saisi mistään tietää! Asia kuvottaa mua edelleenkin. Siskolle en ole mitään kertonut, välttelen hänen miehensä seuraan joutumista. Oksettava ukko.

        Samaa mieltä.Ap olet oksettava jos edes kuvittelet panevas sitä ämmää.Kertoo halvasta naisesta kun kerta tollasta harrastaa.En ymmärrä miksi koskaan pitäisi pitää kiinni yhdestäkään ukosta.Antaa mennä, meri on täynnä kaloja ja sitäpaitsi elämä on aika paljon ihanampaa ilman valittavaa ja pettävää äijää.


    • tee seuraava testi

      Mun neuvoni on tää. Testaa sitä sen "antavuutta" ja anna sen tuntea peppuaan vasten kunnon stondis, kun saat sen seuraavan kerran syliis kiehnäämään. Muista kuitenkin varoa samalla, jos typy innostuukin kovan vastuksen tuntiessaan sitä pyllyään liikaa kovaa vasten hinkkaamaan, ettei tule hutikutit housuun.
      Mulle nimittäin pääsi vaimon siskon kanssa juuri noin käymään, kun koko illan juhlatunnelmissa vedettiin parketilla hitaita aivan toistemme iholla. Tämä tapahtui viimekesänä yksissä häissä ja me molemmat ollaan kovia tanssimaan. Sensijaan vaimoni ja hänen siskonsa mies kun eivät tanssi ollenkaan, niin meistä tuli siksi iltaa kiihkeä tanssipari.
      Sen mitä muuta meille myöhemmin häissä yöllä tapahtui, kuvitelkoot jokainen itse.

      • niinpä niin

        Jännä juttu että oikein hekumoit pettämisellä, siinä vasta aviomies. "Hutikuti" on yksi paskimpia sanoja ikinä, ei edes muistuta mitään järkevää sanaa. -Oletkohan ainoa joka muistaa koko jutun, ei tainnut se toinen oikein saada mitään siitä yhdestä kerrasta? Rakastuneena taisi antaa vaan ja siitä ei jää seksi mieleen, ei edes monesta kerrasta välttämättä naiselle.


      • juupa juups;)
        niinpä niin kirjoitti:

        Jännä juttu että oikein hekumoit pettämisellä, siinä vasta aviomies. "Hutikuti" on yksi paskimpia sanoja ikinä, ei edes muistuta mitään järkevää sanaa. -Oletkohan ainoa joka muistaa koko jutun, ei tainnut se toinen oikein saada mitään siitä yhdestä kerrasta? Rakastuneena taisi antaa vaan ja siitä ei jää seksi mieleen, ei edes monesta kerrasta välttämättä naiselle.

        Hyi miten likainen mielikuvitus sulla onkaan.
        Minusta kun tuossa lukee oikein selvästi, että "Sen mitä muuta meille myöhemmin häissä yöllä tapahtui, kuvitelkoot jokainen itse".

        Mä taas kuvittelen niin, että molemmat palasivat omien puolisoittensa kanssa koteihinsa ja mitään tuota nololla hutilla tahrittua kalsaria kummempaa ei edes tapahtunut:)


    • huh.

      Vaimon sisko haluaa omakseen sinut. On rakastunut? Sulla on mielessä joku seksifantasia varmaan.

      Kummaa jos vaimosi ei tajua ettet voi pitää nk himohiirtä pöksyssä. Erohan siitäkin tulee. Tai joku sukusoppa.

    • tällainentilannetääl

      Siskoni mies yritti minua. Arvatkaapas, kuka sai syyt niskoilleen? En ole tekemisissä kummankaan kanssa enää. Siellä mies pettäköön.

      • sellaista se on josk

        Niin siinä joskus käy. Oma sisar näkee toisen "kilpailijana" mieluummin kuin myöntää itsellensä valinneensa huonon kumppanin.


      • uskollinen1

        Oletko vapaa kyselee petetty mies ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe