mite tekstailla naisen kanssa?

tekstaajaaaaa

Minua mietityttää onko olemassa jotain tiettyjä kaavoja miten naisen kanssa tulee tekstailla. Ja kuinka usein voi laittaa viestiä etten ole yli-innokas? Olen siis tavannut mukavan tytön ja haluaisin neuvoja..

10

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekstaajaaaaa

Niin ja olen 24v mies.

• älä hätäile

pitää odottaa, että nainen laittelee viestiä. Muuten olet epätoivoinen häirikkö. Pahimmassa tapauksessa nainen kostaa turhan viesteilyn panemalla sun kaverin tai jonkun muun läheisen kanssa. Paras, kun pysyttelee etäällä ja antaa naisen ottaa kaikki kontaktit.

• lifemocker

juu ei liian innokkaaksi kannata heittäytyä. yleensä ite olen aluksi laittanut naiselle jotain ja tämän jälkeen ottanut vähän etäisyyttä, että "ottakoot minuun seuraavan kerran yhteyttä jos tätä kiinnostaa". en halua alkaa itseäni kellekkään tyrkyttämään jos tätä ei kiinnostakkaan

• HTrjej3

Hyvä viestiesim: Hey baby. Täällä odottelisi kiimanen kolli sitä, että pääsisi päästämään rojut torveesi. Nähtäiskö tänään? Huom...mulla on tosi iso elin(ainakin.20cm)

• rintaäänellä

onpa ohmeellistä, ei tähän ole mitään yksittäistä sääntöä. Joskus voi olla huonokin, ettei vaikuta innokkaalle. Mistä te miehet noita neuvoja oikein revitte??? naisena sanon, että pistä viestiä vaan, kunhan et koko aikaa pommita. Jos nainen ei vastaa niin sitten hiukka rauhoittele tilannetta, ettet sitten vaikuta yli-innokkaalta.

• Dino Rex

Kyse ei ole siitä millaisen vaikutelman yrittää antaa, vaan siitä että onko yli-innokas. Jos mies on selvästi kiinnostuneempi naisesta kuin nainen miehestä, se kusee aina.

• textarimiäs

No minäpä kerron miten asia on. Pistä viestiä ja odota vastausta. Jos vastaus tulee, niin lue se. Mitä se nainen sinulle vastasi? Tuliko fiilis että nainen oli ilahtunut viestistäsi ja vastasi jotenkin järjellisesti? Jos näin, niin jatka viestittelyä, kunhan nyt et ihan jatkuvalla syötöllä häntä pommita vaikka kuinka innostunut olisit. Odota vastausta viesteihisi, älä missään nimessä lähetä 10 viestiä peräkkäin toisen pitäessä radiohiljaisuutta. Muutakin elämää on ihmisellä hyvä olla, joten 24/7 ei tarvitse se kapula kädessä istua ja uutta viestiä laittaa 10 sekunnin viiveellä kun nainen on vastannut sinulle.

Jos vastausta ei tule tai se on tyyliin "ilmoja pidellyt" niin lopetat viestittelyn. Tässä kohtaa on pieni toivo että hän myöhemmin voi sinuun vielä yhteyttä ottaa, mutta lisää viestittelemällä ja epätoivoa osoittamalla menet vain stalkkeri linjalle.

ole hyvä.

• viestittelijä

Pääasia että laitat sen viestin jos olet kiinnostunut. Ihan sama kumpi tekee aloitteen, mutta jos haluaaolla yhteydessä ja on kiinnostunut, pitää saaha se yhteys.
      Naisena sanoisin, että voi laittaa montakin viestiä päivässä, kunhan muistaa että ihmisellä on yleensä muutakin elämää kuin kokoajan olla valmiudessa vastaamaan viestiisi samalla minuutilla.. Joten odota kärsivällisesti vastausta ja vastaa itse kun sinulla on siihen aikaa ja mahollisuus. Koska jos olisi tärkeää ja kiireellistä asiaa niin silloinhan soitetaan sille ihmiselle. :)

Itse tällä hetkellä sinkkuna ja yhden miehen kanssa on pientä flirttailua ollut jo jonkin aikaa ja ahkerasti viestejä vaihdeltukin. Kyllä sen aika pian huomaa jos toinen on kiinnostunut ja piristyy laittamastasi viestistä, vaikka se olisikin iha arkisesti "mitä kuuluu?" :)

• Selvät sävelet

Tällaiset, niin kuin muutkin, asiat sovitaan keskenään. Pari on ryhmä, joka työskentelee keskenään eikä mistään ryhmätyöstä tule mitään, ellei sääntöjä ja sopimuksia ole.

• jejekjeje

Ainut selvä ei on tuhmat viestit. Se on täysin miesten mielessä ettäkö (vieras) nainen innostuisi pervoista viesteistä, yöök. Ne on sitten parisuhteita varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe