Mies on kiinni vanhemmissaan

starlingtoday

Kun vanhemman siipi heilahtaa, juoksee mieheni siiven perässä.

En osaa sanoa sitä paremmin. Siis, poikaystäväni, kihlattuni näkee enemmän äitiään kuin minua, soittelevat päivittäin ja ovat muutenkin tiiviisti tekemisissä.

Jos miehen isi kysyy, että nyt lähdetään mökille talkoisiin, vaikka oltais suunniteltu muuta, niin sitten sinne mökille lähdetään talkoisiin.

Olimme menossa tänä kesänä naimisiin, mutta mies perui, koska mietti, että kun hänen isänsä toppuutteli liian nopeista siirroista. Eli ei mennä tänä kesänä naimisiin.

Olen yrittänyt ehdottaa, että muutettais toiselle paikkakunnalle. Ei voi. Kysyin, että johtuuko se siitä, että vanhemmat asuvat täällä. Ei johdu (suuttui ihan).


Onko tämä mies vielä mies vai vasta poika?`AHDISTAA.

13

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajavastaa

      Pitää vielä lisätä, että kun olin sairas, mieheni meni asumaan isinsä ja äitinsä luo, ettei häneen tarttuisi tauti! Kyllä! Sain itse parannella itseni. Ja tämä ehdotus tuli vanhempien suusta.

      Mitenkähän tuo olisi toisinpäin? Minun pitäisi varmaan parannella heidän poikansa.

    • maminpojan exä

      Kirjoitinko tuon? Ihan kuin minun ja nykyisen exän suhde. Ainoa eroavaisuus siinä, että vanhemmat pelkäsivät omaa sairastumistaan pojan kautta ja sairastin yksin. Tsemppiä! Oli aikoja milloin ajattelin että mies kasvaa aikuiseksi, mutta kun kaikki meni vaan huonompaan suuntaan, niin luovutin. Tuolla menolla jos joskus on vanhempien mielestä aika teidän mennä naimisiin ja saatte vaikka lapsen, tulisi lapsen nimeksi varmasti joku vanhempien hyväksymä nimi. Minun ex olisi vakuuttanut tykkäävänsä vaikka Tahvo nimestä jos vanhemmat olisivat halunneet.

    • mek

      Sanoppa miehellesi ett äsinun vanhemmat pompottavat aikuista miestä mennen tullen ja missä on hänen oma tahtonsa ja oma elämä. Seuraavan kerran kun olette suunnitelleet jotain ja miehesi vanhemmilla on jotain mitä pitäisi tehdä niin kerrot ihan rauhallisesti että jos nyt menet niin sitten tämä parisuhde oli tässä koska teet liikaa vanhempiesi tahdion mukaan kun oman naisen kanssa pitäsii enemmän olla. Teeppä sinäkun muutaman kerran niin että olette sopineet jotain niin muutat sitä jollain tekosyyllä ja jos tulee sanomista niin sanot niinhän hänkin tekee. Rupea sanomaan miestäsi mammanpojaksi kun aikuisena vanhempiaan tottelee.

      • 18+9

        Mielestäni ongelma on se, että sinä et ole miehelle tärkein nainen, vaan se nainen on anoppi.


    • tähtikissa

      Minun miehelläni on vastaavia. Mies on kiinni myös siten, että vanhemmat maksavat erilaisia maksuja miehelle, kuten kännykkämaksun (näkevät kelle poika soittaa ja miten paljon) ja näkevät hänen pankkitilinsä. Lisäksi miehelle kustannetaan kerran vuodessa etelänmatka.

      • mek

        Jos miehesi täysi-ikäinen niin menee pankkiin ja poistaa venhempien käyttöoikeuden ja sen jälkeen ei kukaan muu pääse pankkitietoihin kuin hän itse. Vanhemmat eivät halua päästää poikaa itsenäitymään ja vaikka mitä vanhemmat maksaa niin se ei oikeuta heitä määräilemään kun on ikää 18v tai yli. Se oma elämä vain on otettava vaikka väkisin kun itsenäistytään ja se voi monelle vanhemmalle aiheuttaa pulmia kun lapsi rupeaatäysi-ikäisenä tekemään niinkuin itse haluaa. Mammanpojat ovat sitten erikseen.


    • yksinkertaista

      Poika. Jätä vanhemmilleen kasvamaan ja etsi mies itsellesi (miten olet jaksanut tuota noin kauan? Olit itsekin kuitenkin naimisiin menossa, miksi?)

      • ap. Vastaa

        kiitos vastauksista.. Onhan tuo alkanut mietityttämään.

        En vaan jotenkin saa riuhtaistua itseäni irti!


      • kovat piipussa
        ap. Vastaa kirjoitti:

        kiitos vastauksista.. Onhan tuo alkanut mietityttämään.

        En vaan jotenkin saa riuhtaistua itseäni irti!

        No kai sinulla kuitenkin on oma tahto? Vai onko tahtosi tuon mammanpojan taskussa, vaikka valitat tilannetta?

        Maailma on täynnä ihmisiä, tuskinpa mitään myyttistä "sielunystävää" löytyy, siis vain ja ainoastaan yhtä sellaista. Etköhän sinäkin löydä itsellesi MIEHEN niin että pääset oman elämän ja perheen perustamisen alkuun. Siis mikäli tahdot niin.

        Eri asia, jos haluat pysyä jonkinlaisen marionetin asemassa koko elämäsi ja sitten säännöllisin väliajoin ruikutat muille tilanteen kamaluutta.

        Valinta on ihan sinun omasi.


    • Miksi jäädä kitumaan

      Miehesi on täysin läheisriippuvainen, eikä saa napanuoraa katkaistua vanhempiensa elinaikaina.

      Mieti, minkälaisen elämän itsellesi haluat ja tee ratkaisusi.
      Itse jättäisin tuollaisen miehen ja alkaisin rakentaa omaa elämääni.

    • nainen43v

      Ei tuosta mitään tule. Oma miehesi on astetta paria pahempi kuin omani. Jos et kykene riuhtaisemaan itseäsi kertanykäisyllä irti miehestä, on toinenkin tapa. Tee niin, että häädät miehesi vanhemmilleen joksikin aikaa (nämähän ottavat sen riemumielin vastaan) ja sanot, että haluat miettiä asioita ja suhdettanne rauhassa. Näin teillä on koe-ero, jonka aikana voit kokeilla miltä tuntuu elää ilman mammanpoikaa. Luulenpa että kuukauden parin jälkeen et enää kaipaa tuota äidin pikku kultua laisinkaan. Ja näin voittaja olet sinä, koska pääset eroon miehestä, jolle isi ja äiti ovat maailman tärkeimpiä henkilöitä, et sinä.

    • ap-vastaaa

      Kiitos kaikille kommenteista..

      On jotenkin toivoton olo. Lisäksi mies tuntuu katselevan muita naisia, siis niitä keihin on ihastunut, facebookissa. Sivuhistoria tietää sen. Ei katsele siis yleensä uteliaana ihmisiä, miehiä ja naisia, vaan katselee niitä naisia, keitten kanssa joskus ollut treffeillä. Yhdeltä kysyi, mitä kuuluu.

      • Äiti nro 2

        Ei teillä taida vielä ikää olla.
        Olisikohan niin, että kummankin pitäisi vielä kypsyä, ennen kuin aloitatte "oman" elämän.
        Tai sitten on tilanne se, että miehesi etsii itselleen uutta, nuorempaa äitiä, joka hoivaa häntä vielä paremmin kuin edellinen. Tiedät kyllä miten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe