Tein äskettäin profiilin tuonne treffit-saitille. Ensimmäistä kertaa olen etsimässä seuraa näin netin välityksellä.
Tahtoisin tavata rehellisiä ja luotettavia miehiä, pelureihin ja huijareihin en välittäisi törmätä...eli jos itse olet törmännyt tai tiedät muuten noita pelureita, niin kerro niiden tuntomerkit ja vaikka nimimerkkikin, tai pari ensimmäistä kirjainta siitä, että osaisin niitä välttää. Eniten olen kiinnostunut tietämään Kymenlaakson pelimiehistä. En halua tulla huijatuksi!
Kerro jos tiedät
8
484
Vastaukset
- ,,,,,
KL mutta ei kyllä Kymenlaaksosta, keski-ikäinen mies, roikkui pitkään nettitreffeillä, ei ehkä enää. Naimissa.
- skrämmy
Yksi tapa selvittää on se, että useamman 5 - 10 tapaamiskerran jälkeen sanot haluavavsi käydä miehen kotona vierailulla. Remontti ei ole syy evätä, eikä sekasotku vierailua.
Jotkut miehet toki piiloittaa ennen naisen vierailua puolisonsa näkyvät tavarat, esim. kylpyhuoneesta. Kaikki huoneet on siis hyvä käydä läpi.
Myös vilkaisu komeroon- ~cissi~
Kyseessä on ns. tyhjän hyllyn tomppeli. Mies poistaa naisen tai naisesta kertovat tavarat asunnosta toisen naisen vierailun ajaksi, mutta ei laita mitään tilalle.
- Luota vaistoon
Ihan yleisesti olet vain varovainen. Huijari paljastuu aika pian kun tapaamiset eivät onnistu, puhelimeen ei vastata, treffejä siirtyy, selitykset ovat mitä mielikuvituksellisimpia...
Luo itsellesi anonyymi sähköposti vaikka Luukkuun treffejä varten. Älä lähetä kuvaa jos et itse saa kuvaa. ÄLÄ anna puhelinnumeroasi ennen kuin olet varma että haluat lisää tapaamisia. Tai käytä prepaid-liittymää. Sovi ensimmäiset tapaamiset mahdollisimman julkiselle paikalle miehen ympäristöön... Keksi itse lisää
Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen tulee toimeen pikkunilkkienkin kanssa. Sen huomaa kun toisella ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Aika pian ainakin. Jos jokin kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä ei olekaan totta. - nainen>>>>>>>>
Tajuutsä sua kukaan haluu.
- tässä muutamia
mm. entisten puolisoiden- tämä yksi varoitus; monta liittoa- aina se "viaton" ja muunlainen pahanpuhuminen eron jälkeen= ei edes ole selvittänyt välejä ja kantaa mukana kaikkea kuonaa...tuollakin näykyi olevan tyyppi joka mainosti seläntakanpuhumisesta, ollen itse erittäin aktiivinen... Liikuntaa, onko se keskikehonrakentamista todellisuudessa, eihän voi olettaa, että sinä liikutat ihmistä jos ei tähänkään mennessä ole liikkunut jos ei kuorsaamista siksi lasketa. Saattaapa löytyä niitä narsisteja piirteitä, joita et heti huomaa...joten kannattaa varoa ja olla varuillaan.
Alituisesti etsinnässä yli 20-15v. nuorempi...sehän auttaa hallitsemaan onnistuessaan - Varovaisesti
Huijaajia siellä liikkuu paljon. Älä heti usko jos joku väittää olevansa uusi. Usein nämä ns. "uudet" ovat tehneet vain uuden profiilin ja etsivät vasta tulleita jotka ei heitä tunne. Älä lähde mihinkään juttuun mukaan heti, tutustu kauemmin ja seuraa hänen käyttäytymistään netissä siinä missä rehellisin keinoin voit. Ole sitäkin varovaisempi kun huomaat piirteitä jotka ei vastaa sinun toiveitasi.
- huuhaahee
No ei sielt saa ku jotku hassut kahvittelutreffit Esson baariin ja jottai kirjottelu, viestittelyseuraa. Terveisin ikuinen yksinäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769