Olen ajatellut

Hankkia mielikuvitustyttöystävän.

Itsekseni kerron hänelle iloni ja suruni.
Hän on varmaan hyvin empaattinen ja mukava.
Harvemmin riiteleekään.

100

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moraalin vartija

Mamo!

• Mutta järjestely on hyvin käytännöllinen ja näppärä.

• Moraalin vartija

miksi joku käyttää väärin , käyttämääni nimimerkkiä?

• Moraalin vartija kirjoitti:

miksi joku käyttää väärin , käyttämääni nimimerkkiä?

Kateus aiheuttaa kopiointia.

(tuo ei kyllä vaikuttanutkaan sinun tekstiltäsi)

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

Kateus aiheuttaa kopiointia.

(tuo ei kyllä vaikuttanutkaan sinun tekstiltäsi)

tiedät kyllä syyn, miksen hanki rekisröityänimimerkkiä mutta kyllä sinä pärjäät ilman mielikuvitus tyttöystäviä.
        kun niitä oikeitakin on ja mun on taas ruvettava hommiin, onko liskon kielto vie voimassa?

• Moraalin vartija kirjoitti:

tiedät kyllä syyn, miksen hanki rekisröityänimimerkkiä mutta kyllä sinä pärjäät ilman mielikuvitus tyttöystäviä.
        kun niitä oikeitakin on ja mun on taas ruvettava hommiin, onko liskon kielto vie voimassa?

Ilmeisesti on.
        Ainakaan emme saa keskustella mitään hänestä.
        Muu on hiukan epävarmaa.
        Varminta pitää toistaiseksi etäisyyttä.

• lal laa

Hyvä idea. Kenenkään oikean naisen ei pidä joutua kärsimään.

• Olen täysin samaa mieltä.

Mutta mahtavatko mielikuvitustyttöystävät mahdollisesti kärsiä jostakin, eli pitääkö niitäkin varoa?

• Ei uutta
        buddy-love kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä.

Mutta mahtavatko mielikuvitustyttöystävät mahdollisesti kärsiä jostakin, eli pitääkö niitäkin varoa?

Tuo mielikuvitus on ollut palstalla tapana jo vuosia

• Ei uutta kirjoitti:

Tuo mielikuvitus on ollut palstalla tapana jo vuosia

Mutta minun mielikuvitustyttöystäväni on innokas tekemään ruokaa.
        Kenelläkään toisella ei ole tähän mennessä vielä ollut täällä sellaista.

• pieta osaa nauraa
        buddy-love kirjoitti:

Varteenotettava pointti!

Mä kyllästyin omaani mielikuvituspoikaystävääni, kun sitä ei kiinnostanut kokkaaminen ollenkaan.

• laskin..alleni
        buddy-love kirjoitti:

Kysys lal laalta?

• pieta osaa nauraa kirjoitti:

Varteenotettava pointti!

Mä kyllästyin omaani mielikuvituspoikaystävääni, kun sitä ei kiinnostanut kokkaaminen ollenkaan.

Täällä on aika vakava koirapula.

Pitänee kuvitella sellainenkin.

• buddy-love kirjoitti:

Ja erityisesti siksi, että kaipaan myös Liskon koiria.

• pieta osaa nauraa
        buddy-love kirjoitti:

Autan kuvittelussa.

47 kiloa elopainoa ja siitä suurimman osan painaa pää. Isot aivot, vaikkei äkkiä uskois.

Leonbergit ovat kuin hätiköimätön ratkaisu. Jos ei le akuuttia hätää, niin anti olla. Jos on, niin toimeksi.

Mielikuvitusleonberginkoira ei pöllyytä karvoja eikä tuo pirttiin kuutiokaupalla kuraa, ei se syö sun suklaita, jos piilotat ne pöytälaatikkoon. Mut se osaa tökkiä. Parasta kaikessa se just.

Ikäväkoirat ovat surullinen juttu. Niitä ei voi mitenkään muuttaa mielikuvituskoiriksi, joten mikä neuvoksi?

Varoitan kumminkin, että älä ota mielikuvituskoiraksi suomen pystykorvaa.

Autan kuvittelussa.

47 kiloa elopainoa ja siitä suurimman osan painaa pää. Isot aivot, vaikkei äkkiä uskois.

Leonbergit ovat kuin hätiköimätön ratkaisu. Jos ei le akuuttia hätää, niin anti olla. Jos on, niin toimeksi.

Mielikuvitusleonberginkoira ei pöllyytä karvoja eikä tuo pirttiin kuutiokaupalla kuraa, ei se syö sun suklaita, jos piilotat ne pöytälaatikkoon. Mut se osaa tökkiä. Parasta kaikessa se just.

Ikäväkoirat ovat surullinen juttu. Niitä ei voi mitenkään muuttaa mielikuvituskoiriksi, joten mikä neuvoksi?

Varoitan kumminkin, että älä ota mielikuvituskoiraksi suomen pystykorvaa.

Pystykorvahan on ihan paras koira.
        Meillä oli sitä lajia, joka ei hauku koskaan turhaan.
        Hirmu fiksu, paitsi että metsästysajoista se ei tajunnut mitään ja oli kovin harmissaan kun sillä oli lintu haukussa eikä kukaan tule ampumaan sitä pois.
        Kävi pihassa moittimassa metsästäjien kelvottomuutta.

• pieta osaa nauraa
        buddy-love kirjoitti:

Pystykorvahan on ihan paras koira.
        Meillä oli sitä lajia, joka ei hauku koskaan turhaan.
        Hirmu fiksu, paitsi että metsästysajoista se ei tajunnut mitään ja oli kovin harmissaan kun sillä oli lintu haukussa eikä kukaan tule ampumaan sitä pois.
        Kävi pihassa moittimassa metsästäjien kelvottomuutta.

Noniin.

Siksipä juuri ei kannata ottaa suomenpystäriä.. Se tulee onnettomaksi tollon isännän kanssa.

Noniin.

Siksipä juuri ei kannata ottaa suomenpystäriä.. Se tulee onnettomaksi tollon isännän kanssa.

Tämä oli kyllä huomattavan tyytyväinen elämäänsä.
        Se oli usein lainassa muilla, sillä se oli hyvä löytämään linnun.
        Eikä lähtenyt heti juoksemaan perässä kun lintu päätti vaihtaa latvaa, vaan jäi kuuntelemaan mihin puuhun se lintu laskeutui ja löysi seuraavan puun siten paljon nopeammin kuin muut koirat.

Oli meillä sellainen draaverikin, joka haettiin maaherrojen jahtiin kun niiden ajokoirat eivät löytäneet yhtään jänistä.
        Meidän koira löysi jäniksen vartissa (itse sen opetin joskus aika pienenä).

• pietaa hölkkäsemään
        pieta osaa nauraa kirjoitti:

Noniin.

Vähän paikkoa.

En tarkoittanut sua tolloksi, vaan noin yleisesti tää ilmiö..

• pietaa hölkkäsemään kirjoitti:

Vähän paikkoa.

En tarkoittanut sua tolloksi, vaan noin yleisesti tää ilmiö..

Ei huolta, niin arvelinkin.
        Pystykorva lyhyessä kettingissä yksin pihalla on surkeuden huippu.
        Se ei viihdy siellä mitenkään ja haukkuu kaikkea liikkuvaa.

Pystykorvaa yritettiin muuten joskus käyttää poliisikoirana, mutta se oli siihen liian fiksu ja piti hölmönä sitä miten harjoituksissa joku poliiseista teeskentelee olevansa rosvo. Ei se uskonut että tutusta tulee yhtä äkkiä paha ja että sitä pitäisi muka purra. Siirtyivät siten heti muihin rotuihin.

• buddy-love kirjoitti:

Tämä oli kyllä huomattavan tyytyväinen elämäänsä.
        Se oli usein lainassa muilla, sillä se oli hyvä löytämään linnun.
        Eikä lähtenyt heti juoksemaan perässä kun lintu päätti vaihtaa latvaa, vaan jäi kuuntelemaan mihin puuhun se lintu laskeutui ja löysi seuraavan puun siten paljon nopeammin kuin muut koirat.

Oli meillä sellainen draaverikin, joka haettiin maaherrojen jahtiin kun niiden ajokoirat eivät löytäneet yhtään jänistä.
        Meidän koira löysi jäniksen vartissa (itse sen opetin joskus aika pienenä).

Hoh, draaveri, on tietenkin dreeveri.
        Hankala näppis.

• Ei roskapostirobotti

> Hankkia mielikuvitustyttöystävän.

Miksei samointein mielikuvituspoikaystävä. Sellainen joka hyväksyy fyysisen suhteen rakastajattaren kanssa.

> Itsekseni kerron hänelle iloni ja suruni.

Tuskinpa ilman tyttöystävää edes on mitään suruja.

• Hetkinen...

Siis mielikuvitustyttöystävälläni olisi tuskin lainkaan mustasukkainen mielikuvituspoikaystävä?

Onhan koirattomuuskin aika surullista.

• Ei roskapostirobotti
        buddy-love kirjoitti:

Hetkinen...

Siis mielikuvitustyttöystävälläni olisi tuskin lainkaan mustasukkainen mielikuvituspoikaystävä?

Onhan koirattomuuskin aika surullista.

No siis mulla on mielikuvituskoira. Se osaa ja saa käydä itsekseen lenkillä ja sillä on lupa käydä köyrimässä kaikk naapuruston nartut. Ja sitten se on vegaani ja syö muutenkin vähän. Ja käy kuseskelemassa lasten hiekkalaatikkoon.

Mutta siis ilman suhteen fyysistä puolta ottaisin kyllä mieluummin suhteen mielikuvituspoikaystävään kuin mielikuvitustyttöystävään koska on mielikuvitukselle liian haasteellista pannsa se kuvittelemaan että tyttöystävä jotenkin koskaan ymmärtäisi.

• Ei roskapostirobotti kirjoitti:

No siis mulla on mielikuvituskoira. Se osaa ja saa käydä itsekseen lenkillä ja sillä on lupa käydä köyrimässä kaikk naapuruston nartut. Ja sitten se on vegaani ja syö muutenkin vähän. Ja käy kuseskelemassa lasten hiekkalaatikkoon.

Mutta siis ilman suhteen fyysistä puolta ottaisin kyllä mieluummin suhteen mielikuvituspoikaystävään kuin mielikuvitustyttöystävään koska on mielikuvitukselle liian haasteellista pannsa se kuvittelemaan että tyttöystävä jotenkin koskaan ymmärtäisi.

Mutta mielikuvitusväärinymmärrykset voivat olla hyvin mielenkiintoisia.

Tällä on vähemmän mielikuvituksellisia susia ja ainakin yksi ilves, joiden takia koiran otto saattaa olla nykyään hiukan hankalampaa kuin ennen.

• entä jos

mielikuvitustyttöystävä ei jaksa kuunnella sun hehkutusta exästä... Kai ne jotkut rajat on mielikuvitushahmoillakin.

• Mutta jospa sillä on valtavan hyviä milelipiteitä ja neuvoja miten selvitä tuon kaltaisista hankalista tilanteista.

Täytyy kuvitella se oikein fiksuksi.

• joo mutta
        buddy-love kirjoitti:

Mutta jospa sillä on valtavan hyviä milelipiteitä ja neuvoja miten selvitä tuon kaltaisista hankalista tilanteista.

Täytyy kuvitella se oikein fiksuksi.

sydän se on fiksuillakin mielikuvitustyttöystävillä. Särjet hänen(kin) sydämensä. Oot sinä kyllä julma!

• joo mutta kirjoitti:

sydän se on fiksuillakin mielikuvitustyttöystävillä. Särjet hänen(kin) sydämensä. Oot sinä kyllä julma!

Täytynee kuvitella hänet myös hyvin kestäväksi ja sitkeäksi.

• niin no,
        buddy-love kirjoitti:

Täytynee kuvitella hänet myös hyvin kestäväksi ja sitkeäksi.

sinulla varmaankin on erittäin lennokas mielikuvitus.

• niin no, kirjoitti:

sinulla varmaankin on erittäin lennokas mielikuvitus.

Jospa mielikuvitustyttöystäväni kertookin itse millainen on ja kuvittelee itselleen sellaisia ominaisuuksia joita kanssani tarvitsee.

• se on
        buddy-love kirjoitti:

Jospa mielikuvitustyttöystäväni kertookin itse millainen on ja kuvittelee itselleen sellaisia ominaisuuksia joita kanssani tarvitsee.

niin, että sun mielikuvitustyttöystäväsi on kertonut mun mielikuvituspoikaystävälleni (joka kertoo minulle aina kaiken, luottamuksellisesti tietenkin), että sinun kanssasi on todella vaikeaa, mutta hän kyllä jaksaa, koska hänellähän on aivan käsittämättömän luja sydän ja hän rakastaa haasteita.

No vitsivitsi.

Oikeesti se rakastaa suaja sun hassuja tapojasi ja leipoo pullaa Hello-Kitty -bikineissään ja kyykkii kasvimaalla iloisena...

• se on kirjoitti:

niin, että sun mielikuvitustyttöystäväsi on kertonut mun mielikuvituspoikaystävälleni (joka kertoo minulle aina kaiken, luottamuksellisesti tietenkin), että sinun kanssasi on todella vaikeaa, mutta hän kyllä jaksaa, koska hänellähän on aivan käsittämättömän luja sydän ja hän rakastaa haasteita.

No vitsivitsi.

Oikeesti se rakastaa suaja sun hassuja tapojasi ja leipoo pullaa Hello-Kitty -bikineissään ja kyykkii kasvimaalla iloisena...

Hieno juttu.
        Yritän pitää sen tyytyväisenä ja käyn lapioimassa polun, sillä hänen mielestään siellä on aika paksusti lunta.

• Kuvittelen myös että hän pitää pientä kasvimaata tuossa pellon laidassa.
      Kasvattaa siellä porkkanoita ja kehäkukia.
      Ehkä hänellä on myös herneitä siellä.

• Hän varmaan perustaa myös mansikkamaan ensi kesänä.

• buddy-love kirjoitti:

Hän varmaan perustaa myös mansikkamaan ensi kesänä.

Ja noukkii marjapuskat tyhjiksi ensi syksynä.
        Lupasin jo niitellä puskien alusia ahkerasti, niin on helpompi noukkia.

• S Etämies
        buddy-love kirjoitti:

Ja noukkii marjapuskat tyhjiksi ensi syksynä.
        Lupasin jo niitellä puskien alusia ahkerasti, niin on helpompi noukkia.

Minun farmillani on komppania semivirtuaalinen haaremi facebookissa
        viljelevat kaikkeatomaatteja, mangoja--hoitavat myynnin
        rakantavat latoja j muita sivuakennuksia----seuaavaksi akennutan ilotalon
        tytöt pysyvät ahkerina ja nöyrinetteivät tipahda pois pelistä

• S Etämies kirjoitti:

Minun farmillani on komppania semivirtuaalinen haaremi facebookissa
        viljelevat kaikkeatomaatteja, mangoja--hoitavat myynnin
        rakantavat latoja j muita sivuakennuksia----seuaavaksi akennutan ilotalon
        tytöt pysyvät ahkerina ja nöyrinetteivät tipahda pois pelistä

Ilmeisesti pidän mielikuvituustyttöystävästäni selvästi parempaa huolta kuin sinä.

• S Etämies
        buddy-love kirjoitti:

Ilmeisesti pidän mielikuvituustyttöystävästäni selvästi parempaa huolta kuin sinä.

Älä helkkarissa!!!!1
        Se kuvanveistäjän tiloja valtaava äämä ONKIN TODELLINEN, PAINAJAIMAINEN
        äämä
        Se imestyi meille kun tein muuttoa toiseen esidenssiin
        Alkoi valtaamaan ateljeetilaa savitöillensä....olivat kovin tutun näköisiämaljakoita
        olivatki tuttuja.....iso savopökäle , joihim somella tökkäsi koloja kukkia varten

Tätini oli mielisaiaanhoitajaläheiseeä pöpilässä ja veti askaateluryhmää
        teettäen samanlaisia savitöitä.
        Maanine äämä oli jo tuonut muuttokurmankin pihalleni----mööpelit olivatkin jonkun unskin, äämä itse asui siinä pöpilässä

• Mielikuvitustyttöystäväni on päättänyt hankkia tuloja kuvanveistäjänä ja puuhaa työtilaa laboratorioni nurkkaan.

• oijoi,

suloista. :)

• oijoi, kirjoitti:

suloista. :)

Kubistisia Pronssiveistoksia.
        Aikoo valaa ne itse.
        Lupasin auttaa.

• tietenkin
        buddy-love kirjoitti:

Kubistisia Pronssiveistoksia.
        Aikoo valaa ne itse.
        Lupasin auttaa.

sinä autat, kuinkas muutenkaan.
        Kohta sun näyt muuttuvat todellisuudeksi, ennustan minä.

• tietenkin kirjoitti:

sinä autat, kuinkas muutenkaan.
        Kohta sun näyt muuttuvat todellisuudeksi, ennustan minä.

*harjoittelee materialisointia*

• tiedän,

• kokonainen joukko

• buddy-love kirjoitti:

Aika lähellä tätä, mutta selvästi ilmeikkäämpi.

http://3.bp.blogspot.com/_BGY9GovEXbo/SxBm4EG4USI/AAAAAAAADZo/ZTSqQbhJpoE/s1600/GoldWomanStretch3.JPG

Ja tavoiltaan Natalie Portmania.
        Hiukan neuroottinen, mutta kiltti ja mukava.

• hmmm,

• hmmm, kirjoitti:

ja luonteeltaan kuin suomenpystykorva? Ei paha.

Kyllä, vilkas ja uskollinen.

• ehkäpä..
        buddy-love kirjoitti:

Ja tavoiltaan Natalie Portmania.
        Hiukan neuroottinen, mutta kiltti ja mukava.

muistuttaa jotakuta... ihan vain etäisesti. Voi sinua...
        http://youtu.be/CfSh2MvBDa4

• ehkäpä.. kirjoitti:

muistuttaa jotakuta... ihan vain etäisesti. Voi sinua...
        http://youtu.be/CfSh2MvBDa4

Saattaa muistuttaa.

Kappale on useimpien kohdalla hyvin totta.

• puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä, vilkas ja uskollinen.

hehe, vikkelä siinä saa ollakin jos meinaa siivota sitä mukaa kun äitisi kantaa uutta romua sisään takaovesta

• 150000
        puskalisko kirjoitti:

hehe, vikkelä siinä saa ollakin jos meinaa siivota sitä mukaa kun äitisi kantaa uutta romua sisään takaovesta

Onko sulla tapana ruikuttaa muistakin epäonnistumisistasi yhtä äänekkäästi? Itsepä olit exäsi valkannut, ennemmin sinuna miettisin sitä.

• puskalisko
        150000 kirjoitti:

Onko sulla tapana ruikuttaa muistakin epäonnistumisistasi yhtä äänekkäästi? Itsepä olit exäsi valkannut, ennemmin sinuna miettisin sitä.

mitä se sinulle kuuluu :D

• puskalisko kirjoitti:

mitä se sinulle kuuluu :D

Miten siellä ollaan tänään niin kärttyisiä?

• puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

Miten siellä ollaan tänään niin kärttyisiä?

ajatella, minä olen monen sadan kilometrin päässä kaikesta tuosta romusta, ilon päivähän se on :D

• puskalisko kirjoitti:

ajatella, minä olen monen sadan kilometrin päässä kaikesta tuosta romusta, ilon päivähän se on :D

Mutta silti kovin kärttyisä juuri nyt.
        Mitä siellä on tapahtunut?

• lditnvpoe

Minäkin olen usein ajatellut hankkivani mielikuvituspoikaystävän. Jotenkin tuntuu, että sellainen on helpompi löytää ja ehkä jopa vähemmän tulisi riitaa. Joskus minulla on sellainen ollutkin, mutta aika nopeasti ne suhteet ovat päättyneet yksinkertaisesti kyllästymiseen. Ja sitten se toinen on vain unohtunut. Olisipa elämä niin yksinkertaista, että tuollainen voisi riittää.

• Riittämine on toinen asia, mutta paremman puutteessa vähänkin on melkein tarpeeksi.

• Viola.

Voi mielikuvitustyttöystävä parkaa, ihan sääliksi käy. Kamalasti sillä on tekemistä, ruoanlaittoa, leipomista, kasvimmaan hoitamista, jne, jne.
      Järkyttävää raatamista koko ajan.
      Kuulostaa työleiriltä?

Miten hemmottelet häntä, jotta mielikuvitustyttöystäväsi pysyisi tyytyväisenä, eikä nalkuttaisi sinulle koko ajan?

• Ei vaan hän itse haluaa puuhastella kaikenlaista.
        Yritän koko ajan hillitä.

Eikä se nalkuta, tuossa hymyilee tyytyväisen näköisenä ja suunnittelee minulle tekemistä. Käski juuri järjestää kirjoja ja teen sitä parhaillaan.

• Viola.
        buddy-love kirjoitti:

Ei vaan hän itse haluaa puuhastella kaikenlaista.
        Yritän koko ajan hillitä.

Eikä se nalkuta, tuossa hymyilee tyytyväisen näköisenä ja suunnittelee minulle tekemistä. Käski juuri järjestää kirjoja ja teen sitä parhaillaan.

Hienoa, teet niin kuin käsketään. Teillä pysyy sopu talossa. Onnea ja menestystä teidän mielikuvitusparisuhteelle.

Minä olen suunnitellut aloittavani mielikuvitusmatkailun, tyyliin "passi ja hammasharja".
        Voisin aloittaa mielikuvitusreissun loppukeväästä tai alkukesästä. Mielikuvitusaikataulut eivät anna myöten ennen sitä. Harmi, kun joutuu odottamaan.

Matkaehdotuksia mielikuvituskohteista otetaan mielellään vastaan.

• Viola. kirjoitti:

Hienoa, teet niin kuin käsketään. Teillä pysyy sopu talossa. Onnea ja menestystä teidän mielikuvitusparisuhteelle.

Minä olen suunnitellut aloittavani mielikuvitusmatkailun, tyyliin "passi ja hammasharja".
        Voisin aloittaa mielikuvitusreissun loppukeväästä tai alkukesästä. Mielikuvitusaikataulut eivät anna myöten ennen sitä. Harmi, kun joutuu odottamaan.

Matkaehdotuksia mielikuvituskohteista otetaan mielellään vastaan.

Itse aion ensikesänä lähteä mielikuvitusmatkalle Venetsijaan, Firentseen, Pisaan, Roomaan ja Pompeijiin. Aioin mielikuvitusmatkustaa pienillä kuluilla ja käyttää pakettiautoa matkailuautona.

• Niin on hyvä.

Olen aikomuksissa hankkia mielikuvitusammatin, mielikuvitustyömaan ja mielikuvituspalkkaa. Tämän päivän jälkeen olen suorastaan vakuuttunut siitä.

• Minkä alan mielikuvitusammatti mahtaa olla kyseessä?

• buddy-love kirjoitti:

Minkä alan mielikuvitusammatti mahtaa olla kyseessä?

Ai niin.
        Mielikuvitusmenot voi aivan hyvin maksaa mielikuvituspalkalla.
        Mielikuvituspalkasta ei mene edes veroja.

• Niinon.
        buddy-love kirjoitti:

Minkä alan mielikuvitusammatti mahtaa olla kyseessä?

Joku mielikuvituksellinen, lähihoitaja vaikka. Hoidan mielikuvituspotilaita ja saan siitä kuviteltua korvausta.

• Niinon. kirjoitti:

Joku mielikuvituksellinen, lähihoitaja vaikka. Hoidan mielikuvituspotilaita ja saan siitä kuviteltua korvausta.

Kyllä mielikuvitusneurokirurgin virka on paljon mielenkiintoisempi.
        Ryhdy sellaiseksi.

• Näin.
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä mielikuvitusneurokirurgin virka on paljon mielenkiintoisempi.
        Ryhdy sellaiseksi.

Mieluvitu...eikun mielikuvituspäivystystaakan vuoksi, no thanks.

• Näin. kirjoitti:

Mieluvitu...eikun mielikuvituspäivystystaakan vuoksi, no thanks.

Mutta sinullahan on oma mielikuvitusklinikka ja johtavana ylilääkärinä teet etupäässä toimistohommia.

• Niin.
        buddy-love kirjoitti:

Mutta sinullahan on oma mielikuvitusklinikka ja johtavana ylilääkärinä teet etupäässä toimistohommia.

Mutta klinikkani hyväperseinen mielikuvituslähihoitaja on löytänyt itselleen uuden mielikuvitushemmon. Siitä se onnettomuus alkoi.

• Niin. kirjoitti:

Mutta klinikkani hyväperseinen mielikuvituslähihoitaja on löytänyt itselleen uuden mielikuvitushemmon. Siitä se onnettomuus alkoi.

Sinähän voitkin nyt pitää uuden mielikuvitushenkilökunnanrekrytointitilaisuuden.

• S Etmies
        buddy-love kirjoitti:

Lämmitysongelmaan vinkki:
        Kuttele se muovineidosi kuten Ratikka---styroksia esim

Minun piti rakentaa uima-allas ja jakaa moskiitoverkot tytöilleni
        he kun ovat Aasian troppsella aluella-----liharuokaa tuottaa mm, krokotiilifarmimme
        Joulun he halusivat matksuta Aibussilla katsomaan Utsjoella kaamosta revotulia
        Eivat raukaat tienneet pakkasesta mitään ja oli ostettava kaikki turkistarhat tyhjiksi
        IMF:n virtuaarahalla------olsi nyt Euron sijasta olleet oravannahat tarpeen

• Näkemiin.
        buddy-love kirjoitti:

Sinähän voitkin nyt pitää uuden mielikuvitushenkilökunnanrekrytointitilaisuuden.

En ole mikään tyhmä julmuri, edes mielikuvituksissani. Tahdon uskoa ihmisten hyvyyteen, mutta ei minun ole mikään pakko enää sietää heitä. Pitäköön pienet ympyränsä ja salaseuransa. Kiitos ja näkemiin.

• S Etmies kirjoitti:

Lämmitysongelmaan vinkki:
        Kuttele se muovineidosi kuten Ratikka---styroksia esim

Minun piti rakentaa uima-allas ja jakaa moskiitoverkot tytöilleni
        he kun ovat Aasian troppsella aluella-----liharuokaa tuottaa mm, krokotiilifarmimme
        Joulun he halusivat matksuta Aibussilla katsomaan Utsjoella kaamosta revotulia
        Eivat raukaat tienneet pakkasesta mitään ja oli ostettava kaikki turkistarhat tyhjiksi
        IMF:n virtuaarahalla------olsi nyt Euron sijasta olleet oravannahat tarpeen

Ei, kyllä tämä on kultainen ja sellaisena pysyy.

• Näkemiin. kirjoitti:

En ole mikään tyhmä julmuri, edes mielikuvituksissani. Tahdon uskoa ihmisten hyvyyteen, mutta ei minun ole mikään pakko enää sietää heitä. Pitäköön pienet ympyränsä ja salaseuransa. Kiitos ja näkemiin.

No, rekrytoi vain hyviä mielikuvitushenkilöitä.

• Onneksi olkoon. Mielikuvitusmies on parasta mitä teidän :)

Sinun ei tarvitse löytää enää kuin lähde, niin kuin eräs narsisti kuvasi... mut suinkaan narsisti ei siihen tarvitse olla. Omaan itseensä voi toivottomasti rakastua ja omasta riittämättömyydestä siihen, voi tehdä vain pohjattoman kaivon.

nm. "Your for ever "

• Lähde???

Minkä lähde?

• buddy-love kirjoitti:

Lähde???

Minkä lähde?

Narsistien mielestä se on henkilö, josta saa voimaa.

• S Etämies
        sxthsens kirjoitti:

Siis niinku höyrylaivan lämmittäa ja trimmari

• sxthsens kirjoitti:

Ok, kuulostaa omituiselta.
        Mihin narsistit tarvitsevat voimaa, kun hehän ovat käsittääksen aika itseriittoisia?

• The One
        buddy-love kirjoitti:

Mihin narsistit tarvitsevat voimaa, kun hehän ovat käsittääksen aika itseriittoisia?

Siimakädet eivät ymmärr lihasdysmorfian upeuttas

• buddy-love kirjoitti:

No hieman, mutta ei niin kummallista. Itseriittoisuus peilataan muiden ihailusta. Narsisti ei ole mitään ilman uskollisia liehittelijöitä. Mutta sinun ei tarvitse siitä välittää. Tarvitset vain oman kuvasi lähteen. Mielikuvitusnainen tekee sen täydellisesti.. tosin olet hänen armoillaan yhtä paljon kuin itsesi. Lempeä luonteesi kyllä antaa paljon anteeksi.. niin uskoisin :)

• Ratikkakuski ei kirj
      • puskalisko

tuo on ihan näppärä. Kelpaa äiteellekin esitellä ja ottaa se mukaan pullakahveelle ja miksei kasvimaallekin.

• Palstan miehet
        puskalisko kirjoitti:

tuo on ihan näppärä. Kelpaa äiteellekin esitellä ja ottaa se mukaan pullakahveelle ja miksei kasvimaallekin.

Kuvan naisen katse oli hieman poissaoleva?!

• puskalisko kirjoitti:

Aika huono keskustelemaan kuitenkin.

• puskalisko
        Palstan miehet kirjoitti:

Kuvan naisen katse oli hieman poissaoleva?!

jos siihen kaataa viinaa vähän päälle

• Keskustelunaloitus:.

.

"Giv' me FOOD"

Har!

.

• puskalisko

lol.

Nyt siinä kun mielikuvitustyttöystäväsi Hello Kitty-bikinit päällä raivaa äitisi puutarhaa ja hoitaa äitisi kasvimaata äitisi ikkunan alla ja siivoaa sinun laboratoriotasi (autotallia ilmeisesti nimitetään "laboratorioksi" sen jälkeen kun se on tungettu niin täyteen tavaraa, ettei sinne mahdu), niin osaatko vielä sanoa,

Missä helvetissä se asuu ja mitä se syö ja missä se käy töissä (eli miten se saa rahaa)?

Muutenhan tuo kuulostaa oikein mukavalta. Hän on varmaan innoissaan.

nimimerkillä "Kaatopaikalla äidin kanssa"

• buddya loveen

Kuulostatpa katkeralta

• puskalisko
        buddya loveen kirjoitti:

Kuulostatpa katkeralta

jaa, vai niin, itse arvelin että minua huvittaa mutta jos sanot että olen katkera niin sitten varmaan olen väärässä. Mikäs ittees hiertää :D

• sain halvalla
        puskalisko kirjoitti:

jaa, vai niin, itse arvelin että minua huvittaa mutta jos sanot että olen katkera niin sitten varmaan olen väärässä. Mikäs ittees hiertää :D

Liian pienet kengät

• Mielikuvitushuoneessa tietysti.
        Syö itse laittamaansa mielikuvitusruokaa.
        Ja juurihan se ryhtyi kuvanveistäjäksi ja olen kuvitellut sen siinä hyvin taitavaksi.

Lisäksi se on ihan sen oma mielikuvituskasvimaa.

• puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

Mielikuvitushuoneessa tietysti.
        Syö itse laittamaansa mielikuvitusruokaa.
        Ja juurihan se ryhtyi kuvanveistäjäksi ja olen kuvitellut sen siinä hyvin taitavaksi.

Lisäksi se on ihan sen oma mielikuvituskasvimaa.

juu ei ollu millään reality tsekillä tarkoitus häiritä

• puskalisko kirjoitti:

juu ei ollu millään reality tsekillä tarkoitus häiritä

Ihan hyvin voin kuvitella noin.
        Eikä se nyt sinänsä ole edes epärealistinen tilanne.

• Lightning Strikes:.!
        buddy-love kirjoitti:

Ihan hyvin voin kuvitella noin.
        Eikä se nyt sinänsä ole edes epärealistinen tilanne.

.

Lightning Strikes ja Reality Checks!!!!!1!!!!!11!!!1!1!!!

Har!

.

• kuulin

luotettavasta lähteestä, että tyttöystävänsä suunnittelee pientä (84,5 m2) mökkiä talousrakennuksineen (mm. ateljee noin 25 m2) pohjoisrannalle. Vaikka tyttis arvostaa Buddyn lähisukua erittäin korkealle, niin todellakin ei ihan siinä toisten silmien alla ole aina mukavaa. Tuottoisan kuvanveistotoimintansa lisäksi tyttöystävä tekee käännöstöitä ranskan ja italian kielistä/kielille sekä jonkin verran ohjelmointiprojekteja lähinnä keskisuurille yrityksille, jotka tarvitsevat vähän erityislaatuisempaa palvelua. Työt ovat tuottoisia, riittää hyvin yhden Buddyn elättämiseen ja aikaa jää purjehtimisellekin oikein hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe