Pettääkö miehesi

näin se menee

Herätkää vaimot, enenkuin on liian myöhäistä.
Teistä ehkä näyttää siltä, että avioliitto toimii hyvin.
Tai olette eroamassa sovussa, ilman kolmatta pyörää. Asia ei ehkä olekkaan niin.
Seuratkaa miehenne kulkemisia ja tarkistakaa sillointällöin, onko hän siellä, missä sanoo olevansa ja kenen kanssa.

Sillä:

Tyypillisimmät uskottomuuden merkit:

henkinen ja fyysinen etääntyminen
kiinnostuksen puute perheen yhteisiin asioihin
lisääntyneet työmatkat ja ylityöt
oudot puhelut

11

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mimmu-

Kaksi ensimmäistä kohtaa täsmää täysin. Ja näin on ollut jo 10 vuotta. Mutta silti kysymyse ei ole uskottomuudesta.

• tefex

mistä sen tietää ei voi seurata miestä 24/7 mitä tekee

• -mimmu-
        tefex kirjoitti:

mistä sen tietää ei voi seurata miestä 24/7 mitä tekee

Kyllä sen tietää.

• ex-vaimosi

Meillä pettämisen jälkeen luottamus kadonnut ja avioero vireillä. Tiedän, että
      taustalla pyörii vieläkin "joku toinen", koska mieheni on niin sopuisa eroon
      liittyvissä asioissa, kaikki käy! Yhteisestä kodistamme vie vai henkilökohtaiset tavaransa...eli uusi koti odottaa jossain!

• Uusi alku

Meillä vähän sama juttu.
        Mies oli erossa sopuisa ja halusi erota ystävänä. en tiennyt että taustalla oli toinen nainen,ollut jo useamman vuoden. Jos olisin tiennyt tästä toisesta naisesta ennen eroa olisi omaisuuden jako mennyt toisin.
        mutta ollut ja mennyt ja eteenpäin......

• selviytyjä1

Meillä mies otti ja jätti perheensä kuin nallekalliolle,oli aloittanut suhteen työkaveriin.Sanoi vielä siinä vaiheessa kun aloimme puida eroa että vie vain henk.kohtaiset tavaransa ja vaatteensa mutta kuinka kävikään,tällä hetkellä tyhjentäisi koko asunnon jos vain sisälle pääsisi,niin se mieli muuttuu matkanvarrella.Ja elimme todellakin ihan normaalia perhe-elämää ennekuin jäi kiinni suhteestaan.Ei antanut missään vaiheessa teoilla/sanoilla merkkiä että suhteemme ei toimi joten yllätyksenä kaikki tuli.Ja nyt tulee vain syytöksiä minua kohtaa joka kertoo mielestäni sen että hänellä on todella paha olla mitä meille teki(lapselle ja minulle).Toimii juuri niin kuin narsistinen voi vaan toimia eli syyttää muita omista teoistaan mutta kyllä se vielä omaan nilkkaan kolahtaa jossain vaiheessa.

• ex-vaimosi

Aivan, en voi ymmärtää, miksi aikaisempaa suhdetta voi laittaa poikki rehellisesti ennen uutta! Itse kyllästyin jo mieheni sähläilyyn, valtion virkamies reissaa työnsä puolesta ja "heikkona" altis kiusauksille, ei enää minun ongelmani. Tätä pojua odottaa yllätys osituksessa!

• tuultapäin

Jokseenkin samanlaista yllätystä kehittelen myös. Tuntuu sitten siellä asti, mutta sittenpä sai mikä hakikin.
        Toivoo: selityksiin ja sähläämiseen kyllästynyt "johtajan" vaimoke.

• ihmetellä pitää
        tuultapäin kirjoitti:

Jokseenkin samanlaista yllätystä kehittelen myös. Tuntuu sitten siellä asti, mutta sittenpä sai mikä hakikin.
        Toivoo: selityksiin ja sähläämiseen kyllästynyt "johtajan" vaimoke.

Nyt mä en tajua. Miten te muka voitte osituksessa miehelle yllätyksiä tuottaa? Sehän menee lain mukaan ja jos teillä on avioehto, se otetaan huomioon. Vai luottavatko he, että te luovutte oikeudesta omaan osuuteenne, vaikka sen laki teille soisi?

Toinen asia, mitä en tajua: Miten ei voi huomata ihmisestä, jonka rinnalla elää vuosikymmeniä, että se juoksee vieraissa? Laput silmilläkö te elätte vai onko miehenne olleet tosi taitavia näyttelijöitä? Mä huomasin aina, kun miehellä oli jotain peli menossa jonkun vieraan naisen kanssa. Ja aina olin oikeassa.

• Luuserin vaimo?

Aiheellinen varoitus ap:tä. Patologinen valehtelija kieltää kaiken mikä hänestä on jo selvinnyt todisteidenkin kera! Vaimot, varautukaa!

• kokemus tämäkin.

En ole kyttääjä sorttia, vaikka meidän hyvin toiminut liitto kesti melkein 16 vuotta. Jos mies on mennäkseen, niin menköön - minä en jää perään haikailemaan enkä ruikuttamaan! Pitäisikö riitelemällä asiasta antaa aihetta häipymiseen ja siihen että toiselle tulee parempi mieli? Ei mun mielestä, mutta sen vaan sanon että helppoa ei uuden kanssa hänellä tule olemaan.... meillä talovelka on yhteinen ja talo myynnissä ja toisaalta hyvä ettei jäänyt lapsia kärsimään. Nyt uusi saa kestää sen, että meillä vielä yhteisiä asioita, vaikka lapsia ei ollutkaan.
      Ihmettelen kuitenkin toisen naisen häikäilemättömyyttä, kehtaa kysellä mieheltä, miten minä olen suhtautunut asiaan! Nyt kiinnostaa asia!
      Onneksi mulla on hyviä ystäviä, jotka tukee - kaikilla ei ole niitäkään, joille voisi puhua - harmi ja sääli sinänsä. Onneksi on ammattiauttajat kuitenkin.
      Olen saanut järjesteltyä asioita, ilman miestä kylläkin mutta hän on käytännön apuna kun tarvitsen.... Puolen vuoden kuluttua en koe tarvitsevani...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      152
      11518
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4346
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2708
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1636
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      92
      1481
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe