Etsin aupair perhettä!

Aupair993

Hei!
Olen syksyllä 20-vuotta täyttävä nuori nainen, työskentelen tällä hetkellä lastenhoitajana kolmelle pienelle pojalle (1v,1v5kk ja 2,3kk) mutta haluaisin lähteä maailmalle taas. Olin vuonna 2011 aupairina Pariisissa ja tykkäsin kovasti. Minulla on paljon kokemusta lapsista ja olenkin saanut kehuja paljon työstäni! Harrastan teatteria ja laulua ja minulla on pieni koira jonka mielelläni ottaisin mukaan jos vain mahdollista jos ei niin täytyy keksiä koiralle hoitopaikka aupair ajaksi :) saat suositukset entisistä työpaikoistani jos haluat! Otathan yhteyttä!

7

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aupair9933

Ainiin ja lisäyksenä puhun ranskaa ja englantia sujuvasti myös :)

• perhe.

Laitatko sähköpostiosoitteesi?

• aupair933

• lottan
        aupair933 kirjoitti:

[email protected]

Moi Milona, olen Lotta Istanbulista ja koitin vastata viestiisi luukku-osoitteeseen mutta ei tule lapi. Laitatko uuden meilin ja puh nron ja jatketasn juttua.

• AU Pair Lontooseen

Jos olet kiinnostunut AU-pariin paikasta Lontoossa, Laitatko sähköpostia [email protected].

• peperiina

Lieneeköhän aloittajan viesti enää ajankohtainen, sillä ketju on aloitettu vuonna 2013...

• abg1

Hei

Kiinnoistaisiko Tukholmaan lähtemeninen, ollaan laitettu tälle sivulle että haetaan Tukholmaan aupairia, mieluiten nyt. Ota yhteyttä jos kiinnostaa :-)

// ALexandra

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2582
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1252
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      330
      997
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      44
      871
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      44
      838
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      819
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      744
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44