Montako metriä teillä on kirjoja?
Mistä aiheesta on eniten?
Lyhyt gallup
46
159
Vastaukset
- Livre
Faktaa, tekniikkaa, historiaa.
Netti ja kirjasto pitää kokoelmaa nykyisin pienempänä.
Metriä? Dunno. Justis sen verran, että muutomiehet herjaa mua kirjaston tädiksi. Haluaisin niitä vähemmälle, mutta vaikea luopua. Osa on vanhoja keräilykappaleita. Tarviin niitä vielä omiin tuotoksiin.
En kuluta fiktiivistä kirjallisuutta, mutta kuuntelen ja katselen lälläreitä (musiikki, leffat).- Livre
Hyvä kysymys, thoug.
- Kiitos :)
Laske ne metrit, että saa mielikuvaa.
- Cuba libre
Kiitos :) kirjoitti:
Laske ne metrit, että saa mielikuvaa.
Ei jaksa. Menkää nukkumaan ja lopettaa se meuhkaaminen
n. kuusi metriä. Suurin osa oppikirjoja. Aihetta en välitä nyt kertoa.
- sportmään
Puoli metriä, urheilukirjoja
- Noin 10 m
minulta löytyy hyllystä, jonkun verran on vielä laatikoissa varastossa
- Oasis
Oliskohan nelisen metriä lähellä totuutta... Säilytän kirjoja piilossa ja useassa eri paikassa niin en osaa sanoa tarkasti.
Kaikenlaista hömppäkirjallisuutta löytyy, romaaneja, sisustuskirjoja jne. Opiskelukirjoja on jonkin verran jäljellä. Puhelinluettelo-vastaus jälleen: n. 17 metriä. Niistä tosin 3-4 metriä (lähinnä tietokirjoja) ei ole kyllä mun. Mun kirjat on enimmäkseen kaunokirjallisuutta ja elokuvatieto-kirjallisuutta löytyy n. metri. Mökillä on dekkarit ja kaikki hömppä, antikvaarilöydöt vm. 1930-1950 ym. Siellä ehkä nelisen metriä vielä.
- S Etämies
5-6hyllymetriäammatti ja tietokirjllisuutta-käsikrjoja,pieniä vihkosiakutenmittakirja
harvinaisuuksia ja olen kalastellut monia tekijäkappaleita omistuskirjoituksella
Ajanvietekrääsän lahjoittelen pois luettuani ja joku kaveri kaipaa jotain lukemista
nehän ovat kertakäyttökräässa kui kortsukin
Lisäksi maaiman tylsin, paksukirja-------liikaa tyhmiä henklöit, eikä mitään juonta
Helsingn puhelinluettelo- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
Täällä on koko Suomen luettelo vuodet -42 ja -43.
oh-hoh, onpa yllätys
puskalisko kirjoitti:
oh-hoh, onpa yllätys
No, löysin samalla myös paikallispuhelinyhtiön perustamiskirjan.
- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
No, löysin samalla myös paikallispuhelinyhtiön perustamiskirjan.
tuskin lainkaan kukaan istui sitä selailemaan ja syömään pullaa. Oh-hoh, vierähtikin puoli päivää ja sitten makuulle, kamala urakka takana. Huomenna sit jatkat miettimistä, että mihinkä se puhelinluettelon nyt laittais, tähän hankalasti tälleen vai tohon hankalasti tolleen, no ei se mitään, kyllä se löytyy taas ihan varmasti taas kymmenen vuoden jälkeen xD
puskalisko kirjoitti:
tuskin lainkaan kukaan istui sitä selailemaan ja syömään pullaa. Oh-hoh, vierähtikin puoli päivää ja sitten makuulle, kamala urakka takana. Huomenna sit jatkat miettimistä, että mihinkä se puhelinluettelon nyt laittais, tähän hankalasti tälleen vai tohon hankalasti tolleen, no ei se mitään, kyllä se löytyy taas ihan varmasti taas kymmenen vuoden jälkeen xD
Luettelo on hyllyssä.
Perustamiskirja on ehkä menossa kunnan arkistoon.
Vastaan itse, että täällä menee reilusti yli 100 metrin.
Hyllyissä yli 50 metriä ja varastoissa hirmuinen määrä lisää.
Lähes pelkästään tietokirjallisuutta, mutta jonkun verran myös 50-luvun ja sitä vanhempia romaaneja.
Yritän hiukan järkeistää järjestystä.- puskalisko
kaatopaikka on kaatopaikka ihan siitä riippumatta missä järjestyksessä romuvuori on ja onko roskapussit aseteltu esteettisesti tuvan nurkkaan vai peräti keskelle
Sinulla on kaikki seinät täynnä kirjoja! Tavallaan mukavaa. Luet ja haluat lisää tietoa koko ajan.
puskalisko kirjoitti:
kaatopaikka on kaatopaikka ihan siitä riippumatta missä järjestyksessä romuvuori on ja onko roskapussit aseteltu esteettisesti tuvan nurkkaan vai peräti keskelle
järsestin mun siskon 1100 ja mij. kirjat. Ostin kirjahyllyjä ja kasasin ne pois lattioilta. Seuraavana yönä pelkäsin, et lattia pettää alta ;D
- puskalisko
sxthsens kirjoitti:
Sinulla on kaikki seinät täynnä kirjoja! Tavallaan mukavaa. Luet ja haluat lisää tietoa koko ajan.
mitkä seinät
sxthsens kirjoitti:
järsestin mun siskon 1100 ja mij. kirjat. Ostin kirjahyllyjä ja kasasin ne pois lattioilta. Seuraavana yönä pelkäsin, et lattia pettää alta ;D
siis järjestin... :) ouh. Kun mua nauratti. Mut oikeasti! En meinannut päästä kahlaamaan sisempään huoneistoon ilman kirjalaatikkoesteitä.
- puskalisko
sxthsens kirjoitti:
siis järjestin... :) ouh. Kun mua nauratti. Mut oikeasti! En meinannut päästä kahlaamaan sisempään huoneistoon ilman kirjalaatikkoesteitä.
tuskin voin kuvitella
sxthsens kirjoitti:
Suurin osa on kulkeutunut perintöinä.
Uudempaa noin 20%.
Omani ovat enimmäkseen digitaalisessa muodossa ja niitä on paljon enemmän kuin paperisia.- ???
sxthsens kirjoitti:
Esteetkö helpottaa kahlaamista?
- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
No juuri lajittelen niitä varastolaatikoita.
he, raahaat tilasta Y romut tilaan X ja tilasta Z siirrät romut tilaan Y ja X-tilasta siirrät kamat Z:aan. Vitsit kuin paljon tuli lisätilaa.
Jos näät seinän niin ota valokuva. Se ei kestä kauan. puskalisko kirjoitti:
tuskin voin kuvitella
Minulla meni auttamiseen valehtelematta kolme kk ja sittenkään mun sisko ei ollut tyytyväinen, kun kirjat ei olleet aakkosjärjestyksessä :´D Tosin meidä isä lausahti, että nythän tänne mahtuu sisälle :´,D
buddy-love kirjoitti:
Uudempaa noin 20%.
Omani ovat enimmäkseen digitaalisessa muodossa ja niitä on paljon enemmän kuin paperisia.Enimmäkseen? Mutta ne 5000 vhs:ää odottaa vielä digitoimista? :)
sxthsens kirjoitti:
Enimmäkseen? Mutta ne 5000 vhs:ää odottaa vielä digitoimista? :)
Ei ole enää yhtään VHS-kasettia.
(tai ehkä jossakin kylmässä varastossa on muutama tallessa)- puskalisko
sxthsens kirjoitti:
Enimmäkseen? Mutta ne 5000 vhs:ää odottaa vielä digitoimista? :)
puhumattakaa kodin kuvalehti vuodelta 2008 kun siinä on hirveen hyvä semmonen resepti missäs se nyt on sitä mää säästän ja sit tossa pinossa on kennelliiton jumpparyhmän kalenteri vuodelta 1992 se on hirveen hauska ja sit missäs se on se mun joo tää pitää kans säästää...
puskalisko kirjoitti:
he, raahaat tilasta Y romut tilaan X ja tilasta Z siirrät romut tilaan Y ja X-tilasta siirrät kamat Z:aan. Vitsit kuin paljon tuli lisätilaa.
Jos näät seinän niin ota valokuva. Se ei kestä kauan.No ne mitkä eivät nyt mene hyllyyn, siirtyvät kylmään varastoon.
puskalisko kirjoitti:
puhumattakaa kodin kuvalehti vuodelta 2008 kun siinä on hirveen hyvä semmonen resepti missäs se nyt on sitä mää säästän ja sit tossa pinossa on kennelliiton jumpparyhmän kalenteri vuodelta 1992 se on hirveen hauska ja sit missäs se on se mun joo tää pitää kans säästää...
Ei sentään ole se tilanne joka oli sen yhden kanssa.
Ei täällä säästetä noita.- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
Ei sentään ole se tilanne joka oli sen yhden kanssa.
Ei täällä säästetä noita.ei niin, tilanne on pahempi xD
- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
No ne mitkä eivät nyt mene hyllyyn, siirtyvät kylmään varastoon.
suunnittelusta on hyvä aloittaa
- puskalisko
??? kirjoitti:
Esteetkö helpottaa kahlaamista?
ei ole kuin yksi asia joka auttaa tuossa tilanteessa ja se on viina
- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
No ne mitkä eivät nyt mene hyllyyn, siirtyvät kylmään varastoon.
sun pitää laittaa se eukkos nikkaroimaa jossain välissä uusi "kylmä varasto" xD
- S Etämies
buddy-love kirjoitti:
Uudempaa noin 20%.
Omani ovat enimmäkseen digitaalisessa muodossa ja niitä on paljon enemmän kuin paperisia.Turun 14:ssa yliopiston kiastoissa on yli 50hyllykilmteiä tietoa sähköinen
Volte Kilp tietokanta buddymaisessa järjestyksessä kun etsii jotin erityistä tietoa
tulee hakukoneesta ainkin tuhat kijaa, jossa sana esiintyy
Eipä ihme, että oppi ojasta allikkoon kaataa
Jonkun _akateemisen_ äämäb gadua on mahdotonta löytää puskalisko kirjoitti:
sun pitää laittaa se eukkos nikkaroimaa jossain välissä uusi "kylmä varasto" xD
Ok, ilmoitan sille että alkaa kuvitella sellaisen suunnittelua.
- puskalisko
S Etämies kirjoitti:
Turun 14:ssa yliopiston kiastoissa on yli 50hyllykilmteiä tietoa sähköinen
Volte Kilp tietokanta buddymaisessa järjestyksessä kun etsii jotin erityistä tietoa
tulee hakukoneesta ainkin tuhat kijaa, jossa sana esiintyy
Eipä ihme, että oppi ojasta allikkoon kaataa
Jonkun _akateemisen_ äämäb gadua on mahdotonta löytääkatos nyt, Anselmikin on selvemmillä vesillä asian suhteen :D
puskalisko kirjoitti:
ei niin, tilanne on pahempi xD
No ei kyllä ole.
Oletko unohtanut mitä kaikkea se säästi.- S Etämies
puskalisko kirjoitti:
katos nyt, Anselmikin on selvemmillä vesillä asian suhteen :D
JAAJUU..............Liskuli on unhtanut lähettää tekijänkappaleensaminulle:(
- aivan mahtavaa!
Noita varastoja olisi kiva penkoa. Ja järjestääkin, ei sen puoleen. Mun hallinnassa olevat on vain joitain kymmeniä metrejä. Paljon niitä on hävitettykin. Järjestää ja järkeistää pitäisi minunkin...
Kymmenisen metriä, eniten sarjakuvia, yksittäisenä Aku Ankan taskukirjoja, joita teininä ostin.
En osaa arvioida montako metriä mun isä-vainaan kirjastossa oli kirjoja. Kirjahyllyjä oli 7 kpl ja paperipokkareita joka huoneessa ihan älytön pino kattoon asti.
Viime kesänä ja syksyllä annettiin niitä kuormakaupalla hyväntekeväisyyten ja kirppiksille. Huonot heitettiin kaatikselle. Vieläkin siellä on älytön määrä tietosanakirjoja, romaaneja, klassikoita ja paljon muuta kirjallisuutta.
Faija oli kirjojen suhteen oikea hamstraaja, se luki paljon ja tiesi paljon, muttei koskaan oikein hyväksynyt nykyaikaista elämänmenoa. Se oli vanha, itsepäinen tervaskanto, joka ei halunut muuttaa omaa elämänkatsomustaan mihinkään suuntaan.- lal laa
Vain vajaa metri, siinäkin on jo liikaa.
- akuja vaan
Kirjoja 0 metriä, aku ankkoja 6 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461