2 pidätetty noista isoista murroista,ovat olleet torniolaisia.ovatko asuneet täällä`?eikös yksi rikollinen ole muuttanutkin tänne vasta`sieltä?? onkohan samaa porukkaa? vaimo täältä kotoisin.
murtopidätys
13
952
Vastaukset
- EX-torniolainen
Olen muuttanut torniosta tänne vast ikään mutta tietääkseni en rikollinen ole vaikka onkin edellistä taustaa. Ja en ole pidätetty vaan ihan täällä ollaan ja kirjotellaan. Tornio iso paikka tähän käpykylään verrattuna joten se voi olla ihan kuka vaan eikä tarkota sitä että olisi tuttuja niinkö ivalolaiset tuumailee rautsikan baarissa..Ja aika monen vaimo on varmaan täältä kotoisin jopa varmaan sinunki.. :D
- jfjjfjjmcvmvm
mites se asia menikään? tulikos tuomiota?
- ählämsähläm
jfjjfjjmcvmvm kirjoitti:
mites se asia menikään? tulikos tuomiota?
syytteet hylättiin
- juhjnmmmmm
ählämsähläm kirjoitti:
syytteet hylättiin
ai niinkö? netissä lukee että tuli ehdolllista yli vuosi!
- bigcitytornio
Joo, se Tornio on kyllä tooosi iso paikka :)
- ikjuhyghhhh
mukava mies,tervetuloa!
- seeprakolli
Eiköhän aika moni tiedä asioiden oikean laidan. Keksitty... tai no on niillä jonkinlainen kytkentä Tornioon. Mutta paikallisia, Inarilaisia ne kuulemma ovat olleet. Mutta kun asia on arka, ei uskalleta sitä tarkemmin sanoa. Eikä tarvikkaan, ne tietää jokka sitä tietoa tarttevat.
Niitä naisia on kyllä tuola lapin eteläpäässä meren rannala paljon, sieltä minäki oman haen ko vähän tässä rikastus. Ei net muuten tuvassa pysy, jos tyhjätaskun seuraan joutuvat. Ne on kranttuja nuo naiset nykyään. - iujhnbhyhnn
totuus on että kukaan ei oikeasti tiedä ketä ne on tuon ed lisäksi.oisko mahd naapureita,työkamuja??ja miksi se tornio on sotkettu siihen??
Antakaa poliisin selvittää loppuun. Kaleva kertoi tänään sen mitä tavallisen pulliaisen tarvitsee tietää. http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/yla-lapin-rikossarjan-paatekija-yha-vangittuna/627944/
- edscvvcccc
mitäs niille ivalon rosmoille kuuluu? joko ovat linnassa?tuskin kehtaavat jäädä paikkakunnalle kun olivat mukana paikkakunnan liikkeiden ryöstöissä,on niin pienet piirit täällä lapissa.osa pääsi kyllä kuin koira veräjästä.toiv nämä murrot jäävät viimeisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504