Aloitan tänään viikon mittaisen paaston, koitan päivitellä tänne miten on mennyt. Olis kiva jos joku muukin innostuisi!:)
Paasto 13.-20.3.2013
miss-sixty
5
158
Vastaukset
- Lauralauralauralauralaur
Hei mäki tuun! Mulla tarkoitus olla ainaki kans viikko vedellä! :) Tosi kiva etten joudu yksin! Mulla alkupaino 70kg! Paljon sulla? :)
- LauralauralaurLauralaura
Siis tarkotin että paino on 72kg!!
- heh heh
Kahden päivän jälkeen olet todennäköisesti ihan hiljaa (kun et onnistunut).
Tällä palstalla hilluu näitä "hei nyt aloitan vesipaaston", ja thäts it.- lauralauralauralaura
:D totta :D mutta mä en varmana!! tuun tänne viimestää viikon päästä kertoo mite meni :DD
- def
Oisit käynyt edes valehtelemassa että onnistuit...vähän noloo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013